Karácsony 2. felvonás, Claire's és magazin-ajándék zsákmány

Tavaly nagyon jó gyerek lehettem, áramlik a csí, pontosabban az ajándékok+bizsu és palettakészletemet sem hagyhattam kallódni, így most ezeket a szerzeményeket mutatom meg:














AJÁNDÉKOK

Azrail Jézuskája befutott hozzám, mindegyik darabját egytől egyig imádom, köszönöm szépeeeeeeeeeeen! :) - mondanom sem kell hogy eszméletlen bogyós gyümölcs illata van a Nivea tusológélnek és végre valahára kipróbálhatom az Yves Rocher micellás arclemosóját is, yeah!
A lakkoktól pedig dobtam egy hátast: lila, ciklámen, rózsaszín...nagy bajban leszek hogy melyiket kenjem fel elsőként :D






KurdiMurdi kolléganőm dekupázs-technológiával készítette nekem ezt a csajos, patentos beauty dobozkát jelezvén, tárolhatom benne a körömlakkjaimat...csak egy kicsit röhögtem...végül beavattam őt a pontos darabszámba és a hasát fogta a nevetéstől (akkor volt 115 lakkom).
Hozzá még egy csajos, csavaros tetejű üvegcsét is kaptam, vattakorong tárolására ideális csak le ne verjem a fürdőszoba polcáról mert akkor tutira visítófrászt kapok.

Az ezüst csillámos, bordó kartonpapír egy komplett ékszerszettet rejtett, ugyanis Wikka saját kezűleg fúrta meg a kiválasztott, vékony héjú kagylókat és illesztette össze nekem a fülbevalókat illetve a nyakláncot - percekig csak kamilláztam hogy ilyet hogy lehet összehozni, tudniillik én már a gyöngyfűzést sem bírtam cérnával, elvesztettem a türelmemet és otthagytam a fenébe, inkább mentem és főztem helyette egy levest.









A Glamour magazinhoz egy Catrice Ultimate Shine rúzs, a Marie Claire-hez pedig egy L'Occitane en Provence rózsás kézkrém volt csomagolva - utóbbi márkához már volt szerencsém, ebben a rózsaillatban is nagyon kíváncsi vagyok a teljesítményére így télvíz idején:












CLAIRE'S

Megindultak náluk is a leárazások. Engem meg elborítanak a nyakláncok, fülbevalók és a négyes szemhéjpúder paletták. Ezt a szükségállapotot megszüntetendő vettem ezeket a kis helyes tartókat, a falra/akasztóra függeszthető mustache tartószerkezet 1.400 forintot kóstált.

A pillangós palettatartóba kényelmesen becsúsztathatóak oldalról a négyes szemhéjpúderek, a mini állvány megáll a saját lábán így pontosan az orrunk elé tudjuk rakni sminkeléskor, most már nem eshet ki a perifériából a szégyentelenül keveset használt, ezer éves palettánk! :) 1.900 forintot fizettem érte:








Szeretnétek egy ékszertárolás posztot?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az a palettatartó keeeelllll! :DDD *sminktárolás mániákus*

    VálaszTörlés
  2. a pillangós tároló nagyon szép

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem hittem hogy feketében lehet az enyém az utolsó darab, áhh! :)

      Törlés
  3. Oh O.O milyen csudi klassz ajándékok! Mármint a kolleganőd féle :)
    Nagyon szívesen, annyira örülök hogy örülsz, remélem máskor is meg tudlak majd lepni Téged azzal amit szeretnél ^^
    Minden szerzemény csodás *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem lesz ezzel különösebb gond, csillagjegy-társ :D
      Imádom mindegyik darabját az ajándékaidnak, a nagy micellás víz teszt egynegyedét az YR fogja kitenni :)))

      Törlés
  4. De szép dolgokat kaptál/ vettél :) Az a Nivea tusfürdő nagyon jó illatú lehet, meg a Glamour magazint is majd szemrevételezem, ha ilyen rúzsokat adnak hozzá :D

    VálaszTörlés
  5. Hű, a kézkrém teljesítménye nagyon érdekel :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már lassan vége az enyhe időnek, szerintem még a héten használatba is veszem őt.

      Törlés
  6. Nagyon szép dolgok, a pillengós paletta tartó tényleg cuki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem, nehezen fogom tudni összerakni a belevaló palettákat - hát nem így lett, konkrétan 30 másodperccel később egy második tartó beszerzésén gondolkodtam mert mind a 6 fakkja betelt :D

      Törlés
  7. A pillangós palettatartó nagyon szuper! Kíváncsi lennék arra az ékszertárolós posztra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júúúj, köszönöm szépen hogy jelezted az igényt, boldogan belevágok a poszt elkészítésébe! :)))

      Törlés
  8. A 3 lakk mind gyönyörű és nagyon tetszik, a Catrice-t az egyik nap tettem vissza az állványra, de szerintem legközelebb a kosárba fogom :$ Az a két doboz nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  9. De sok szép minden!!! Főleg a lakkok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, a Lánykák elkényeztetnek ezekkel a szépségekkel :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt