Ugrás a fő tartalomra

Leárazás shopping és karácsonyi ajándék 3. felvonás: F&F, New Yorker, Pull&Bear, Szépségbolt.hu, 2M Beauty, Nailland, AVON

Lábujjhegyen ugyan, de körülnéztem a leárazásokon, eredeti szerepköröm alapján "csak" kísérő lettem volna...nem így lett:







FASHION

Piros hosszú kabát - F&F: 12.900 Ft helyett 3.870 Ft
Fekete hosszú télikabát - New Yorker: 17.990 Ft helyett 5.990 Ft





És iiiiiiiiilyen cuki a kapucnija+2 kis fülecske is van rajta :D







Még a nyári hónapokban szerettem volna egy skortra lecsapni, de a 15 meg 7 ezer forintos árak valahogy elvették a kedvem ettől...egészen idáig:
Piros skort - Pull&Bear: 1.995 Ft
Boyfriend jeans - New Yorker: 2.990 Ft






Ebből a felsőből már csak ez az egyetlen darab várta a vállfán, hogy érte menjek: ő bizony énrám várt! :)
Taurus top - New Yorker: 2.990 Ft helyett 1.495 Ft










BEAUTY






SZÉPSÉGBOLT.HU, AVON

Tavaly igen-igen jó kislány lehettem mert befutott 1 évvel később (:D) a futárcég késlekedéséből adódóan a tavalyi karácsonyi ajándékom a Szépségbolt.hu kapcsolattartóm, Judit jóvoltából: hihetetlenül megörültem ennek az ajándékcsomagnak és a köszönőlevélnek, borzasztó jól esett, erről a meglepetésről nem is tudtam. Csak ültem fölötte és teljesen meg voltam hatódva. Judit, hálásan köszönöm!!!!!! :)))

Sosem volt még barna-fekete árnyalatú szempillaspirálom, hatalmas örömmel vetem bele magam a tesztelésbe, a Helia-D BB krémje pedig tökéletes árnyalatú! A kozmetikai kendőknek mindig jó hasznát veszem, tavaly már elfogyott nálam egy ilyen csomaggal, jöhet az idei adag! :)






Tesztelésre érkezett a Szépségbolt jóvoltából a legújabb általuk forgalmazott, ayurvédikus termékcsalád 2 oszlopos tagja, rendkívül kíváncsi vagyok ezekre a termékekre - remélem, Ti is :)

Anyum jóvoltából pedig a télvíz idején extra igénybevételnek kitett kacsóim bőszen tesztelik ezt a karácsonyi AVON kézkrémet:








2M BEAUTY, NAILLAND

Ha már a kezekre terelődött a szó: idén sem tudtam a körmöcskéimet megfosztani néhány lakkgyönyörűségtől: elsőként Edina jóvoltából a 2M Beauty üzlete felé vettem az irányt, ahol is 5 db Essie lakkot összesen 2.000 forintért lehet elhozni - ez a hülyének is megéri, hát még nekem! :D

Az alatta figyelő kis segédeszköz lakkozásnál fog remekül segítségemre válni, amikor a lakk és a bőröm közvetlenül találkozna. Csak belemárton az ecset végét körömlakklemosó folyadékba és egy könnyed mozdulattal körbetakarítom - apropó, láttátok már Edina lakkozós videóját? Onnan az ötlet! :)

Az ecset alatt egymás mellett sorakozó csillámocskákból 5 db volt egy ezres, így most már bővül a körömdíszítő eszközeim tárháza - esélyes egy csillámtengeres manikűr a közeljövőben...

A tejcsokoládé lakkal már láthattatok a blogon egy manikűrt - ugye hogy ismerős volt valahonnan? :P
Essie lakkok balról jobbra: Guilty Pleasures, Super Bossa Nova, It's Genius, Glamour Purse, Looking For Love




Alaplakk-hiányban szenvedtem ezidáig. Amikor ugyanis a múlt héten beugrottam a Naillandbe Annához, tanácsot kértem tőle hogy melyik lenne a legjobb, mikor is bánatosan ecsetelte, hogy ebből a cuki mini Seche szettből még nem vettek egyet sem, pedig ebben a francia manikűr készletben benne van az alaplakk, a fedőlakk, egy halvány pink és egy fehér lakk, valamint egy mini körömreszelő.

Azonnal elhoztam mint büszke első szettvásárló és ha már ott a leárazott China Glaze lakkok úgy meredtek rám, kifogtam egy szívemnek igen kedves darabot: Sexy in the City - nagyjából mindegy is lett volna, milyen színű folyadék lakik az üvegben, a neve miatt hoztam el első körben. És második körben is. Na jó, a színe valami mesés, igazi főcímzene! :)








Ők lettek volna az utolsó készletfeltöltésem egy időre, írjátok meg, melyik lakkal várjátok a manikűrt illetve melyik termék tesztjére vagytok a legjobban kíváncsi! :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Azt hiszem, pont ezt a China Glaze lakkot hagytam ott azzal a szöveggel, hogy tavasszal az enyém lesz :-D Ezek után várom a tesztjét nagyon!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekezni fogok vele hogy minél előbb lecsaphass rá ha beválik, oks? :D

      Törlés
  2. A kabátok nagyon tetszenek, nem is tudom, hogy melyik tetszik jobban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most megnyugtatott, ugyanis én sem tudok dönteni! :)))

      Törlés
  3. A lakkok nagyon tetszenek! Észre sem vettem, hogy a Seche Vite-nek van ilyen minicsomagja! Remélem hozol róla bejegyzést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez csak természetes :P A China Glaze lakkot már ezzel az alap- és fedőlakk kombóval szeretném a héten felkenni :)

      Törlés
  4. Ó, de szép az a piros hosszú kabát. :)

    VálaszTörlés
  5. A bikás felső <3 :)
    Nagyon jó ruhákat vettél, tetszik a piros kis kabit megnézném rajtad :)
    A SV lakkszett engem is érdekelne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a horoszkópomat magamon hordani :D
      Ha télvíz idején fogunk talizni, akkor majd megsasolhatod a kabátot.
      OK, igyekszem minél előbb prezentálni egy külön bejegyzésben! :)

      Törlés
  6. A Seche csomagról én is szívesen látnék tesztet. :)
    Az It's genius lakkot én is megvettem, nekem kisebb csalódást okozott, mert nem azt nyújtja, ami az üvegben van. Kíváncsi leszek, neked mi lesz a véleményed róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű, most elültetted a bogarat a fülemben, ezt a lakkot a CG után fel is kenem, köszi a tippet! :)

      Törlés
    2. Várom róla a posztot. :)

      Törlés
    3. A Seche alap- és fedőlakkja már holnap kint lesz a blogon, utána pedig kenem is fel az It's geniust! :D

      Törlés
  7. Nagyon jó dolgokat vettél :) Legjobban persze a lakkok tesztjét várom, nagyon szépek, főleg a CG!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megbeszéltük, Katy is követelte rajtam, a héten meglesz :)))

      Törlés
  8. A skortból még sok van a pull and bearben? Én is nagyon szeretnék, de hát az áruk... De ennyiért rohanok is megvenni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A piros és a fehér skortból volt még jó pár darab 1.995 forintért a budapesti Árkádban - ugyanez a ruhadarab mustársárga színben már 2.995 forintba kerül...érdekes... :)

      Törlés
  9. Milyen szuper dolgokat vettél! :) Az összes lakkra kíváncsi vagyok, lássuk őket minél hamarabb ^^

    A bikás felső tényleg menő, mellesleg én is ebben a jegyben születtem - mi aztán már csak tudjuk, hogy mivel kell kényeztetni piciny lelkünket ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…