The Victoria's Secret Fashion Show 2013

Láttátok az idei bombasztikus Victoria's Secret show-t? Akkor itt az ideje, hogy még amíg az utolsókat rúgja ez az év, hátradőljetek kényelmesen a kanapén és végignézzétek velem ezeket a csodásan vékony, égi meszelő lányokat. Aki ilyen vékonyra fogy le és ilyen alkatú tud maradni...minden elismerésem! Én helyettük is jóízűen eszem továbbra is.

Melyik a kedvenc kreációtok ami megragadta a tekinteteteket? Számomra Cara Delevingne mosolya. Tud mosolyogni, értitek ezt? :)












Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. " Aki ilyen vékonyra fogy le és ilyen alkatú tud maradni..." -> Genetika, nem fogytak le, vékonyak voltak mindig és nem zabálnak, ennyi. A mellét a 80% megcsináltatta, de legalább jó lett. :-D

    Pálvin Barbi akkor már nem "angyal", mert őt nem láttam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos Barbi idén nem volt köztük, a show ideje alatt Ázsiában tartózkodott.

      Törlés
  2. Én megnéztem 10.-én, a végén, a téli, havas, angyalos kreációk tetszettek a legjobban :)

    VálaszTörlés
  3. Én is megnéztem nemrég, és bevallom őszintén, a fehérneműkre nem is nagyon figyeltem, így nincs kedvencem. :) A körítés, meg a zene, meg a csajok mindent vittek. Nagyon hiányoltam Barbit, azt a Cara lányt viszont ki nem állhatom. :( Szerintem egyáltalán nem szexi, nagyon kislány még!
    Úgy általánosságban meg mindenkinek a lábát irigyeltem, hihetetlen, hogy valakinek ilyen hossssszú lába legyen!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erős kombináció: remekül felépített show és olyan lábak, melyek hosszabbak mint vasárnap ebéd nélkül .D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt