Nail of the day: OPI - Peace&Love&OPI és Models Own - Emerald City

Halihó Csajócák, remélem ott is 7 ágra süt a nap! Kihasználva ezt a bolygóállást ma körmös bejegyzéssel jelentkezem: íme a duokróm és a karácsonyi glitter találkozása:










A 15 ml-es OPI lakkot a Pixiboxos kuponnal vásároltam nemrég a Müllerben, mindenképpen egy különleges lakkra szerettem volna beruházni, szerintem ez sikerült is a Peace&Love&OPI fantázianévvel ellátott "csöppségnél", azonban a kapcsolatunk máris kettős: nem hajlandó megmutatni a csalafintaságát napfényben, pedig mindenféle szögből igyekeztem lefotózni:






A fenti képen sima lilás sötétszürkének látszik, a következőn viszont már megmutatkozik a haragos, kékes smaragdzöld (ahogyan rávetül az üvegre az árnyék) valamint lila beütése és nekiállt szikrázni is ahogyan süttette a hasát:






Itt megintcsak visszaváltozott lila alapszínű lakká, a napsugarak pedig ezüst, narancs-pink és smaragdzöld csillámokat csalogattak a felületére:







A Models Own Emerald City lakkjával tettem párba, a gyűrűsujjamon 2 réteget láthattok ebből a száradni nem akaró glitter rengetegből:









Mini csoportkép ezúttal arany-bronz csillámokkal: 2 réteg OPI, 2 réteg Models Own, 1 réteg Sally Hansen fedőlakk:






A Models Own-ból nem szerettem volna több réteget, így is 1 étkezésnyit böjtöltem, mire valamennyire megszáradt, pedig keményen igyekeztem vékonyan húzni a lakkréteget:







A végére egy benti fényviszonyos kép, az OPI barnás-szürke lakká változott:





Ehhez a manikűrhöz pedig szigorúan ezt a ruhát viselném:





Az OPI-t feltétlenül csekkoljátok Ani blogján, ott nem volt kicsit sem rakoncátlan ez a lakk és megmutatta gyönyörű duokróm tulajdonságát.





Ti szeretitek ezeket a csalafinta lakkokat?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nem vagyok egy duokrómrajongó emberke, pedig másokon tetszik. Szép ez az OPI, de ő sem rabolta el a szívemet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor majd az én körmeimen elnézegeted - előbb vagy utóbb úgyis el fogsz csábulni :P

      Törlés
  2. Az én szívem bizony elrabolta, pedig én sem rajongok a duokróm lakkokért :)

    VálaszTörlés
  3. Az az OPI kívánságlistás lett nálam, amúgy az a Modells Own tényleg ilyen ramaty? De jó hogy nem vettem meg - mármint a száradását illeti, amúgy szép...de hát na :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagynehezen ráment a második fedőréteg, majd annak vélt száradása után a gyorsszárító fedőlakk és miután az is koppra megszáradt, elmozdult egy belenyúlással a Models Own :(((

      Törlés
  4. Ez az OPI lakk nálam is nagy szeretetben éldegélne. :P

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt