Elszabadult a 300 forintos "pokol": SIX és I am bizsuk+egy kis Takko Fashion

Az utóbbi időben igencsak megcsappant a bizsuim száma (beleakadt a sálamba és útközben elhagytam, eltört, elszíneződött, elvitte játszani a macska, stb.), így gondoltam, megnézem a C&A-ban a bizsu leárazást...nem kellett volna...mondjuk úgy, hogy a készletfeltöltés megtörtént:





Mindegyik darab 300 forint:







Gyűrűk:








Romantikus vonal - virágos statement nyaklánc a hozzáillő karkötővel, valamint romantikus virágos fülikék:








A "lógósok":









A bogyós-bedugós fülik:









Aztékminta, ikatminta és a dög-fülik:









Aztékmintás statement, ciklámen tollas, violinkulcs, mini csavarokkal díszített nyaklánc - igen, ők is csak 300 forintba kerültek:









És a végére egy kis Takko Fashion, innen 490 Ft/darab áron jöttek haza a bizsuk:








Érdemes egy kevésbé forgalmas C&A-t keresni - ne az Árkádban lévőt pl. -, ahol odafértek az állványokhoz, mert nagyon de nagyon szép darabok keresik gazdájukat 300 forintért! #bargainalert





Tervezitek felkeresni a C&A-t?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. OK, akkor holnap bemegyek egy C&A-ba :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ugye voltál Katym és feltankoltál a gyönyörűségekből? :)

      Törlés
    2. Még nem, de remélem, lesz rá alkalmam a héten, és lesz még valami :-)

      Törlés
  2. nagyon szépeket vettél :) én is ma voltam a C&A-ban és igaz csak 2 karkötőt, egy fülbevalót és nyakláncot hoztam el, de sok szép ékszer volt még.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Le a kalappal hogy csak háztartásban használatos mennyiséget vettél! :)))

      Törlés
  3. Ne is mond, én már kiköltekeztem!!! Pont akkor árazták át őket a c&a-ban 300-ra mikor bementem...tényleg elszabadult a pokol! :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne tudd meg, hogy a kommented mennyire megnyugtatta a lelkemet :)))))))

      Törlés
  4. :D Látom kiélted Te is az ékszer mániádat! :) Ezek közül én nézegettem jó párat, de végül csak 2 ékszer jött velem haza. A legutolsó bejegyzésemben meg is lesheted! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen áron a leggazdaságosabb kiélni a bizsumániámat :))) Már nézem is! :D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Ó igen :))) Most már nem leszek bajban az ékszerválasztással már az aztékmintás felsőimnél sem :D

      Törlés
  6. Jól bevásároltál. :D Úgy látom kell még tennem egy kört ;)

    VálaszTörlés
  7. Azért a violinkulcsosért a szívem szakad meg :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó jaj, miért, mi történt??? :( A gödöllői StopShopban tutira maradt még legalább 2 ebből a nyakláncból.

      Törlés
  8. Ez aztán mennyiség! :D Kész merénylet ellenem ez az arzenál, mert fülbevaló mániás vagyok, és ezek nagyon-nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem 300 forintért semmiképpen se hagyd ki ezt az akciót - ez egy jóváhagyott költés a részemről :DDD

      Törlés
  9. Gyönyörűek *-* virágos statement nyaklánc a hozzáillő karkötővel,- ez a kedvencem, de főleg a karkötő része :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem a választásodat, mert valami eszméletlen bájos ez az ékszer! :)

      Törlés
  10. Mennyi szépség, gyönyörűek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekeztem a különlegesebb darabokat kiválogatni :)

      Törlés
  11. Válaszok
    1. Így jár az, aki nem tervez semmi ilyesmit venni és a végén beszippantja a leárazási örvény :P

      Törlés
  12. Szuper dolgokat vettél! :) Úgy érzem nem szabad C&A közelébe mennem... :D Amikor kb 3-4 hete voltam, akkor még csak az akció első köre volt, és 500-800 Ft-osak voltak az ékszerek...
    Hát ez nagyon jó: "A macska elvitte játszani..." :D Nekem nemrég a pávatollas fülimet tették tönkre. De egyszerűen nem tudtam rájuk haragudni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezekre a drágaságokra nem is lehet haragudni :D Az ilyen macskás esetekre találta fel ez az üzletlánc a 300 forintos vásárokat :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt