Virtuális gardróbfrissítés

Nem, semmiképpen sem férnének el a gardróbszekrényemben, azonban ezen a 7végén túl sok időt töltöttem a black friday-cyber monday kötelékében az internet csalogató világában és őket szemeltem ki magamnak - szigorúan csak virtuálisan, a BUY-gomb megnyomása nélkül:




Friss, üde, vidám:






Nálam a madaras blúz már az "elvont" kategóriába tartozik, szóval nagyon kéne egy ilyen:






Na hát itt kérem szépen a természet egyik gyönyörű részletét hordoznám magamon+még ombre is, szééép:







Aztékmintás+a kényes részeken jótékonyan dolgozik a fekete színű berakás, szuper ez a ruha:






Könnyed, légies és bulizósan flitteres:







Aszimetrikus, türkiz, szuper könnyed:







Na ez a bőrbetétes ujj és máris kell nekem. Na jó, meg a burgundi szín is közrejátszik :)
Club L PU Sleeve Swing Dress - Asos






SZÍVesen tudnám a magaménak, épp csak egy kis csavar van ebben a matrózcsíkos felsőben, de annyi pontosan elég is:






Kétféle anyag találkozása nem nagy kunszt, engem mégis ez vesz le a lábamról, kell egy ilyen basic felső:







Kiss-kiss: ezt a pulóvert kizárólag az alatta lévő balerinákkal párosítva hordanám:






Chiara Ferragni balerinák - Chiaraferragnishoes.com







Gyerekkori játékos énemnek rendelnék egy ilyen cukker baglyos pulcsit:







Oké hogy úton van már egy ilyen kardigánom, de egy fekete-fehér kiadás sem lenne rossz a pici lelkemnek...sőt!







Szuper árnyalata van ennek a szuper elengáns kabátkának:






A bőrdzsekim cseréje is igen hamar eszembe jutott a böngészés kapcsán:







Napokig hezitáltam a megrendelésén, végül nem tettem a vannekemelégtélikabátom (SUM: 2 db) felkiáltással és persze hogy azóta is bánom:






Soha nem volt az én stílusom ez a fajta kabát, de ez a kifinomultság rabul ejtett:










Megragadta a fentiek közül valamelyik a tekinteteteket? :D


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A rózsaszín flitteres ruha nagyon tetszik! A többi ruha darab nem az én stílusom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, egy ilyen árnyalatot mindenképpen szántam magamnak - ha még csak virtuálisan is :)

      Törlés
  2. Az aztékmintás ruha és a csókos pulcsi jöhet! Megírom a címem és a méreteket e-mailben :-D

    VálaszTörlés
  3. Az első kettő ruha meg a kardigán tetszik, illetve az a kabát is, de a narancs nem az én színem, viszont más színben jöhetne, mert nagyon klassz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira elegáns a fazonja, még a basic fekete vagy szürke színben is kiváló társa lehet az alap gardróbnak! :)

      Törlés
  4. Azzal a gyönyörű kék kabáttal én is szemeztem, de a többi is jöhetne! :) Ja, a cipők kivételével. Szolidabb személyiség vagyok én azoknál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem. Szóval megveted a cipőn a hosszú műszempillát :DDDDDD

      Törlés
  5. óóóó mamám az a gyönyörűségescsodálatosanfantasztikus kék kabát *___* atyaaaaaég teljes sokk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sorry, nem állt szándékomban sokkhatást kiváltani vele :)))

      Törlés
  6. Nagyon szép dolgokat szedték össze. :) A sort, a korall színű ruha, a baglyos pulcsi, a cipellők és a mintás kardigán tetszik legjobban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örülök hogy elnyerték a tetszésedet!!! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt