Kétfázisú erdei gyümi ami napközben is elkísér: Avon erdei gyümölcsös parfüm

Még jó, hogy év végére visszakaptam a szaglásomat és beleszerettem egy, régóta a parfümös üvegeim közt kallódó, mostanra kifutott parfümbe, mert bizony elég durván rákattantam: ő a lila színű, kétfázisú AVON kölni édes erdei gyümölcs illatban:









Használat előtt össze kell rázni az üvegcsében lévő folyadékot és olajat, majd élvezni az illatát a bőrünkre permetezett esszenciának: nagyon jól összerakott erdei gyümölcs illata van és ezt eszméletlenül jól megfejelték egy igazán édes, de egyáltalán nem zavaró mámorítással: konkrétan Maoam olvadós rágó illata van. Én meg beleszerettem. Mindezt pontosan akkor tettem, mikor visszatért a szaglásom de ezt a termékcsaládot már réges-régen kivonták, brühühü :(
Sebaj, egyenlőre még jó sok van az üvegben, nyárra ez pont el is fog fogyni így nem fenyeget az a veszély, hogy a nagy hőségben el kezdenék émelyegni ettől a tömény gyümölcsös-olvadós rágó illattól, de azért ez a helyzet mégiscsak sorban állás pofonért, nem hiszem el hogy kivonták!

Viszont már most vigasztalódom: én, mint egy kiéhezett dúvad, Szilvivel együtt beszabadultam nemrég a Douglas parfümériába és én ott szipuztam a parfümöket és ott helyben el is rabolta egyetlen illat a szívemet: aki még soha nem szagolt bele a Julia Roberts által már-már unásig reklámozott La vie est belle parfümbe, az a lehető legrövidebb időn belül tegye meg - pár szippantás ebből az illatból többet ér a lelkünknek, mint 3 óra a pszichológusnál. Egy álom!







Amíg meg az árán kesergek és sajnáltatom magam, használom vígan mostani kattanásom tárgyát, fürdök a vörösáfonyás The Body Shop Cranberry Joy tusijával, eszem az erdei gyümölcsös joghurtot és így tovább...ki tart velem? :)






Melyik a kedvenc parfümötök?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Iiiiiimádom a bogyós gyümi illatokat, sokkal jobban, mint az édes, tömény szirupos dolgokat. Biztos szuper ez a parfüm :) Az a Julia Roberts féle parfüm pedig tényleg maga az álom, de ennyi pénzért már legyen is az :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy-úgy, az tényleg egy pénzrabló parfüm, de az illata igen durván kárpótol :D

      Törlés
  2. Szép az üveg meg a színe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számomra Marokkót juttatja eszembe, kicsit olyan mint a fejére fordított tagine edény :)

      Törlés
  3. Ez nekem is megvolt, és szintén sirattam, amikor elfogyott. :-( Tessék gyertyát is égetni a bogyósgyümölcs-mánia keretében ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem igaz, hogy még itt is rámparancsolsz! :DDDDD Jó, rendben, aktívan fogom használni a gyertyákat, oks? :)

      Törlés
  4. Én sem tudom, hogy milyen a La vie est belle illata :p
    Az Avon-tól régen sok parfümöm volt, emlékszem mennyire imádtam egy citromos illatot, erre azt is kivonták a forgalomból, olyan mérges voltam, de azóta is emlékszem az illatra, pedig pont 10 éve használtam........ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, ahogy látom, szó szerint bevésődtél az illat iránt! :)))
      A La vie est belle-t pedig virtuálisan előírom Neked megszaglásra! :D

      Törlés
  5. Ilyenem nekem is volt, és imádtam nyáron. Igazából szerintem nem vonták ki őket a forgalomból, csak elég kevés katalógusban érhető el. Én nemrég mintha láttam is volna... Az epres testradírral is így jártam. Megszerettem, elfogyott, és többet nem találtam a katalógusban. De most szólt nővérem, hogy egy külön kis füzetkében megtalálható, ráadásul nagyon jó áron.
    Szóval még ne add fel a reményt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Petrám, akkor ezek után még tüzetesebben fogom lapozni a külön szórólapokat, hátha a nyomára bukkanok, köszönöm szépen az ötletet! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt