Nail(land) of the day: Golden Rose Paris 343 és China Glaze Travel in colour

Tudtátok, hogy kikerültek a Nailland polcaira a Golden Rose Paris kollekciójának ékes darabjai? Én direkt nem nézegettem a honlapjukat és követtem az eseményeket, erre nem hazajött velem egy ilyen lakk? Na jó, meg sok más lakk is, gyorsan össze is passzintottam a China Glaze Travel in colour lakkjával, hiszen mindkettő olyan kis tünci, hercegnős, hótündéres:








China Glaze - Travel in colour: 9,6 ml-es lakk mely önmagában illetve sima fedőlakként is használható.
3 rétegben használtam, ha nem vetül rá a fény akkor bizony áttetsző - na de ha az első napsugarak/neonlámpa sugarak rávetülnek...hajjaj! Zöld és ezüst csillámokkal találkozhatunk az üvegben, ami viszont megborult, az a rózsaszín csillám. És mekkora mákom van: pont ugyanilyen rózsaszín árnyalatú csillámáradat jutott a Golden Rose-ba is! :)







Golden Rose - Paris kollekció, 343: 11 ml-t tartalmaz ez az Eiffel-torony formáját hűen tükröző, 3 szögletű üvegcse, kecses, hosszúkás kupakkal áldotta meg az ég. Bevallom, zavar ez a 343-as elnevezés, én párizsi huncutságnak nevezném el, ugyanis ha meglátod az üveget, akkor egy ciklámen-lila lakkot látsz. Igen ám, de ha el kezded forgati látod, hogy bronzos arany selyemszőnyeggel van bevonva a fél perce még lila lakk. Ugye milyen kis huncutságos? Azonnal a kezemben landolt természetesen.






Felkenve alap- és fedőlakk nélkül, 3-3 rétegben láthatjátok a lakkokat. A Golden Rose-ból igazából elég lenne kettő és akkor csodás pinkes-ciklámenes lakk figyel az ember körmén, a 3. réteg mélyíti el és viszi el a lila színvilágba a manikűrt:











A háttérben a hótündér-lakk fürdik gyöngyházfényben és mutatja meg a pink csillámpöttyeit, fókuszban pedig a néhol lilás-néhol bronz-arany árnyalatú lakk ugyanolyan pink csillámpöttyökkel, mint "kínai társa":






Ebből a szögből fotózva abszolút az aranyos bevonat érvényesül:













Egyedüli negatívumként az ecsetét tudom felhozni: túlságosan hosszú. Amikor kiveszem az ecsetet az üvegből, akkor szeretem lehúzni a nyakán lévő lakkot, az első ilyen alkalommal már ki is ütközött a hiba, hogy a sörte merevítése kevés. Túlságosan hamar hajlik-nyeklik-nyaklik az ecset szóval vagy a műanyag szorítás lett nettósítva a gyártásnál, vagy az ecset túl hosszú. Azaz ne vadul lakkozzunk, mert még a nagy ecsethúzás közepette a tenyerünk is lakkos lesz :)













KOPÁSI NAPLÓ


2 nap alap- és fedőlakk nélkül, minimális mosogatással, irodai melóval és bevásárlással:















Hogy tetszenek a lakkok? Nézegettétek már a GR Paris kollekcióját?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szép mind a kettő ,de a china glaze tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszépek, együtt meg főleg. A CG mikor látható majd fedőlakként? Türelmetlenül várom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hátööö, igyekszem rövidesen beiktatni, oks? :)

      Törlés
  3. Jaj, de nagyon gyönyörű mindkettő!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek :) A CG lakk tényleg nem kopott két nap alatt, vagy csak én nem látom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nagyon-nagyon-nagyon bele akarnék kötni, akkor igen halványan és csakis a körmök legvégéről tűnt el huncutul a CG lakkja.

      Törlés
  5. Ennek a GR lakknak fantasztikus a színe!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majdhogynem beszélt hozzám az állványról ez a lakk :)

      Törlés
  6. Jesszum pepi, milyen gyönyörűek! *.*

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Igen sokáig gyönyörködtem bennünk még az asztalomon is őket nézegettem :D

      Törlés
  8. Nahát, nekem eszembe nem jutott volna magában használni a China Glaze-t :) Örülök, hogy megmutattad, hogy így is elég a fedése :))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép mindkét lakk!
    Én is megvettem a GR Paris 306 színét,ezek után nagyon kíváncsi leszek milyen az enyém színe felkenve.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt