My daily go to makeup

Reggelenként mindig rohanok, bármilyen korán is kelek. Arcot azonban mégiscsak rajzolni kell úgyhogy a leggyorsabb, számomra legjobban bevált kombót mutatom is:




Maybelline Dream Fresh BB krém fair árnyalatban
Miss Sporty korrektor 001 light árnyalatban
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner szemhéjtus a hozzá járó tusecsettel 02 brown színben
Astor Big&Beautiful Play It Big szempillaspirál 800 black árnyalatban
Yves Rocher pirosító 50 Rose árnyalatban
The Body Shop Blusher Brush - Leona Lewis kollekció
MaxFactor Vibrant Curve Effect szájfény 16 Artistic árnyalatban





A reggeli arctisztítás+nappali krém felvitele után kézzel viszem fel a könnyed BB krémet, eloszlatása után jöhet a bőrhibák elfedése a korrektorral.
A Maybelline krémes tusából a barna színűt vettem meg, sokkal természetesebb hatású ezzel a barna cicaszem :) Utána jöhet pár réteg a szempillaspirálból, végül ezzel a gyönyörű pirosító ecsettel felviszem a pink pírt az orcáimra.
Púderrel nem szeretem fixálni a sminkemet mert hiába hidratáltam előtte, illetve a BB krém is elegendő nedvességgel látja el az arcbőrömet, ilyenkor télen amint lepúderezem a fejemet, azonnal kiemeli a száraz bőrrészeket (rendszeres radírozás mellett is) és akkor cseszhetem a sminkemet.
Utolsó tükörbe pillantáskor jöhet az ajkaimra a MaxFactor applikátoros szájfénye amely cuki piros beütést ad és már libbenek is ki az ajtón.







Nektek milyen a bevált rohanós/napi sminketek?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ugyanez a Maybelline BB krém, Astor korrektor, spirál általában mindig más, egy könnyed szájfény és valamilyen kedvhez illő pirosító, és púder.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon kis kellemes, mindennapi smink :) Szívesen látnám rajtad megmutatva is ^^ Én általában este krémezek, reggel már nem (bár lehet kéne), aztán jöhet a BB krém, egy kellemes árnyalatú szemhéjpúder, arra vagy fekete tus cicásra húzva, vagy teljesen körbekontúrozott szem (mikor melyikhez van hangulatom) kis satírozással, szempilla göndörítés, spirál és valami szép rúzs, ami passzol a ruhámhoz és a sminkemhez is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Este is-reggel is tessék krémezni, a nappalra szánt fényvédős krém harcol a napsugarak és a környezeti hatások ellen :)

      Törlés
  3. És a gyönyörű arcocskád????? *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az arcocskám még mindig betegséget sugároz - így telt ez a hónap sajnos :(

      Törlés
  4. A Maybelline BB és a barna tus nekem is nagy kedvenc. :) Bár én most télre a Dream Pure-t használom. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még őt nem próbáltam, bár nézegetem egy ideje a Maybelline állványon :)

      Törlés
  5. Hasonló az én mindennapi sminkem is :)

    VálaszTörlés
  6. Mostanában a rohanós sminkem: Garnier BB+Max Factor CC krém keverés, Catrice C. korrektor, Essence translucent púder. 1 másodperces pirosítás, a szememre valamilyen színes szemceruza (pl Avon diamonds), spirál, és szemöldök igazítás. Ha eszembe jut, akkor az ajtóban egy kis színezett ajakbalzsam. :) Annyira rutin már, hogy tényleg megvan percek alatt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég, Neked még BB és CC krém mixelésre is jut időd? Emelem kalapom! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt