December kedvencei 2013

A még tegnap érvényben lévő év utolsó hónapjában, szívemnek oly kedves termékei következzenek most, utána pedig rohanok lencsét enni mert kell az a pénz de nagyon! :)













TUSOLÁS, ARCTISZTÍTÁS, ARCÁPOLÁS

Felváltva használtam a hónapban 2 kedvenc tusfürdőmet: a TBS kiemelkedő illatorgiája versenyzett folyamatosan a Bioderma kiemelkedő ápoló hatásával, brutálisan jó termékek mindketten! :)


The Body Shop - Cranberry Joy tusológél: ebben a hónapban folyamatosan toltam az arcotokba a termékteszteket egymás után, nem véletlenül, mert ezek a termékek igenis rászolgáltak :) A TBS tusológélje már a második télvíz szezont tölti velem újravásárolva, a tél tipikusan jeges, deres, bogyósgyümis illata műanyag flakonba zárva!

Bioderma Atoderm krémtusfürdő nagyon száraz, érzékeny és atópiás bőrre: már lassan kezd emlékké válni a télen brutálisan kiszáradt bőröm mert ez a termék olyan gyönyörűen kontroll alatt tartja a bőröm vízháztartását, hogy lehet, emléknapot nevezek ki a számára és beleírom a naptáramba!

Bioderma Sensibio H2O micellás arctisztító tonik: bizony, már láthattátok korábban kedvences posztban, december hónapban őérte nyúltam a legtöbbször amikor este le akartam mosni magamról a reggel felfestett arcomat. Még mindig kiválóan tisztít, abszolút nem csípi a szememet, már csak 1 bajom van vele: mindjárt elfogy.

Estée Lauder Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant nappali arckrém: kedvenc-kedvenc-kedvenc! Imádom ezt az arckrémet, az év utolsó hónapjában ez volt a go-to smink alá dobós krémem.










SMINK, KÉZ- ÉS AJAKÁPOLÁS

Maybelline Color Tattoo - On and On Bronze: tudom-tudom, uncsi vagyok már, folyton csak ez a bronz krémes cucc :P De ha egyszer feltalálták a legjobbat és a minden szemszínhez passzolót és ha egyszerűen imádom?

Urban Decay Primer Potion: por állagú szemfestékek alapjaként szuperül működik: egy világos, közepesen sűrű krém amely a szemhéjon 4 mp múlva láthatatlanná válik és készen várja hogy rákerüljön a szemhéjpor. Jelenleg is zajlik a tesztelése különböző márkák termékeivel, de egyenlőre még a ráncokba sem sikerül beülniük a poroknak ha ez az alap van a szemhéjamon.

Miss Sporty Liquid Concealer E&C vitaminnal, 001-es árnyalat: én már mindenre ezt használom - na jó, fogmosáshoz meg a sült csirke fűszerezéséhez nem, de az arcomon a kipirosodások, gyulladások, valamint a szem alatti karikák eltüntetésére is abszolút mértékben alkalmazható.

NYC High Definition szempillaspirál: érik már vele a külön bejegyzés ám! Egyenes és vékony keféjével csodásan hosszú, felfelé ívelő és szétválasztott pillákat csinál, tisztára ártatlan és kedves kinézetem lesz vele, már-már ijesztő :D

Himalaya Herbals kézkrém: remekül hidratál, nem hagy zsíros filmréteget a bőrön, gyorsan beszívódik. Azt hiszem, ezzel mindent elmondtam :)

Maybelline Baby Lips: a lila a mennyei barackos illatával, a meggypiros pedig hívogató cseresznyés-meggyes beütésével és kiváló hidratáló hatásával ejtett rabul, a másik 2 testvérükkel kiegészülve rövidesen érkezik a tesztelős poszt :)









KÖRÖMLAKK, BIZSUK

China Glaze - Just Be-Claws: ez A karácsonyi piros lakk. Mert gyönyörű, összetett, mély és varázslatosan csillogó, ünnepi fénye van. Ez a lakk értette meg velem, hogy a piros körömlakk nem csak egy, a bikák számára instant agyvérzéssel járó termék, mely a kozmetikai ipar gonosz vicce lenne. Úgy érzem, mostanában egyre több piros lakk fog megjelenni a blogon :)

H&M neonsárga-fekete-zöld fülbevaló: ezt a fülit passzintottam be rohanós reggeleken a legtöbbször a fülembe, nagyon jól kombinálható a legtöbb outfittel, pláne a színösszeállítása miatt! Love!

New Yorker aranyszínű karóra: egy kezemen meg tudom számolni, hányszor volt a karomon másik óra decemberben...ez azért elmond valamit. És az is, hogy DjKaty és Korinna is birtokolja ugyanezen óra testvérét :) Ez a kiegészítő is könnyedén kombinálható, a szemek közötti rés nem szőrszálhúzogató a karon (sajnos volt olyan órám amely 10 percenként "megcsípett"), gyönyörű a számlapja és természetesen Karácsonykor is alap, hogy ez csillogott a karomon :)







Nektek melyek voltak a decemberi favoritok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ezt az órát én is imádom, csak nekem ezüstben van meg. Meg tudnád nézni nekem, hogy milyen elem kell bele? Nekem lemerült, beraktam az elemet a pénztárcámba, hogy nálam legyen, ha olyan helyen járok, de elhagytam valahol :( Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. D377 jelű elem való bele, ugyanez az elem megtalálható SR526SW jelzéssel is, ő a duplikája :) Ha nem plázában hanem elem nagykerben veszed meg, akkor harmadannyiba kerül :)

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm! :) És külön köszönöm a tippet is ;) Majd utána nézek, hogy hol van ilyen a közelünkben. Mindig órásnál/ékszerboltban szoktam venni.

      Törlés
    3. Nagyon szívesen, a zuracskámé az érdem, ő olvasta be nekem a kódokat :D
      Nekem akkor esett le az állam, amikor a nagykerben pár száz forintért dobták utánam azt az elemet, amiért 1.200-t fizettem a Sugár bevásárlóközpontban :)

      Törlés
  2. A Color Tattoo nálam is all-time-favourite :-)
    A körömlakk nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Nálunk sajnos nincs a Müllerben Baby Lips. :( Egyébként nagyon jó bejegyzés volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ezt sajnálattal olvasom :( Ha összejön a személyes tali, addigra hozok Neked párat, ok? :D

      Törlés
  4. Ma is gondolkodtam, hogy ezt az órát vegyem-e fel, de végül győzött az Eleni :-D Amúgy pedig nekem megvan az ezüst párja is, az aranyat meg összehasonlíthatnánk, ha újra egyszerre lesz rajtunk, mert mintha a Tiednek sötétebb lenne a számlapja (ezt már vasárnap is néztem, de nem értem rá összehasonlítani, annyira ment itt a pörgés :-D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppá, lehet hogy más-más kiadás van a birtokunkban? :) Kíváncsian várom!

      Törlés
  5. Én is elhasználtam egyet ebből a Himalaya Herbals-os kézkrémből és már bánom, hogy nem ezt vettem meg újra, mert szuper termék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt megnyugtató olvasni hogy másnak is szuperül bejön ez a termék! :)

      Törlés
  6. Szuper poszt:)) xo
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt