Ugrás a fő tartalomra

2013 utolsó netes rendelései: Asos.com, Sheinside.com

Addig álltam volna fél lábon, míg meg nem érkezett a Sheinside rendelésem...Black Friday-kor adtam le és január második hetében kaptam kézhez...nonszensz...
De nem bosszankodom tovább, hiszen itt vannak a kincseim, mutatom miket rendeltem Nanjing városából és miket Nagy-Britanniából :)













SHEINSIDE.COM


Aztékmintás kardigánra vágytam már mióta, hát most megkaptam: puha, rojtos, aztékmintás...megérte várni rá! :)






Gold Owl Chain Necklace: 4 dollár 10 cent

Vérbagoly, qrva jó, imádnivaló ez is! Már csak azért is, mert a szárny fesztávolsága alapján elmenne lazán sasnak!









ASOS.COM

Ezek igen hamar megérkeztek, az Asos hozta a szokásos formáját, hozzám 7 nap alatt futnak be a rendelések.
A bőröm épp egy depis korszakát élte, nekem meg teleszaladt a hócipőm és nagy felindulásomban kijelentettem, hogy szakítok egy időre az itthoni drogériás márkákkal és bizony berendelem ezeket a külföldi csodaszereket: YesTo uborkás arctisztító és sminklemosó kendők, ugyanebből a márkából egy szintén természetes összetevőkből álló arcradír krém, valamint egy savas hámlasztó landolt a kosaramban a leárazás-szekcióból. Ráadásul a végösszegből lejött 5,75 Euró, így még kedvezményesebb áron jutottam hozzájuk :) A YesTo termékcsaládot már használom egy ideje így rövidesen érkezik a nekik szentelt poszt mert szerintem érdemes beszélni róla!







Eszméletlenül akciósak voltak, én meg egy szempillantás alatt a kosaramba pakoltam ezeket a gyönyörűségeket, majdhogynem felakasztottam őket a fára dísznek, mert annyira csillognak! Körmös bejegyzés érkezik mindhármójukkal hamarosan!








Jó kis dögös, kompakt paletta, ráadásul leárazva? Repült is hozzám a lakktársaival együtt a Barry M márka Puss Shadow palettája. Még bele sem mertem nyúlkálni, majd amikor swatcholom a neki szentelt posztban :)








Legalább négyszer akartam önmagában megrendelni ezt a dögös fülbevalót, de csak mindig kivettem a kosárból! A végső löketet a végösszegi Asos kedvezmény adta meg, így az akciós árát még tovább tudtam nyírbálni, azóta pedig menthetetlenül hordom, szinte minden másnap.







Nos, ők lettek volna a tavaly év végén leadott külföldi netes rendeléseim, idén pedig folyt.köv. :D



Melyik a kedvenc a fentiek közül?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A lakkok és a kardigán nagyon <3. A baglyos nyaklánc pedig nagyon kész :) :P

    VálaszTörlés
  2. A lakkok nekem is nagyon tetszenek :) A palettára meg először azt hittem, hogy egy tábla milka csoki, jellemző :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tutira az "ismerős" lila árnyalatot vették alapul, hogy könnyebben rákaphassanak a leárazás-felirat függőik mint én :D

      Törlés
  3. Azok az arcápolók kíváncsivá tettek, sose mertem külföldi ilyen dolgokat használni :) Paletta és lakk *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, szépen lassan meg fog jönni hozzá a kedved :D

      Törlés
  4. Körömlakk- és palettatesók lettünk!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. A Barry M lakkok és a paletta csodásak! :) Várom a teszteket róluk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen érkezni fognak, a paletta tesztje pedig esélyes hogy egyszerre többünk blogján is megjelenik, de még psszt.... :DDD

      Törlés
  6. A lakkok, a paletta és a kardigán nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kardigán nem is tudom, hány hónap vágyódásának eredménye :)

      Törlés

  7. The store website supply the easiest online shopping experience for buyers. Because they wish buyers may be simple to find out their desired objects because selecting function about products, brand name or value. Additionally they watch their chosen item in greater photograph with many relevant information about item to be able to compare with the other one, then.
    marc by marc jacobs

    VálaszTörlés
  8. Szia! A pulcsit hogy rendelted? Magyarországra is postáznak?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…