A nagy Maybelline Baby Lips teszt

Hónapokig sóvárogtak a magyar beauty bloggerinák némi kis Maybelline Baby Lips infúzió után - végre imáink meghallgatásra találtak és a Müllerekbe szépen be is költöztek ezek a kis cukiságok. Nézzük, megérte-e várni rájuk:








Mindegyikre kíváncsi voltam, így mindegyik kiadásból jött velem haza 1-1 (balról jobbra):
- Peach Kiss
- Cherry Me
- Hydrate
- Intense Care

A megszokott "labellós" kartonra formakövető műanyaggal ráragasztott csomagolásban lógnak az állványukon ezek a 4,5 grammos ajakápolók és a szokásos, kitekerős-visszatekerős tornagyakorlattal juthat hozzá az ajkunk extra ápoláshoz.





Peach Kiss: fiatalos, lila-barack színkombinációban mutatkozik be a termék, benne az ajakápoló egy barackos beütésű mályvás barna stick, melyben mini ezüst csillámok figyelnek.
Illata a tipikusan Pickwick natúr baracktea illat, kellően erőteljes és gyümölcsös ahhoz, hogy rákattanjon az ember.
Az ajakápoló állagra félig dermedt, szikkadt zsírkréta, ha erősen nyomjuk rá az ajkainkra, akkor sem tudunk túl sok anyagot felvinni belőle. Enyhe barnás-mályvás színezetet ad és azok az ezüst csillámok bizony akkor kezdenek el dolgozni az ajkakon: csillámlunk mint egy Cullen.
Hatása enyhén szárító, a fura szikkadt állaga és a tömérdek csillám miatt ez a rengeteg mű dolog az ajkakon megbosszulja magát és nem látja el túl sok nedvességgel az ajkak területét ami szemmel látható, mályva színű kicserepesedést okoz.


Cherry Me: brutálisan cseresznyés de jó adag savanykás meggy aromával is megfejelték, így abszolút nem émelyítő, sőt! Belehabarodtam.
Vérvörös színű a stick amit kitekerhetünk a narancs-piros színű tubusból, ez az ajakápoló sokkal szebben van kidolgozva, abszolút homogén és jól összeállt szőlőzsír amit ha rányomunk az ajkakra, szintén nem lehet túlzásba vinni a kinyert mennyiséget. Gyönyörű pírt varázsol az ajkakra, de jajj az elhalt bőrnek mert azokat is szépen megfesti és ezek is láthatóvá válnak.
Szépen hidratálja az ajkakat, folyamatosan adagolja a kellő nedvességet.




Hydrate: kék-pink tubusban kapjuk az áttetsző szőlőzsírt, enyhe citrusos illattal ellátva. Felvitelnél ezt az előzőeknél jóval krémesebb és könnyedebb formulát óvatosan kell hozzáérinteni az ajkakhoz mert ha nyomást fejtünk ki rá akkor seperc alatt a kívánt mennyiség ötszöröse köt ki az ajkakon.
Enyhén vizes hatású külsőre és nagyon hamar eltűnik, egyszer csak arra lesz figyelmes az ember lánya, hogy az ajkai vízért kiáltanak: felkened, ráül az ajkakra majd egyszer csak eltűnik onnan, ki tudja hova.

Intense Care: ezt tudnám a legjobban a Labello hidratáló, érdekes zöld csomagolásban érkező termékcsaládjához hasonlítani mert ez a legfolyósabb mind közül - emlékszem, anno enyhe sokk ért amikor a szokásos mozdulattal felkentem az új Labellomat és úsztak az ajkaim a híg szőlőzsírban. Nyáron. 40 fokban. Borzalmas volt :(
A leginkább ápoló hatással bíró babaajak sárga-piros csomagolást kapott, hígabb és jobban kenődik mint a Hydrate névre hallgató társa, így vele kell a legjobban óvatoskodni erőkifejtés esetén.
Enyhe vizes fényt ad, pontosan olyat mint amikor beajakhidratálóztad magad. Ápoló hatása bizony érződik kék társával ellentétben mert puhává varázsolja az ajkakat, érzem hogy beszívódik és el kezd belülről dolgozni a cucc. Nagyon kicsi citrusos aroma keveredik benne a kicsit nehéz zsír illatával - ez a kombó igen érdekesen hangzik, ugye? :D










Összességében jó kis termékek ezek, rendelkeznek az ajakápolók imádott és utált tulajdonságaival egyaránt, de hát mint tudjuk: tökéletes termék nem létezik. Evést-ivást ugyanúgy nem kultiválják mert azalatt sunyiban meglépnek az ajkainkról. Biztosan nagy kihívás volt ez az ajakápolók számára, ugyanis télvíz idején nekem rendszeresen szükségem van ezekre a termékekre úgyhogy igen nehéz terepen vetettem be őket, biztos utálnak is emiatt :)
Személyes kedvencem a cseresznyés mind illatra, mind állagra, hozzá szívesen fogok visszatérni ha egyszer elfogyna.





Megvan Nektek valamelyik Baby Lips? Jó hogy behozták vagy maradtok a Labello-nál/Carmex-nél?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én eddig egy tesztet sem olvastam, ami meggyőzött volna arról hogy ezek must have darabok. :( Mármint ne érts félre, ez nem a te hibád meg a többieké, csak egyszerűen nincs meg az a WOW faktor, cuki a csomagolása és ennyi... Valószínűleg ez már nem is fog változni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én személy szerint igazán akartam őket szeretni, amit el is értek nálam, de bárhogyan is próbálom, nem tudok olyan extra hiper-szuper kiemelkedő tulajdonságot említeni.

      Törlés
  2. Hasonló véleménnyel vagyok én is, mint Mea. Sok helyen olvastam ezekről az ajakápolókról, és többségében az emberek pénzkidobásnak találták, meg hogy túl nagy volt a reklámja, aztán közben nem is olyan überszuperfantasztikusak. Bár a meggyes nagyon jól hangzik, lehet már csak az illatára elcsábulnék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt kell mondjam: el fogsz csábulni az illatára :D Tényleg magával ragadó, nekem nagyon de nagyon fekszik az az illat :)

      Törlés
  3. Carmex, illetve leginkább hidratáló rúzs és hidratáló szájfény. :-)

    VálaszTörlés
  4. nekem a punch verzió van meg.
    sokkal jobb mint a labello,de az biztos,hogy az argános ajakápolómat nem veri kenterbe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Argánolajos ajakápoló? Hmm, milyen márka? Érdekel :)))

      Törlés
  5. Nálam az isana és a shea vaj a nyerő :) valahogy nem vonzanak az ízesített szőlőzsírok, vagy ajakápolók, vagy minek hívják őket mostanában :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már mindenfélének elkeresztelték őket :D

      Törlés
  6. Olyan szomorú vagyok, mert nálunk nincs a Müllerben. :-/ A Cherry-t szerettem volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérdezted az eladókat? Elvileg mindenhol van. Nálunk az ajakírek felé rakták ki, de más blogon olvastam, hogy ott a márka egyéb termékeinél volt, ahol pl. a spirálok, rúzsok is vannak. Ha egy vidéki városban van, akkor szerintem mindenhol.

      Törlés
    2. Kétféleképpen pakolják ki a termékeket, mert az egyik helyen az ajakápolók között lógnak, a másik, Maybelline állvánnyal rendelkező üzletben pedig az ajakfények alatt csináltak nekik külön polcot.

      Törlés
  7. Ha a mi Müllerünkben megtalálom, akkor a Cherry Me-t elhozom. Régen volt egy meggyes ajakápolóm, és imádtam. A leírásod alapján ezt is imádnám. :)
    A többi kb 48 mellé még 1 elfér simán. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Én nem szeretném összeszámolni a használatban lévő ajakápolóimat :P

      Törlés
  8. "csillámlunk mint egy Cullen" :D
    Hát engem nem győzött meg, mondjuk amúgy sincs itt Müller, szóval erről ennyit részemről :)

    VálaszTörlés
  9. Hát, engem az taszít, hogy színez valamennyire. No meg itt nem volt nagy Carmexszerű ováció, úgyhogy ezt szerintem ki fogom hagyni, és maradok az általad kapott Carmex-nél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell hogy taszítson Elenim :) A sárga és a kék BL csak fényt ad. És persze össze sem hasonlítható a Carmex-el.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt