Nail of the day: Essie Glamour Purse & Barry M Rose Quartz Glitter

Tudjátok, hogy nálam már nude-kategóriába tartozik a csokibarna/kávébarna szín is és annyira nem is preferálom ezeket az árnyalatokat, mégis muszáj volt ezt a csodás árnyalatot beszereznem a 2M Beauty boltjában Edina tweetelésének köszönhetően, ugyanis 5 db Essie lakk jelenleg 2.000 forintba kerül az üzletben - ugye hogy nem hagyhattam ki? :)










Essie - Glamour Purse: 13,5 ml lakkot kapunk klasszikus, fagyitölcsér formában szélesedő ecsettel. Az első réteg még csak olyan némi csokoládéval való összemaszatolásnak tűnik, de a második már tökéletes fedéssel és ínycsiklandozó tejcsoki-tejeskávé árnyalattal ajándékozza meg az éhes és szomjas felhasználót.
Száradási ideje átlagos, maga a lakk viszonylag híg (China Glaze-hez hasonló) állagú, a világosabb, vérszegényebb árnyalatok esetében esélyes a látványos csíkozódás és a 3-4 réteges felvitel.












Barry M - Rose Quartz Glitter: pofátlanul olcsón rendeltem meg Asos-ról és rettenetesen gyorsan fel is avattam mert szemet gyönyörködtető már az üvegében: pink, piros, zöld és kék csillámok és 6-szögletű glitterek öltöztetik fel a körmöket, nagyon gazdag színvilágot képvisel! :)









A kettő együtt, a Barry M 1 rétegben ment fel:









Lecsaptatok erre az Essie akcióra Lányok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Simán is nagyon szép, de azzal a fedővel maga a tökély! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! Én is úgy szeretnék egy Essie lakkot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem hittem el amikor megtudtam Lakkomlakkom Edinától, hogy Pesten a Belgrád rakpart 26 alatt 400(!) forintért adják őket! :)

      Törlés
  3. wow nagyon szép.kíváncsi vagyok a többi essie lakkra is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozom őket szépen egyesével a Barry M lakkokkal együtt :D

      Törlés
  4. Nekem is nagyon tetszik és csodás ezzel a fedő lakkal.:)

    VálaszTörlés
  5. Óóó, de szépek együtt! Igazi tejeskávé az alaplakk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony az! :) Most már Te is boldog tulajdonosa vagy a tejeskávé lakknak :D

      Törlés
  6. Gyönyörűséges *-* Főleg a Barry M-fedővel,amúgy önmagában is tetszik a lakk, olyan nem is tudom, ránézek és tökéletes :D Ezeknek az Essie lakkoknak van egy különleges hatása, figyeltem már másoknál is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most pedig Te jössz a tesztelésükkel! :P

      Törlés
  7. Tökéletes párosítás! :)

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Olyan árnyalata van hogy legszívesebben meginnám közvetlenül az üvegből :P

      Törlés
  9. Szép párosítás és kíváncsi vagyok milyen más Essie lakkokat szereztél még be! :)

    VálaszTörlés
  10. kávészín mániás vagyok :D, ez is irtószuper!♥

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép szín.*-*
    Én ma voltam a Belgrád Rakparton,és Lénával vettünk párat...*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de szuper, nagyon örülök hogy Ti is bevásároltatok! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt