Pixibag - meglepetéscsomag a drogériák polcairól

Helló Hölgyek! Ki rendelte meg Pixiék újdonságát, a Pixibag-et? A Pixibox luxustermékekből és azok mintáiból álló dobozkája után egy csajos neszeszerben juthatunk hozzá 3.790 forintért a drogériákban kapható beauty termékek meglepi csomagjához, a Pixibag-hez.












Egy szürkés bézs színű szövet neszeszerben lapultak 2013 első Pixibag termékei:

Teljes kiszerelésű termékek:
Syoss száraz sampon vékonyszálú, erőtlen hajra, 200 ml
Gliss Kur elixír hajolaj mindennapi használatra, 75 ml
Pussy Deluxe Showcat -  limitált kiadású tusolózselé, 150 ml
Aden folyékony ajaktinta - No.3 Cherry, 8ml
Aden körömlakk - No.49, 11 ml

Termékminta:
Neutrogena testápoló száraz bőrre sarki szederrel, 15 ml






A Syoss száraz sampont már korábban megvásároltam a Balea kifogyásával, így jövő héten már érkezik is vele a teszt de annyit már most elárulhatok, hogy bizony az én lilás-barnás festett hajamon bizony ott maradnak a szürke száraz sampon foltok, így nem egy azonnal a házból kirohanós darab.

A Gliss Kur ápoló olaját pedig nagyon szépen köszönik a hajvégeim és a kifogyott olajkészleteim, jó kis tesztelési környezet lesz ennek a terméknek a festett haj-száraz hajvég kombó! 3-féleképpen használható:
1. hajmosás előtti pakolásként
2. hajmosás végén, nem kiöblítendő pakolásként
3. a la natúr, száraz hajvégek ápolására napi szinten - én ez utóbbit fogom alkalmazni de annyi már biztos, hogy nem naponta

A Pussy Deluxe termékeihez még nem volt szerencsém, ezzel a tusolózselével pont remekül kezdhetjük az ismerkedést, édes áfonya illatú - tudom, mostanában minden áfonya és bogyós gyümi illatú nálam :P

A Neutrogena szedres testápolóját az én kis száraz lábikóimra tervezem elhasználni, várhatjátok érkezését rövidesen az elfogyottas posztban. Sarki szeder. Az már majdnem áfonya. Igen, kilóra megvettek.





Az Aden ajaktinta igen szociális kis termék, ugyanis erőteljes ragaszkodásáról híres.
A Baby Lips termékek posztjával még adós vagyok, így ha nem az isteni cseris Baby Lips-el az ajkaimon hagyom el hajnalok hajnalán a házat, ezt a terméket fogom felkenni és benne lesz a tesztjében, hogyan is bír ki egy munkanapot ez a tintácska:








Ennek a lakknak különösen örültem mert érdekelt, hogyan újult meg az Aden márka - tulipános kupak, telitalálat! -, emellett hogy lila árnyalatú lakkot raktak a csomagomba némi céklalé-beütéssel, egy hatalmas pluszpont Pixiéknek és túláradó öröm a magunkfajta lilafüggőknek:









Ti is megrendeltétek a Pixibag-et? Ő a kedvenc vagy inkább a Pixibox?

Ha még nem rendeltétek meg egyiket sem, de felkeltette az érdeklődéseteket, a Pixibox oldalán regisztráljatok és automatikusan kapjátok a hírlevelet, mikor melyik (box 3.990-ért vagy bag 3.790-ért) lesz kapható. Előzetesen a benne található márkákat is megszellőztetik, így egy kis iránymutatást is kapunk, mire számíthatunk a meglepi-csomagunkban.
A 2013-as decemberi Pixibox tartalmát itt tekinthetitek meg.




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. De szerencsés vagy hogy a szép lila lakkot kaptad meg én, a halvány vagy pasztell rózsaszínt kaptam meg. itt írtam a lakkról tesztet: http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/12/aden-lakk-teszt-pixibagbol.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esküszöm ráéreztek hogy ebbe a csomagba lilát kell pakoljanak nekem :) Már olvasom is a posztodat!

      Törlés
  2. Ó, az a lila lakk! Abból nekünk sosem elég :P

    VálaszTörlés
  3. Tetszik ez az ötletük, egész jó kis termékek voltak benne, főleg a lakk tetszik nekem is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg fogod rendelni a következő Pixibaget? :)

      Törlés
  4. Nem rossz a tartalma, nem tudtam, h drogériában kapható, a lila szín vonzereje ismerős :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első Aden lakkszettemet anno a Shopline oldalán vettem, akkor sokkal kevésbé is volt ismert ez a márka de most jó hogy rákapcsolnak :)
      Lila színre lehet terápiás csoportot létrehoznia kigyógyulásra? :D

      Törlés
  5. A lakkal betaláltak nálad azt hiszem :D Amúgy nem volt rossz a csomag tartalma :) Bár van amit nem vennék amúgy meg belőle....pl Aden ajaktinta, semmit nem kenek a számra ajakápolón kívül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Télen nekem is sokkal jobban igénybe vannak véve az ajkaim, de ha Baby Lips-el előpuhítom és szépen meg tudok ágyazni a színnek, akkor szerintem mehet rá simán az ajaktinta.

      Törlés
  6. Én nemrég regisztráltam magam a Pixibox-ra, nagyon várom már az első dobozkát. Valamiért ez a Pixibag nem lelkesített. A nagy kérdésem: mihez lehet kezdeni majd ennyi neszesszerrel? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó hát az egyik a sima táskába dobós, a másik az utazó neszeszer, a harmadik a melóhelyen az íróasztalom fiókjában fogja össze a túlélőcsomagot :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt