Barry M - Glamour Puss paletta

Asos.com oldalon még tavaly leárazták a kozmetikai termékeket és miután a Barry M márka a körömlakkjai révén igen jó vonalat hoz, nagyon kíváncsi voltam hogy miként teljesít a sminkpalettájuk:




Csodás lila téglalapban, egy mágnesesen záródó fedő alatt rejtőzködik 6 szemhéjpúder és 1 pirosító, a felhajtható fedél pedig még egy tükröt is magában foglal:














Leragasztott celofán védi a színeket, az előttük elterülő applikátor tartóban pedig 2 darab ecsetes végű kéziszerszám is elfért:








Gyönyörű, mélabús, Twilight hangulatot idéző színek bújnak meg a palettában:









A színmintákhoz itt is a kevésbé hatékony szemhéjalapot alkalmaztam:









1 húzás mindegyik színből balról jobbra, alattuk pedig a pink pirosító:








Szűrt nappali fényben megmutatkoznak a szemhéjpúderben lakó csillámok:









Varázslatos tündérszín kék, ezüst, lila beütéssel:





1 áthúzással ugyan nem kaptam erőteljes színeket de porolás szempontjából nem találtam benne kivetnivalót, szépen lehet építeni a színeket egy melankólikus sminkhez.
A pirosító színe az én Yves Rocher pirosítómat idézi, csak enyhe ciklámenesebb beütéssel.

Csillámló party szemhéjpúderként adták ki ezeket a színeket, ezek a kis csillámok igen huncutul csillannának meg egy buliban: egyszerre visszafogott és mégsem :)




Az Asos.com oldalán jelenleg készlethiányos, de gyanítom, nem sokáig. Én még tavaly 6,85 Euróért vettem, ingyenes szállítással.
Nézzetek be DjKaty blogjára, ott is megleshetitek ugyanezt a palettát :D







Van ettől a márkától sminkterméketek?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hihi, csilloghatunk ezzel is, mint a Cullenek :-D

    VálaszTörlés
  2. Pont most akartam írni, hogy engem nem győzött meg ez a paletta pont a nem túl erős pigmentáltság miatt, de aztán láttam Katynál is a színmintákat, és ott egészen meggyőző volt. Lehet, hogy ő építgette egy kicsit, te pedig egy húzással fényképezted őket, és ez adja a különbséget. Minden esetre a színek szépek benne, a tündéres nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én pálinkásan készítettem el a színmintákat (egy húzásra), Katy pedig sminkelési környezetet teremtett nekik.

      Törlés
  3. A második és a harmadik szín nagyon tetszik, de az összes színnek imádnivaló a csillogása. És most vettem észre, hogy az én blogom is helyett kapott a blogod oldalsávjában, köszönöm ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állandó olvasódként ez csak természetes! :)))

      Törlés
  4. Szép paletta, de nem az a fajta, amit mindenképpen akarnék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jelen esetben nincs szívfájdítás :D

      Törlés
  5. Szép paletta, tetszenek a színei :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is nagyon tetszik ez a paletta :) De jó hogy a paletták és egyéb szemfestékek gyűjtéséről leszoktam :D mert ez most tuti kellene :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt