Nail(land) of the day: China Glaze Just be-claws és Golden Rose Jolly Jewels 104

Meeeri kriszmőőősz! Remélem már mindenki teletömött pocakkal dülöngél lefele a székről vagy a kanapéról - nálam a teletömöttség még azzal is párosul, hogy nem reagál a szervezetem a koffeinre vagyis kettőig nem látok az álmosságtól, pedig nemrég kávéztam :)

Nem egy feltétlen klasszikus karácsonyi színpárosítást hoztam - eredetileg zölddel szerettem volna kombinálni a mittudoménmelyik piros lakkomat amikor még csak elmélkedtem a karimanin, aztán rájöttem hogy melyik az a szín, melyet hiányolok a feldíszített karácsonyfánkról: ezt a kis cuki halvány babapinket, így ő a hab a tortán a mai manikűrnél:













A China Glaze 14 ml-es Just be-claws árnyalata egy csillámokkal telenyomott, piros manósipkára emlékeztető áfonya chutney amely benti fényviszonyok között egy csillámos vörösbor kinézetet, napfénynek megmutatva azonban folyékony Karácsonyt produkál:







A Golden Rose 10,8 ml-es Jolly Jewels 104-es lakkja azonban mintha zavarban lenne a napfényben és a kamera fókuszában, mivel sokkal de sokkal sötétebb pinket, már-már mályvába hajló benyomást kelt, de ne higyjetek a szemeteknek ennél a fotónál :)








Együttesen bemutatva őket a délutáni napfényben, itt már élethűek a színeik:






2-2 réteget láthattok bárminemű fedőlakk rásegítése nélkül - igen, a China Glaze önmagában ilyen üvegfelületű fényességet hoz :)

A China Glaze a matt neon társaihoz viszonyítva lassabban szárad, vagyis a normál lakkok normál száradási idejével bír, a Golden Rose azonban olyan villámgyorsan szárad, mint a homoklakkok és a felülete is ugyanolyan: az első réteg felkenésénél még csak elszórtan bámészkodtak a körmömön a nagyobb, 6-szögletű pink glitterek és hát elég vérszegénynek is tűnt a fedés, na de amikor a második réteg is felkerült rá, akkor igen gyorsan befogtam a számat: gyönyörű fedés, látható körömvégek nélkül!







A China Glaze ecsete valami beépített festékpatronnal működik, mert 3x alaposan lehúzva kezdtem el festeni, mire egyszercsak megérkezett egy dundi csepp a körmömre aztán oszlathattam el meg trükközhettem vele. Ennek köszönhetően láthatjátok a középső ujjamon, hogy kicsit túltoltam a réteg vastagságát de ez egyáltalán nem zavaró viselés közben és nem is lehetett belenyúlni mert ugyanolyan szépen meg tudott száradni mint a többi körmömön:







Tomboló szikrázás, ugye milyen csini? :)







Hogy tetszenek a színek? Most mit viseltek a körmeiteken Karácsony alkalmából?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A mi fánkon van babapink is, majd meglátod :-) Nagyon szép mani lett :-) És BOLDOG KARÁCSONYT!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, gyönyörű ez a GR lakk! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt