Személyes: 29 dolog 29 éves koromig

Igen, idén ha minden igaz, a címben szereplő életkort fogom betölteni :) Viki a születésnapján közzétett posztja alapján született az enyém is - ugyan nekem már nincsen hátra egy teljes évem a következő születésnapomig, mégis a dolgok felpörgetése és az életem megfelelő mederbe terelése igencsak szükségessé vált idén.

Biztosan Nektek is feltűnt, hogy nem írtam évértékelő posztot. Nos, a tavalyi év eléggé kettős színezetű volt számomra: annak ellenére hogy rengeteg, de tényleg rengeteg pozitív dolog történt velem, hihetetlenül klassz bloggercsajszikkal volt szerencsém összeismerkedni, az antiszoc énemet és hozzáállásomat sikerült pozitív dolgokkal lenyomnom és imádom a hobbimat a blogolást, bizony a munkahely, napjaim egyharmadát kitévő, minden hétköznap visszaköszönő borzadály minden nap hozott valami fost. Sorry a nyers fogalmazásért, de tényleg így volt. És ez nagyon rá tudja nyomni a bélyegét az élet többi területére még akkor is, ha 9 és fél év után sikerült eljutnom oda, hogy nem riadok fel hétvégén hajnalban arra, hogy milyen munkafolyamatot nem végeztem el vagy agyalok hétköznap este 11-kor azon az 1 szemét e-mailen, ami bemocskolta az egész napomat.
Magánélet területén igencsak sajog a szívem, 2013-ban több háziállatkámat veszítettem el és az ilyen nagyon tud fájni, hisz' minimum egy évtizedet töltöttünk el együtt...

A lehangolóra sikeredett beszámoló pedig már előre is vetíti az én 29-es listámat - ha nem is végzek ezekkel május közepére, bizony igen nagy virtuális fenéken billentés ez tőlem magamnak. Hogy végre kavarjam fel az állóvizet és ezt ne csak úgy, hogy télen neon lakkal pingálom ki a körmeimet :D


1. Angol középfokú nyelvvizsga megszerzése: makacs, önfejű németes hírében állok és ki nem állhatom az angolt. Túlságosan buta nyelvnek hangzik egy vért izzadó német Plusquamperfekt és egyéb durva nyelvtani kifejezés mellett, emellett hihetetlenül b.ssza a fülem amikor valaki magyarosan beszél angolul. Akkor inkább ne is használja a nyelvet, jó?
Szóval ha már megtanulom, akkor a kiejtésüket is alkalmazni szeretném mert ha már ráveszem magam, akkor igenis csináljam jól. Ez a nyelvtudás elengedhetetlen a kettes számú cél eléréséhez, mégpedig:

2. Munkahelyváltás: a mostani év az én munkanélküliségemmel fog zárulni, ahogyan azt tavaly ősszel megtudhattuk mi kis munkavállalók. 3 és fél éve szereztem meg a diplomámat és azóta sem tudtam a szakmámban elhelyezkedni mert nincs minimum 5 év szakmai tapasztalatom. Honnan is lenne, hisz' nem vesznek fel sehova hogy elkezdjem!
És hogy hol dolgoznék szívesen?
- Tinilányos álmaim egyike egy divatmagazin szerkesztősége de nem ilyen végzettségem van
- Szervezőkészséggel megáldott énem a logisztikát és beszerzést próbálná ki. Akár egy New Yorker üzlet, akár egy Lidl beszállítói részlegén mert már látatlanban imádom
- A diplomámba beírt végzettségem alapján hr-es szeretnék lenni és interjúztatni orrvérzésig. Ha pedig nem engedték volna el a kezemet a legnagyobb elveszettségemben, akkor meg tudtam volna szerezni a grafológusi végzettséget és ha hr-esként tudnék dolgozni, bizony előszeretettel elemezném a kézzel írt önéletrajzokat és motivációs leveleket
- Az elmúlt 3 évben rendszeresen "Nyiss már egy saját pékséget" javaslatokat kaptam mert sütési kedv és lelkesedés van, pénz és támogatás viszont nuku. Addig itthon sütögetek és hízlalom a seggem.

3. Fogyás: nem is én lennék ha nem írtam volna bele. A munkahelyi stressz elért nálam sajnos egy olyan pontot 2 éve, amit úgy hívnak: gyomorfekély. A fájdalmakat és a gyomortükrözést nem írnám le, éppen elég azokat átélni, helyette inkább a pozitív velejáróját osztom meg Veletek: 25 kiló mínusz. De a helyrerázódás és az isteni kaják meghozták a gömbölyödést, azonban még egy komplett ruhatárcserét nem vagyok hajlandó végigcsinálni, nomeg persze szeretnék megszokni egy állandó külsőt.
Szeretnék olyan sportot találni ami jól fekszik az asztmásoknak és az nem az úszás. Rühellem. Nekem jó sok hely kell hogy kényelmesen sellősködjek a vízben mert ha végre magamra szánom azt a bizonyos időt, akkor nem másokat szeretnék kerülgetni meg rájuk tekintettel lenni. Tudom, menjek kora tavasszal fürdeni a Balatonba, ott aztán tuti egyedül leszek. Meg a halak.

4. Utazás eddig még általam nem látogatott helyekre: borzalmas és begyepesedett tulajdonságom, hogy ugyanoda járok vissza nyaralni, ahová évek/évtizedek óta. Mert ott tudom hogy jó és nem utolsósorban ismerős a terep: Járt utat a járatlanért el ne hagyd!
És mivel ezért a hozzáállásért már saját magamat unom, szeretnék elutazni Máltára, Ciprusra, Szardíniára, jöhet egy kis Monte Carlo, Szicília, Dánia, Los Angeles, New York, Chicago

5. Instagram-használat elkezdése: nem lenne rossz megörökíteni ha egyszer eljutnék a fent felsorolt helyek valamelyikére, addig is a mindennapjaim vagy mindenmásnapjaim dokumentálására jó lenne megismerni eme social media tulajdonságait és a végén függőjévé válni.

6. Több sminkes poszt: tudom-tudom, rengetegszer kéritek, én meg valahányszor nekifognék, saját magam lebeszélése kezdődik kellő tudás és tapasztalat hiányában, ennek eredménye pedig az ilyen típusú bejegyzés teljes hiánya. De már megkezdődtek a tárgyalások saját magammal.

7. Gasztro-vonal: szerintem igen kevesen tudjátok, de kezdeti blogger szárnypróbálgatásaim eredménye egy kicsike gasztroblog volt amit imádtam csinálni, de szarvashús, külföldi szakácstapasztalat és gyerek hiányában megrekedtem a bolognai spagetti-pörkölt vonalon és kifújt a dolog, azonban sütni és főzni még mindig nagyon szeretek, így bele szeretném csempészni a beauty és fashion posztok közé azt a pár kreálmányt amik elhagyják a konyhámat.

8. Többet olvasni: rengetek könyv várja hogy végre elolvassam, de az utóbbi jópár hónapban a zenére cseréltem le őket utazásaim során és ezt nagyon bánom mert tényleg jó áron jutottam az általam érdekelt könyvekhez - igen, olvasnivaló esetében is menthetetlen akcióvadász vagyok! :D

9. Hordani is amit megvettem: ma pont az a másfél fok hiányzik ehhez a ruhához vagy éppen pont 3 percen van felöltözni és a harisnya már ebben az esetben egy azonnali kizáró ok - ugye ismerős? Éppen ezért ugyanazokhoz a bevált ruhadarabokhoz és kombinációkhoz nyúlunk a legtöbbször - na én ezen kívánok erőteljesen változtatni, hiszen pontosan amiatt vettem meg azt a különleges darabot, hogy hordjam és ne porfogóként álljon a szekrényemben.

10. Jobban beosztani az időmet: folyton rohanok. De tényleg mindig! Fejben tök jól működik minden, de kivitelezés fronton már befigyel az időhiány+a késés és ilyenkor jön a kitűzött feladatok és a kiadott időlimit megnyírbálása, ami miatt saját magamat marcangolom miközben rohanok egyik helyről a másikra. Miért kell hogy saját magunkkal veszekedjünk és utálattal tekintsünk a múló időre? Ezt is meguntam. Változtatás in progress...

11. Meghallgatni másokat: sokszor csak arra jut idő hogy mi baj van és mik a főbb ismérvei. A többit meg majd SMS-ben/e-mailben/telefonon egy szabad másfél órácskában megbeszéljük. Na hát ez minden csak nem segítségnyújtás mert igenis kell, hogy az ember kibeszélje magából ami a szívét nyomja és erre meg kell adni az időt. Azt amiből régebben nagyon sok a rendelkezésünkre állt.

12. Új autó vásárlása: nem tudom miből, mennyiért és mennyi időset, csak annyi biztos hogy megérett a dolog a kicsi Harry lecserélésére még akkor is, ha ezt komolyan fájt leírnom. Szuper kis járgány a mi autónk, mindig is kiszolgált minket, soha nem hagyott cserben, de lassan eljön a vérfrissítés ideje.

13. Megnöveszteni a hajamat: folyton beleesek abba a saját magam által generált hibába, hogy el kezdeném növeszteni, majd amikor sehogyan sem áll akkor fogom és levágatom állig érőre, oldalt megtépve és csodálkozom hogy milyen kugli fejem lett ettől. Idén kitartóan fogok dolgozni azon hogy ne veszítsem el a türelmemet és lapocka közepéig hagyom megnőni.

14. Véglegesíteni a hajam színét: tiniként szőkével kezdtem, majd rókavörös, ciklámen, barna, lila, most meg sötétbarnás-lilás a hajam. Az alap kiindulási pont a lilafüggőségem, a bőröm azonban hihetetlenül fehér és nem is feltétlenül a fiatalító hatásáról ismert a sötétlila az ember búráján. Szőke meg nem akarok lenni, valahogy egyik porcikám sem kívánja. A vöröset unom, mert minden lila kezdeményezés hajfesték fronton vörösre kopott ki és már unom a Vukos kinézetet. A fekete egy komplett merénylet a kinézetem ellen, a közelében sem járok a Hófehérke-looknak, neki legalább a mesében ez jól állt...
Erősen tervbe van véve hogy meglátogatok egy mesterfodrász szalont, igenis rászánom a pénzt és a legprofibbak egyike szülje meg a több évtizednyi tapasztalatával és a fejformám szemrevételezésével hogy ugyan, mi állna nekem a legjobban.

15. Többet sétálni, kutyát sétáltatni: az utóbbi fél évben egy kezemen meg tudnám számolni, hányszor végeztem ilyen tevékenységet és szánom-bánom.

16. Friss virágok a lakásban: imádom blogokon és Pinteresten nézegetni, milyen csodás kompozíciók költöznek be hétről hétre a vázákba, rendszeresíteni szeretném a friss virágok jelenlétét.

17. Megnyerni a lottóötöst: mert csak. Jár nekem, annyira régóta játszom hogy már lassan de biztosan rám kell kerüljön a sor és pont. Álmodik a nyomor :D

18. Kreatívkodni a körmeimen: a sima lakkozással még csak csak elboldogulok, de jó lenne annyi nyugodtságot és türelmet szereznem, hogy komplett kreációkat alias nailart tudjak alkotni a körmeimre.

19. Kiiktatni az esti kanapén való elalvást: iszonyat kényelmes a kanapé és hihetetlenül puhák a díszpárnák, meg persze egy puha meleg takaró is ide van készítve - na ebből a kombinációból pontosan az születik amire gondoltok: Renike benyomja a szunyát és éjjel riad fel hogy valami nem stimmel, nem a megszokott helyen csicsikálok. Ekkor félhullaként vágtatok át az ágyba, reggel meg olyan vagyok, mint a mosott rongy ami kicsit sem kellemes érzés :-/

20. Kevesebbet shoppingolni: lassacskán úgy érzem, hogy az összes szükséges ruhadarabbal rendelkezem amit elképzeltem a gardróbomban illetve kiegészítők terén is egészen jól sikerült felduzzasztanom a készletemet a legutóbbi Blogger Shopping Day alkalmával.

21. Befejezni a felújítási munkálatokat: kissé elmismásoltuk az utóbbi időben a felújítást, a nagyja már megvan de pl. a közlekedő folyosó vakolása és a padlólap cseréje még mindig csak tolódik és tolódik...jó lenne már letudni és nem kellene felújítási vödröket és zsákokat kerülgetnem. Olvasod, Drágám? :P

22. Átszokni zuhanyzásról a habfürdőzésre: a folyton rohanok és nincs időm kombináció automatikusan magával hozza a zuhanyzási módszert, se időm se hangulatom nincsen elmerülni egy kád forró vízben és relaxálni - na ebbe az irányba terelném viszont idén a fürcsiket. Kell az ilyen az ember lányának, nem? :)

23. More tea - less coffee: rengeteget kávézom, jó lenne egy fokozattal alacsonyabbra kapcsolni és időt szakítani a teázásra a kávémennyiség kárára. Nem is beszélve annak élettani hatásairól.

24. Házilag tésztát készíteni: igen, azt a bizonyos 10 tojásos házi tésztát helyeztem kilátásba és meg szeretném gyúrni, a tésztakészítő géppel kezelésbe venni majd kiszárítani. Spagettihez pedig jöhet a saját fűszerezésű paradicsomszósz és már készen is van az instant szénhidrát mérgezés.

25. Rendszeresíteni az ablakpucolást: az általam legjobban utált házimunkára szeretném magam rávenni, az évi 2 alkalom helyett minimum 5x szeretném kivitelezni és nem közvetlenül ünnepek előtt mert akkor amúgy is több a tennivaló és könnyebben is jön az ideggörcs, nemde? :)

26. Rég nem látott mozifilmeket újranézni: hiányoznak a mozidélutánok/moziestek, szóval jöhet a popcorn, chips, kóla és a több órányi röhögés!

27. Sokat gyakorolni a biciklizést: néhány éve tanultam meg ugyanis biciklizni (nem röhög!) és még mindig bizonytalannak érzem magam ezen a járművön. Épp ideje ezen változtatni, úgyis tavasz van és jó idő, irány a szabad!

28. Megtanulni a kötelező angolon kívül még egy idegennyelvet legalább középfokon: ez jelenleg nálam az olasz lenne. Már egyszer belefogtam az alapoktól, de itt meg is állt a dolog. Imádom a hangzását, ráadásul csordogál bennem némi észak-olasz vér, jó lenne már csak az ősök előtti tisztelgésként megtanulnom ezt a nyelvet.

29. Grafológusi képzettség megszerzése: az első nekifutásból adódó csalódás sem tudott végleg eltántorítani a kézírások és aláírások elemzésének profi módon űzésétől. Meglesz ez! :)






Nektek van ilyesfajta bakancslistátok? Ha tetszett, töltsétek ki kommentben vagy linkeljétek a bejegyést! :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Wow, de gyorsan elkészítetted, én hónapokon át írogattam, féltem is, hogy nem lesz meg a születésnpomig... De aki ügyes, az ügyes! :)
    Szuper lista! :) Kívánom, hogy sok dolog teljesüljön, menni fog! :)
    A 17-es egyébként nagyon jóóó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, köszönöm szépen! :))) Megvoltak már ezek a dolgok, csak épp nem vetettem őket papírra/blogposztba és végül a Te bejegyzésed által kristályosodott ki a dolog :)
      A 17-es akár lehetett volna mind a 29, de az túl uncsi lett volna :P

      Törlés
  2. Hú, nem semmi vállalás! Remélem sikerül minél többet kipipálnod májusig :)) Én nem kezdek bele ilyesmibe, mert olyan hervasztóan hangzik a 33 33-ig :D Meg kevés is lenne rá a 7 hónap, ha csak nem nagyon bagatell dolgokat listáznék :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem viszont ez hangzik jobban és én személy szerint nagyon kíváncsi lennék a Te listádra úgyhogy hajrá! :)))

      Törlés
  3. Ha azt néztem, hogy ezt pár hónap alatt szeretnéd, akkor hosszú :) De olvastam, hogy nem, de ezek a céljaid :) Szerintem én is meg fogom ezt csinálni mert tetszik az ötlet :) Remélem az összes teljesül ebben az évben, ha lenne biciklim együtt is biciklizhetnénk ^^

    VálaszTörlés
  4. :) nagyon tetszett a listád, és hajrá, hajrá :)

    VálaszTörlés
  5. Baromira tetszett ez a lista, majdnem mindhez jött egy gondolatom, de csak néhánnyal zaklatlak inkább :P
    Az egyes ponthoz mondanám, hogy: "hev jú gát á práblem vit disz orendzs dzsúsz?" Remélem érthető vagyok :D Ebből szállóige lesz részemről, attól tartok :P
    A gasztro vonalnak nagyon örülnék, mert mikor említetted, hogy ilyesmit is csináltál, felcsillant a szemem. Nagyon szeretem más receptjeit olvasgatni és kipróbálni, ahogy időm engedi, és amennyit most láttam az oldaladból, nekem nagyon szimpatikus. Én pont az ilyen gasztro blogokat szeretem, amiket valódi, hétköznapi emberek írnak, hétköznapi társaiknak.
    A biciklizésről meg annyit, hogy te előrébb jársz, mint én, mert én mai napig nem tudok biciklizni, habár nagyon szeretnék megtanulni :) Úgyhogy mélységes együttérzéssel, komoly, fontoskodó arccal bólogattam és nem röhögtem :P
    Sok sikert ezek megvalósításához! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh yeah, látom érted a csíziót :D
      Én pedig mély együttérzéssel felröhögtem, ne hari de ez valami fantasztikus, mindig is azt hittem hogy én vagyok egyedül aki nem tanult meg bicajozni :)

      Törlés
  6. Hohó, akkor lehetnek majd olyan talik, ahol én csak angolul beszélek Hozzád? Imádnál, ugye? Hajrá, remélem, mindet ki tudod pipálni, ha nem is májusig, de az év végéig :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjh, ne kínozz mert már látatlanban fáj az angol :D
      Nagyon köszönöm Katym, igyekezni fogok :)))

      Törlés
  7. Nagyon jó volt olvasni ezt a posztot! Egyrészt sokat derültem rajta, másrészt több pontnál én is csak lapítottam, mert azok engem is érintenek. Remélem, sikerül minél többet kipipálnod a listából, mire 29 leszel! :) Innen is szorgalmaznám az Instagram használatát, szívesen nézegetném a képeidet ott is. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lapítottááááál? Hogyhogy? Melyiknél? :D
      Igenis Lakkfőnökasszony, instázás lesz ezerrel! :)

      Törlés
  8. Nagyon klassz dolgokat tűztél ki magad elé és remélem sikerül mindent megvalósítani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon drága vagy, nagyon szépen köszönöm! :)))

      Törlés
  9. Sok kitartást és sikert minden egyes ponthoz, remélem mindet sikerül majd teljesítened! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de drága vagy Elíz, köszönöm szépen, azon leszek! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt