A páros, ami rendbe tette az arcbőrömet: La Roche Posay micellás víz és Hydreane Legere arckrém

Saját tapasztalat alapján végre már nem csak holmi reklámfogásnak tartom a márkán belül egymásra épített termékeket - ez a kettő együttesen rakta helyre az arcbőrömet rövid időn belül, amiért rendkívül hálás vagyok nekik:







A La Roche-Posay micellás vizét másodsorban szeretem csak a sminkeltávolító hatása miatt, elsődlegesen ugyanis arctisztító toniknak alkalmazom - a korábbi tonikokkal ellentétben igencsak elszíneződik a vattakorong, tehát van mit eltávolítania a pórusaimból! Nem hagy maga után fura ragacsos vagy gyorsan száradó filmréteget, nagyon szeretem ezt a micellás vizet!

Hozzá az érzékeny bőrűeknek kifejlesztett hidratálókrémet használom nappalra, ami egy könnyed, fehér színű arckrém igen könnyű állaggal és gyors felszívódási képességgel. Miután beitta a bőröm, egész napra megőrzi a puha és selymes érzetet - most már jó érzéssel könyökölök az arcomon alkalomadtán :)
A T-zónában a homlokom a sarkallatos pont, itt ugyan észrevehető némi fényesedés, de ezt nem rovom fel a krémnek, mert a zsíros, kevert bőrre való Garnier arckrém sem tudta ezt a jelenséget teljesen megszüntetni.

Mindössze 2 hét alatt az arcomon a piros, gyulladt pontok száma rohamosan lecsökkent, a pórusaim is mintha kevésbé lennének fogékonyak az eltömődésre, összességében az arcomon lecsendesedtek az indulatok, nyugodt, boldog békeidőket él annak ellenére, hogy eszméletlen stresszes most (is) a melóhely.





A Hydreane Legere arckrémet felírtam a listámra, amint lecsökken az arckrémeim száma, teljes méretben meg fogom vásárolni, ehhez aktívan fogom figyelni a gyógyszertári akciókat! :)
Nagyon meg vagyok vele elégedve, abszolút bőrnyugtató hatású és tökéletesen kezeli az arcbőröm vízháztartását, selymes és puha tapintású bőrt eredményezve. IMÁDOM!!!

Micellás víz fronton pedig jelenleg 4 ilyen termékem van, hamarosan versenybe száll mindegyik nálam lévő a legjobb micellás víz címért: La Roche-Posay, Bioderma, Vichy, Yves Rocher. Várjátok már? :D













Nektek milyen terméketek van ettől a márkától? Mennyire vált be?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Rajtam pont ez a micellás víz hagy fura ragacsos réteget, úgy látszik, egy-egy emberen másként viselkedik. Ettől függetlenül szeretem, csak én pont sminklemosásra használom, utána pedig még jöhet a jó kis TBS E vitaminos arctisztítóm. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tök érdekes hogy mindenkinél máshogy viselkedik és válik be :)
      A TBS arctisztítóját én zuhanyzáskor szoktam bevetni.

      Törlés
  2. Kíváncsi vagyok a micellás víz párbajra, az YR nekem is meg van, hozta a Jézuska de még nem avattam fel. Az arckrém felkeltette az érdeklődésem, lehet ha elfogy az Eveline újítok egyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiemelkedően jó ez az arckrém: úgy lesz puha a bőröd hogy nem érzed tapintásra, hogy be lenne krémezve az arcod. Nagyon-nagyon szeretem! :)

      Törlés
  3. Az en arcboromnek nagyon jot tett a Bioderma cimu marka. Ismered?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biodermából egyenlőre csak mintáim vannak, bevetésre várva :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt