Elfogyott termékek

Újabb üvegek és tubusok aljára értem, lássuk hát miként teljesítették küldetésüket:













HAJÁPOLÁS


Syoss Supreme Selection Revive színmegtartó balzsam: ez csak természetes, hogy a balzsam gyorsabban elfogy mint a hozzá való sampon, amikor egyszerre kezdtem el őket használni :)
A színt bent tartotta a hajamban, remekül teljesítette a feladatát, a csúszós, tarkóra kerülős állaga azonban nem lett a kedvencem, szinte több maradt a bőrömön lemosás után, mint a hajamban úgyhogy nem lehetett olyan gyorsan végezni így a hajmosással, mint szerettem volna. Gondolkodom még az újravásárlásán.

Syoss Professional Performance Shine Boost sampon fénytelen hajra pro-cellium keratinnal: sűrű, krémes sampon, jól tisztította a hajamat de semmi extra tulajdonságot nem véltem felfedezni a használata során. Nem ragaszkodom a teljes méretben megvásárláshoz

Gliss Kur Ultimate Volume sampon tengeri kollagénnel: átlátszó, zselés állagú sampon, remekül tisztította a hajamat, mondhatni ennek a használata után szabadultak fel csak igazán a hajszálaim, igen megkönnyebbült érzést adott a hajacskámnak. Nagy kiszerelésben már egy ideje vár nálam bevetésre készen, úgyhogy a tartós használatról fog érkezni teszt.









ARC


Rival de Loop frissítő arclemosó tonik ginkgo és uborka-kivonattal: hogy én mennyire vártam hogy elfogyjon ez a rettenet! Semmit nem használt, sőt úgy tűnt, újratermeli önmagát mert hosszú hónapok óta csak ezzel tisztítottam az arcomat de csak nem akart elfogyni! Na de most! Élvezettel dobtam ki a flakont, mivel már ez a termék egy tavalyi elfogyottas posztba (linkeltem a nevénél) is belekerült. Nem javaslom a megvásárlását.

Bellápierre Makeup Base: 12 hónapos szavatosságot ígért a termék, tavaly előtt ősszel nyitottam ki és valóban, mostanra teljesen besűrűsödött és olyan ragacsossá vált, mint egy pillanatragasztó, így használhatatlanná vált. Az ásványi szemfestéket annyira nem tartotta a helyén, jóval kedvezőbb áron, sokkal jobb szemhéjalapokat lehet találni.









PARFÜM


AVON Simple Elements kölni - Warm Sunshine: kellemes, édeskés, citrusos, fáradt nyári nap-illat. Abszolút cuki parfüm, szerettem de nem hagyott bennem túl mély nyomot.

Oriflame Eclipse kölni: savanykás, erőteljes kölni illat enyhe citromos-rózsás beütéssel. Nem volt a kedvencem, tulajdonképpen a neve miatt vettem meg (ultimate Twilight-fan, I know what you're thinking...).









Ismeritek a fenti termékeket? Milyen tapasztalatotok volt velük?

Pusza: Reni





Megjegyzések

  1. Oh, az az alap még szinte tele, attól függetlenül kár érte, mert tényleg sok van még benne. :(
    A közös parfümünk :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkodtam is így utólag, hogy minek ez a nagy kiszerelés belőle?
      Így van, ismét 1 közös pont :D

      Törlés
  2. Juj, ez az alap tényleg elég rossz lehet, ha ennyi idő után tönkre ment :S Az alkonyatos parfümön meg jót vigyorogtam :P Gliss Kur sampont én is használtam anno és tényleg jók úgy általánosságban, de nekem a Fructise vált be eddig a legjobban, meg imádom az illatát is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont annyit vállalt amennyi a szavatossága az tény, bár én nem erre számítottam hogy megköt mint egy sima ragasztó :(
      A Fructis termékcsaládtól úgy égnek áll a hajam, mint egy troli áramszedőjének :D

      Törlés
  3. I haven't tried any of these.

    I am running an international GIVEAWAY on my blog, you can win Clarins, Cliniwue, No7 and more. It's easy to enter, click here to find out more:
    http://www.beautybellenotes.com/2014/01/blog-anniversary-giveaway.html

    xoxo,
    Olivia

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt