Sleek Snapshots paletta

Pre blogsale-en vettem ezt a palettát DjKatytől amikor jól rákérdeztem hogy biztosan eladná-e. Mikor igennel válaszolt, azonnal le is stoppoltam mert ilyen gyönyörű és élénk színeket találni együtt, egy palettában ami nem nude meg barna...számomra igazi ritkaság mert bizony eléggé uncsinak találom a legtöbb palettát - a Naked Basics-től konkrétan kiver a víz.

Ez a bejegyzés ugyanebben az időben Katy blogján is megjelenik, lessétek meg, ő milyen színmintákat készített az akkor még az ő birtokában lévő palettáról!

Na de nézzük is hogy a tengerparton milyen színek játszanak a vízen, parton és a lemenő-felkelő nap jóvoltából.




Kemény, ujjlenyomat és szöszgyűjtő téglalap alakú, keskeny palettában érkezik 12 gyönyörű szín, a felirat fényes fekete a matt fekete dobozkán. Abszolút nem vitték túlzásba a díszítést, ez a minimalista megjelenés nekem kifejezetten tetszik:








Erősen, jól záródó, hangos kattanással bizonyosodhatunk meg arról, hogy palettánk védve van a random kinyitódás ellen:








Egy hatalmas tükörrel is megörvendeztet minket a gyártó, az árnyalatok neveit a pan-ek tetején nyugvó áttetsző, kemény fólia tartalmazza mely szabadon eltávolítható:








Fólia nélkül. A hosszú, kétvégű szivacsos applikátor bármikor jól jöhet egy SOS sminkelésnél, amikor minden ecsetünk mosásban van:







Felső sor
Matt babakék: Summer Breeze
Szatén pezsgőszín: Martini
Alsó sor
Matt kávébarna: Sand Walker
Enyhén csillámos tompa narancs, barnás beütéssel: Washed Ashore









Felső sor
Szatén fűzöld: Kiwi flower
Szatén sötét orgonalila: Lotus Flower
Alsó sor
Szatén rozsdás burgundi: Sunset
Szatén haragos tenger szín: Green Iguana









Felső sor
Szatén égszínkék: Humming Bird
Szatén vérnarancs: Tequila Sunrise
Alsó sor
Matt mélylila: Purple Haze
Matt ciklámen: Magenta Madness












A színminták elkészítéséhez direkt egy gyengébben muzsikáló szemhéjalapot vittem fel, így közel olyan teljesítményt láthatunk az egyes színektől, mintha önmagukban használtam volna őket:









Közeli - 1 húzás a színekből:







Távolabbi:





A babakék, fűzöld és bézs árnyalatok nem teljesítettek olyan szuperül mint a többi, erőteljes szín, ez azonban cseppet sem zavar mert nincs olyan paletta, amelyben ugyanolyan teljesítményt tudnának hozni a színek.
Ezeket első rétegként alapnak fel fogom tudni vinni hogy az alaphangját megadják a sminknek, majd a mélyítővonalban valami durvább színnek elmélyítem a tekintetemet :)

Nagyon tetszik ez a paletta, hálásan köszönöm Katynek hogy az enyém lehetett életem első Sleek sminkpalettája, előszeretettel fogom használni a nem rohanós reggeleken. Igazán élénk, trópusokon nyaralós álomszínek ezek, melyek segítségével instant nyarat festhetek magamra. LOVE IT!!!






A Sleek palettáknál rengeteg színkombináció közül válogathatunk, egyedi színvilágban alkottak különböző szemhéjpalettákat, így mindenki megtalálhatja a kedvére valót a Make Up Plaza oldalán.
A Snapshots palettát itt tudjátok megvásárolni.
Nézzetek körül az akciós fülön is, illetve ha év elejére egy friss és ropogós ecsetkészletet újítanátok be de a szállítási díjak miatt agódtok, jelzem: 12.000 Ft felett ingyenes a kiszállítás! :)
Ecsetek közül ha mégis Sigma ecsetekre adnám a fejem, akkor a 8 darabos Performance Eyes Kit jönne velem haza, ha viszont el akarnám magam árasztani ecsetekkel, akkor a 24 ecsetből álló Coastal Scents Elite Brush, bambusz nyelű ecsetszett lenne a választottam. Utóbbinál azonban az arcra való ecsetek feleslegesek lennének, így tutira beletennék őket egy cuki nyereménycsomagba :)
Na jó, álmodozás befejezve, megvagyok a jelenlegi ecseteimmel de mennyire jó lenne már ha csatlakozna az a Sigma csomag is, hamarosan tervezem hogy megmutatom őket egy külön posztban is.













Rendelkeztek Sleek palettával? Sokat nyúltok érte?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én is feltettem a kérdést, hogy sokszor használják-e, ha megvan valamelyik paletta. :-D Amúgy jó a leírás, tényleg olyan, mintha egy nyaralás során egy mesebeli sziget színeit tették volna bele :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen különleges színek, nagyon jól eltalálták őket :)

      Törlés
  2. Nekem nincs Sleek palettám (még:D), de ez nekem túl színes lenne,de attól függetlenül gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tervezel beszerzést másik Sleek palettából?

      Törlés
  3. Nekem sincs még Sleek palettám, de szeretnék majd. :) Ennek nagyon tetszenek a színei bár én inkább a natúrabb színeket részesítem előnyben.

    http://fashion-by-asu.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen számolj be róla, melyik palettára csaptál le! :)

      Törlés
  4. Nekem a Monaco van meg, imádom! Jó hogy kihoztak egy utánérzés-palettát is, de nekem ebből pont a Bambboo és az Aquamarine hiányzik, azt a kettőt nyúztam tavalyelőtt nyáron, a Summer breeze-el kiegészítve. :) Van még néhány másik Sleek palettám, de mostanság valahogy hanyagolom őket. Mindig az újdonságokat használom, aztán olyan sűrűn veszek valami újdonságot, hogy ezek a régi kis kincsek egészen feledésbe merülnek. Jó is, hogy írtál róla, szerintem idén nyáron megint elő fog kerülni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, alig várom vele a sminkes bejegyzéseket! :)

      Törlés
  5. A sunset és a purple haze nagyon tetszik ^^ Nekem eddig egy palettám van a Sleek-től, szintén Katy jóvoltából, de nagyon meg vagyok vele elégedve :) Egyébként én sem tudnám kihasználni ezt a palettát, az én ízlésemnek túl élénk, de a színek ettől függetlenül mesések :)

    VálaszTörlés
  6. Ez a paletta nagyon tetszik, bár nem tudom mennyire tudnám kihasználni, de biztos megoldható lenne a dolog :D Alsó sor jobb szélső rózsaszín <3.
    Nekem egyenlőre a Bad Girl paletta van meg, nagyon szeretem, még szeretnék pár palettát, mert tényleg bőven túl jók :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira éreztem hogy a rózsaszínt fogod választani, valahogy annyira Azrailos :D

      Törlés
  7. pfff még hogy a Naked-től kiráz a hideg? OMG hát igen látszik hogy aki nem tud sminkelni az így van vele...aztán meg feldobálod magadra ezeket a színeket és úgy fogsz kinézni mint akit megvert a férje :D bírom amúgy hogy aki nem tud sminkelni annak vannak a legtöbb cucca XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy benéztél igen kedves Naked Basics tulajdonos! Igen, mindenképpen kanárinak szeretném sminkelni magam aki színes koktélt iszogat, pont emiatt rendeltem meg ezt a palettát! És köszi hogy látatlanban bírálod a sminkelési szokásaimat, remélem ettől hogy ezt behánytad ide, jobban érzed magad...

      Törlés
  8. Nagyon szép színek, főleg a Sunset tetszik, de nekem ez a paletta már túl színes, nem hiszem, hogy nagyon kihasználnám
    Az első Sleek palettám a Vintage Romance volt, a második a sorban az Oh-So-Special és biztosan jönnek még hozzá testvérek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű de nagyon várom, miket rendelsz majd hozzájuk! :)))

      Törlés
  9. Csodás ez a paletta, nekem most a matte darks, oh so special és az eden a kívánságlistás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper kis palettákat néztél ki, kíváncsi vagyok, meddig tudsz meglenni nélkülük :D

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Köszönöm, igyekszem kihozni majd belőle a csodás naplementéket :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt