Október-november havi kommentelős játék sorsolása

A tavasz az őszben nyereményjátékos posztomban elejtettem, hogy aki nem fogja vissza magát október-november hónapban komment fronton, azok között kisorsolok egy meglepetés játékot. Nos, december első napjára virradva összesítettem és sorsoltam, melyet szokásomhoz híven meg is örökítettem:










Éééééés:





A nyertes pedig nem más, mint:




Gratulálok drága, ment a mail!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))



A nyereményed pedig ez a kis szösszenet: NYX Nude on Nude paletta












Köszönöm hogy ilyen sokan vagytok és megosztjátok velem a véleményeteket, tartsatok velem továbbra is!!!! :)))))))))))


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Huha! Nagyon jól kezdődik a december, berakom a fa alá...hát nagyon szépen köszönöm, el se hiszem, megint sikítottam ugráltam, végig szaladtam a lakáson :D Ezért a nyakadba ugrom! :D Nagyon szépen köszönöm el se hiszed mennyire örülök! *-*

    VálaszTörlés
  2. Ú, nagy gratula! :) Nemsok hiányzott, hogy nekem kedvezzen a szerencse! :P

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a gratulációkat :)

    VálaszTörlés
  4. Kis mázlista! :* Gratulálok!!!! Gyönyörű paletta :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt