Shopping: Nailland, Avon, T.Bálint kiadó és Mikuli ajándékok

Dorbézolok az ajándékokban, szuper hétvégém volt főként a szombati blogtalálkozó miatt, mutatom is, mikre tettem szert az új ismeretségek mellett:







AJÁNDÉKOK





A Mikulás csomag anyum érdeme a kalóriák visszaszorítására tett könyörgésemet követően, a bal felső csomag Katy nyughatatlanságának, míg a jobb szélső Eleni túlbuzgóságának eredménye, mindezek előterében pedig az a sok sok lakkal tarkított kupac a blogtalálkozón csereberélt gyöngyszemeket láttatja.





Katy volt olyan drága és a The Body Shop Cranberry Joy illatához rettentően hasonló illatban szerzett nekem tusfürdőt, mellette az Avon Dynamo nevű lakkjával beletrafált a stílusomba :)
A mini ecsetszett cukkerbogár pinki-minki és űberpuha, mellette pedig igazi Yankee Candle illatbombák várják a bevetést, hálásan köszönöm!!!!!!!!!!!







Eleni sem volt rest kifigyelni a blogomon a termékminta imádatomat, amit megfejelt egy tábla karamellás Milkával, csak hogy kerek legyen a történet :)))







És a csereberélt kincsek: mindenki elhozta az általa nem használt, fiókokban és dobozokban kallódó sminktermékeket, melyek igazi örömet szereztek új gazdájának - így nekem is! :D











ENNIVALÓ OLVASNIVALÓ, KENNIVALÓ




A T.Bálint kiadó most Karácsony előtt szuperjó akciót hirdetett: 2 tetszőleges könyv 6.990 forint, 3 tetszőleges pedig 7.990 forint (az akció még most is tart! :D) - naná hogy azonnal lecsaptam rá, Lucinda Scala Quinn könyvére fájt már hosszú-hosszú hónapok óta a fogam, így ő volt a vezérfonal (8.000 forintos áron találtam neten pár példányt, de ennyi pénzt nincs szívem egyetlen könyvért kiadni - szerintem megérte várni!)
Az Akarom mert Makaron könyvet tisztemnek éreztem megrendelni, miután drága kolléganőm Márti elvitt magával egy szuper hangulatú macaronkészítő kurzusra - csekkoljátok mindenképpen a gasztroblogját, gluténmentes vonalon rittyent különlegesebbnél különlegesebb fogásokat!
Neil Perry szakácskönyve volt nálam a lutri, nem találkoztam még ezzel a szerzővel, de a leírás és borító alapján igen letisztult és egyszerűen nagyszerű szakácskönyvvel lesz dolgom.


Kérlek, írjátok meg, melyik könyve ássam bele magam elsőként, melyik érdekelne Titeket részletesebben? :)










Nailland. Az úgy volt, hogy nem akartam venni semmit. És ez lett belőle:



Golden Rose Holiday - 54: ezt szigorúan megbizatásból, kolléganőmnek vettem, mert megbabonázta ezzel az ezüst lakknak a huncut lilássága
Golden Rose Holiday - 57: mert bogyósgyümis sand lakk KELL!
Golden Rose Holiday - 58: az ünnep meghittségét egy bronzbarna lakk adja meg, melyet közvetlenül bronzvasárnap előtt kell megvásárolni ugye :)
Golden Rose Paris - 343: na eeeeeez egy új irányvonal, nagyon trükkös és perverz lakk: ciklámen-pink glitterekről beszélünk alapesetben, de ahogy forgatja az ember lánya az üveget, arany selyemfényben úszik a lakk, hát meg kell zabálni! :D
Flormar Wild Nails - CW104: utolsó kék lakként árválkodott a pinkekkel, barackokkal és lilákkal egy kosárban, én mégis erős voltam és a kéket hoztam el. Ügyi vagyok?
China Glaze - Travel in colour: igen, megint elértem az összeghatárt és most kariajiként ez a fehér opálos, glitteres lakk lehet a miénk, melyben milliónyi rózsaszín, fényre reagálni trükkös részecske úszkál - MAMMAMIA!!!





És a nemkellkészlet eredménye, kicsit sem a blogom nevére asszociálva (persze hogy itthon vettem észre):
China Glaze - Just be-claws
China Glaze - Santa red my list
China Glaze - Your present required
China Glaze - So blue without you






A sort pedig egy Avon rúzsceruza zárja, kolléganőm téves megrendeléséből adódóan - mostanában egyre több mályvás cucc kúszik be az életembe :)
Avon ultra colour lip crayon - Mauve model






Hogy tetszenek? A szombati blogtalálkozóról rövidesen érkezik a beszámolóm :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Huha a könyveket szép sorjában, de legyen hozzá kaja is :D
    Áh nem vettünk ugyanolyan lakkot :D :D :D GR Holi 57-es, és össze se beszéltünk:D
    A további minták gyűjtése folyamatban :) 18-a után kapod az újabb adagot :D :D
    De várom már a lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG, ne fenyegess! :)))
      No igen, kicsit egyezik csak a horoszkóp+aszcendens+habitus :P
      Kaja mi? De élőben prezentáljam, ne poszt formájában ugye? :)

      Törlés
  2. Gyönyörűségek ^^ Teszteket-teszteket-teszteket kérek :) Könyv fronton én a makaronosra lennék kíváncsi, bár még sohasenem ettem ilyet :) Én is rendeltem ma néhány könyvet, főleg karácsonyi ajándékként, de azért magamnak is becsusszant kettő könyv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha egyszer megkóstolod ezt a habkönnyű, ugyanakkor brutálisan és zamatosan édes cukiságot, nem lesz könnyű a továbbiakban ellenállni :P
      Eredetileg nem is akartam könyvet rendelni, aztán 3 lett belőle - önző módon, mind magamnak :)))

      Törlés
  3. Én a Lucinda Scala Quinn-re lennék nagyon kíváncsi, imádom a receptjeit :) Gyönyörűek a lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vele fogom kezdeni, imádom azt a csajszit - nomeg a fiai is igencsak jóképűek (nincsen részrehajlás, ááá :D)

      Törlés
  4. Lucinda....alig várom,hogy írj róla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lehető legrövidebb időn belül, ígérem! :)))

      Törlés
  5. Nyami, mennyi lakk! :D Az 58-as Golden Rose-t én is megvettem, szerelemlakk♥ mint sok más :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan ahogyan leírtad: szerelemlakk! :))))

      Törlés
  6. Óhh a GR 57-es lakkja a legutóbbi Vasárnapi Vágyakozásom egyik tárgya volt :):) Szuper szerzemények és még a China Glaze - Travel in colour meg a négyes két jobboldali lakkja tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  7. Wow, jó sok szépség landolt nálad is :) Ez most kicsit enyhíti azt az aprócska rossz érzést, amit éreztem a fizetés környékén :DDD Én a Flormar-ra lennék kíváncsi :) Nagyon érdekel pontosan mitől is olyan vad az a lakk :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rossz érzés??? Hmm, nem tudom miről beszélsz :P
      Természetesen amint hazaértem, anyumnak meg kellett mutatnom felkenve: vadmetálkék :)))

      Törlés
  8. Ó, az a készlet! Várom a teszteket, elsőként a China Glaze-eket szeretném látni, és szólj, ha netán tesztelőkre van szükséged macaron-fronton :-D Ja, és jobb felső sarok van Elenitől, és a bal felső tőlem. :-P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, és tényleg, hol van a hihhhetetlenzöld Aden lakkocska? :-)

      Törlés
    2. Jól van, csak tesztelni akartam hogy figyelsz-e? :))))))
      Sejtettem egyébként hogy gyorsan találok tesztelőket, bár inkább közösen süthetnénk mert a macaronkészítés nem egy 1emberes meló.

      Törlés
    3. Ejj, szegénykém úgy lemaradt a csoportképről mint a huzat, sorry! :((( De bekerül az Asos rendeléses posztba (ha végre-valahára megérkezik az áru), jó lesz így? :D

      Törlés
  9. Az a bogyós gyümis és a perverz lakk nagyon birizgálja az én fantáziámat is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú de szuper ezt olvasni, nagggyon extrém amit ez a lakk üvegben prezentál és egész egyszerűen nem hagy nyugodni :DDD

      Törlés
  10. Oh mennyi szépség! *.* A CG lakkokra vagyok igazán kíváncsi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      CG, okés! Az ajándék fedőlakkal kezdem :D

      Törlés
  11. Falatnyi mennyország. Káprázik a szemem lehet :O
    Azok a lakkok.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elképzelhető hogy odafönt is körül vannak véve Nailland pultokkal :DDD

      Törlés
  12. O, de szépek azok a lakkok, mindegyik nagyon érdekel :D
    A könyvek közül pedig a makaronos.. ha készitesz, ird meg, milyen lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fuhh, ahhoz nagyon bele kell csapni a lecsóba, de amint lemegy a mandulaliszt ára, készíteni fogok itthon legalább 1 adagot amiről Ti is értesülni fogtok! :)

      Törlés
  13. a makaronos könyv nekünk is megvan :P
    hát és azok a lakkok, ámulok és bámulok :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó és hogy tetszik? Sütöttetek már belőle? :)

      Törlés
  14. golden rose 58-asba annyira belehabarodtam, hogy vettem belőle egyet tartalékba! soha nem csináltam még ilyen ;)
    és többek közt a te hatásodra is, de szintén meg kellett vennem az 54-est is, csak mert annyira gyönyörű!
    CG karácsonyi lakkjai is csodásak, de persze hogy pont az fogyott el, amit meg akartam volna venni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te. Atya. Úr. Isten. Ezt komolyan mondod? Jóég, ez annyira váratlanul ért, egyben megtiszteltetés hogy közre játszottam az 54-es megvásárlásában!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt