NYC High Definition Volume szempillaspirál

A Müllerben a NYC állvány előtt ácsorogva nem feltételeztem, hogy olyan erős lenne ez a márka szempillaspirál vonalon. Aztán az akciós tábla meg a szép színes csomagolás hozzásegített a szempillaspirál gyűjteményem nem tervezett bővítéséhez. És milyen jól tettem, hogy nem hagytam ott ezt a kis ügyeskét!








A szokásos reggeli rohanásban valahogy abszolút nem vágyom rá hogy a sminkelési idő jelentős részét a spirálozásnál az elegendő festékmennyiség felvitele, majd a pillák trükkös eloszlatása vegye el, nehogy pókláb asszonyságként hagyjuk el a házat ne adj' isten.
Ennél a spirálnál 3-4 húzással meg is vagyunk, ennél több esetében azonnal összeáll a festék - ezt a következő, festékes képnél láthatjátok is.

Ez a spirál pontosan arra hivatott hogy a sminkelés utolsó lépéseként pár másodperc alatt megejtsük azt a néhány húzást, ezt követően kb. 10 másodpercig ne pislogjunk, majd voilá, készen is volnánk.

Egész nap tart, nem pereg és nem potyog a festék, az én érzékeny szememet pedig abszolút nem irritálja. Nagyon megszerettem ezt a spirált, a 800 forintos árfekvésű kategóriában számomra verhetetlen!

A kefe fejét tekintve semmi bonyolítás úgy mint görbítés, hajlítás vagy ducisítás: sima egyszerű műanyag, hosszúkás, vékony spirálfej:







A spirált egyedüli résztvevőként, mindenféle alapozás, korrektorozás illetve szemfesték nélkül mutatom meg, hogy csak önmagában legyen látható a kiemelkedő teljesítménye:
előtte





utána





Szempillagöndörítő nélkül emelte meg a pillákat, a szélén pedig már megjelent a csomósodás a túlzott festékfelvitelből adódóan, így ott és akkor abba is hagytam a spirálozást, de így is jelentősen kiemelte a tekintetemet, egyből kevésbé álmosnak is tűntem :) És hogy ezt mindössze 4 húzássa értem el...kemény.

Az alsó pillasort nem szoktam kifesteni, arra mindenképpen a Clinique alsó pillákra való szempillaspirálját szeretném megszerezni, mivel a normál méretű kefékkel rendelkező szempillaspirálok pandamaci kinézethez segítettek hozzá az alsó pillasornál :D






A NYC márkától milyen terméketek van? Ismeritek ezt a spirált?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem tetszik, kicsit talán csomós, de az meg úgyis kiküszöbölhető :)
    Még nem volt NYC spirálom, de szerintem fél év múlva körbenézek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendszeresen szokták valamelyik részlegét a márkának (körömlakk, szájfény, szempillaspirál) akciózni ennek a márkának a Müllerben - csak ajánlani tudom :)

      Törlés
  2. A NYC spirálok szuperek, a duci narancssárga verzió is hibátlan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ez volt az utolsó spirálom tőlük, megsasolom ezt is amit Te írtál :)

      Törlés
  3. Jé, nem is gondoltam volna... Ezek után lehet, hogy én is esélyt adok majd nekik :-)

    VálaszTörlés
  4. Jó kis spirál! :) A Catrice kifutók között van egy mini spirál, ami szuper az alsó pillákra. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt sosem fogom megérteni: jó termék, alsó pillákra való és kivezetik...mehh :(

      Törlés
  5. Sajnos ezt se lehet már kapni :( Pedig imádtam.... Most próbálok más után nézni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszumpepi, ne már!!! :((( Pedig ez tényleg jól végezte a dolgát a pillákon!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt