Teszt: Bioderma Atoderm krémtusfürdő nagyon száraz, érzékeny és atópiás bőrre

A decemberi Pixiboxnak úgy nekiestem mint tót az anyjának kb, mert az arckrémet és ezt a speckó tusfürdőt is mint az őrült, olyan gyorsan el kezdtem használni és igen hamar meg is szerettem:












KÜLCSÍN, BELBECS

A Bioderma Atoderm 200 ml folyékony krémtusfürdője közepesen puha tubusos kiszerelésben érkezik, stabilan, erős kattanó hanggal záródó kék kupak kíséretében, így kényelmesen tárolhatjuk a kád szélén, nem kell hosszú percekig imádkozni hogy jöjjön belőle anyag.
A krémtusfürdő egy nagyon gazdag, ámde könnyen eloszlatható, folyós krém, zavaró illatanyag-mentes. Könnyedén használható, ugyanolyan könnyen lemosható, nem képez mindenféle idegesítő filmréteget a bőrön hál' istennek.















HATÉKONYSÁG

Idén télen az első olyan krémtusfürdőm, amelynél nem sikít a bőröm a testvaj után: nem száraz, nem húzódik. Valóban ellátja nedvességgel a Bioderma a bőrömet, melyért én személy szerint igen nagyra becsülöm: télen teljesen mindegy, hány liter vizet iszom meg 1 nap, közvetlenül zuhanyzás után mindig kegyetlenül szokott húzódni, feszülni a bőröm de ezt sikeresen kiiktatja ez a nagyon száraz, érzékeny és atópiás bőrre kifejlesztett krémtusfürdő.




Összességében abszolút ajánlom megvételre mind érzékeny mind pedig száraz bőrűeknek - számomra igencsak megérné őt önmagában is megvenni a bőrömre mért hathatós segítségének függvényében, tényleg nagyon nehéz olyan téli tusfürdőt találnom, amely megnyugtatja és kellő nedvességgel látja el a bőrömet.
Jelenleg az iParfüméria oldalán 2.960 forintba kerül, de érdemes itt is, valamint a patikákban figyelni a Bioderma akcióit és lecsapni rá.







Használtatok már Bioderma terméket? Szeretitek ezt a márkát?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hm, jól hangzik, hogy nem húzódik a bőröd tőle! Nekem most a mézes FDS-olajtusi a sláger, mert az sem követeli a testápolót utána, kár, hogy még mindig nem műxik a weboldaluk :-(

    VálaszTörlés
  2. Én csak sima, mezei tusfürdőket használok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szokták szárítani a bőrödet vagy olyan mázlista vagy hogy télen-nyáron jól viselkedik ezekkel a tusikkal a bőröd? :)

      Törlés
  3. Nagyon jól hangzik, közbe megint sikerült szétröhögnöm magam :D
    Mondjuk elég húzós, bár ha tényleg ennyire jó, végül is megéri rá befektetni, legalábbis annak akinek nem 30 tusfürdő várja, hogy használja :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már megint micsodán? :P
      Azt hiszed hogy Nálad jobb a helyzet mint nálam? A válaszom az, hogy nem :D

      Törlés
  4. Elolvastam a posztot, és azon gondolkodtam hogy milyen az az atópiás bőr. Utána a tápióka és a csicsóka jutott róla eszembe...Szerintem nem kéne ilyeneken agyalnom ennyit, ugye? :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt