Megtaláltam: a legjobb vattakorong a Rossmanntól: Lilibe

Annak ellenére hogy nekem abszolút nem vált be a Rossmann saját márkás arctisztító tonikja, még van jó pár szuper termék a tarsolyukban - a legendás mandulás körömlakklemosó mellett egy mindennapi hű társamat szeretném bemutatni a Lilibe vattakorong személyében:









Friss, olcsó, jó. Ja nem, ez egy másik szlogen! Ez a 120-as csomag vattakorong kemény 499 királyi, értékálló, magyar forintot kóstál, 100% pamut.
A préselt rétegek jól megfigyelhetőek, nem válnak szét egykönnyen. Tapintásra nem a legpuhább plüssmaci, de egyáltalán nem is karistolja a bőrt: hatékonyan préselték össze az anyagot.
A tonikot hatékonyan és azonnal felitatja, arctisztításnál tökéletesen siklik a bőrön.
Körömlakk lemosásánál is nagyszerűen viselkedik, a ragaszkodó glitteres illetve homoklakkoknál a rászorítást, erőteljes dörzsölést is jól bírja, nem csúsznak el egymáson a préselt rétegek és ez utóbbi nálam egy hatalmas plussz pont!
Krémmánián abszolút viszi a pálmát ez a termék, sokunknak bevált és végre én is rátaláltam erre a szuper termékre, köszönöm mindenkinek a korábbi hozzászólásokat amiben ajánlottátok, íme én is beadtam a derekam és szuper barátságot kötöttem vele :D













Ti is használjátok/használtátok ezt a fajtát? Vagy van, ami ennél is jobban bevált Nektek?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Pont ezt vettem meg én is, valami véletlen folytán :D De még mindig nem értem miért szeretik ennyire, én nem érzek különbséget vattakorong és vattakorong között :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egy közös pont :D
      Én személy szerint több figyelmet szentelek nekik, mert nem egyszer jártam úgy, hogy ugyanolyan mennyiségű arctisztító tonik amivel ez elbánik, csurig áztatott egy másik márkás vattakorongot vagy lakk lemosásánál szanaszéjjel csúszott a korong :(

      Törlés
    2. Pedig van! :) Én is ezt a fajtát használom és nagyon meg vagyok vele elégedve, habár előtte Ebelin volt, és azt egy árnyalatnyival jobban szerettem, ez egy picurkát vastag nekem, de attól még a dolgát rendesen teszi, sőt. Ezt a két márkát mindig szívesen fogom használni :)

      Törlés
    3. Venni fogok másik korongot is emellé,kíváncsi lettem. Ebből látszik néha milyen hanyag vagyok: d

      Törlés
    4. Hajtson csak a kíváncsiság, Te is meg fogod tapasztalni a különbséget vattakorong és vattakorong között! :)

      Törlés
  2. Nálam is ez a kedvenc. Hónapok óta csak ezt használom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, azt ne mondd, hogy még a mandulás lakklemosó is!!! :PPP

      Törlés
  3. Én legutóbb Apukámat bíztam meg hogy hozzon nekem vattakorongot , a Lidl saját márkásat vette ( mondjuk nem tudom van e ott másféle :D ) és annyira szuper, különböző a két oldalán a textúrája és olyan mintha össze lenne varrva a két réteg. Ajánlom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes! :)))
      No akkor legközelebb Lidl felé kell vennem az irányt, köszönöm a tippet! :)

      Törlés
  4. Én az ebelineset használom és nekem bevált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, akkor ezt a márkát is megjegyeztem magamnak :)

      Törlés
  5. én is ezt használom. otthon majd most betankolok belőle :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet egyszerűbb lesz kartondobozban elhoznod a boltból? :P

      Törlés
  6. Nekem az Aldi verziója a kedvencem körömre, arcra pedig a DM aloe verása, bár most egy homoktövises Müllereset is kaptam keresztanyámtól, amikor ott jártunk együtt. Majd ezt is jól kipróbálom, köszönöm az ajánlást :-)

    VálaszTörlés
  7. én évek óta ezt használom. korábban annyi rossz minőségűbe futottam bele, de ez teljesen jónak bizonyult és tényleg nem drága.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt