Music favourites

Jöhet újabb 10 zene az imádat kategóriában? Mutatom máris őket:





Friss és ropogós, mégis azonnal rákattantam erre a zenére - ez a csávó tud valamit:








Valami mix keretében került fel ez a zene a lejátszómba majd amikor meghallgattam, már tekertem is vissza, gyorsan kiragadtam a szerintem refrén hangzatú sort, beírtam a Youtube keresőbe és igen, már meg is van a cukifiú:









Dííííp dáááán bilóóóóóóóóóó:








Kollégámnak ez a csengőhangja, természetesen azonnal kértem az előadót és a szám címét :D








Ugrálva táncolok rá mert annyira jóóóóó:








Nem mondanám az én stílusomnak ezt a fajta zenét, de de de...szíven ütött:









Lehet szerelmes az ember egy zeneszámba? Mert ha igen, velem ez történt nála:









Nap végén hangulatvilágítás, forró tea, pihi a kanapén: chillout









Switch off zene, picit hosszabban mint az előző:








Pici gyerekként szinte csak ezt az 1 külföldi számot adta a TV karácsonykor és a végtelenül feszült és pont emiatt folyamatos kuncogással teli karácsonyi készülődést idézi fel bennem és igen, képes vagyok rongyosra hallgatni ezt a számot amely arról szól, hogy tavaly ilyenkor eladtam neked a Magyar Hajózási Társaságot:









Van közte kedvenc? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ezekből a Wham-et ismerem :D Meg a Drake-et de ő színész is volt nem???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem végeztem kutatásokat a karrierjében mert már a hangjánál leragadtam :)

      Törlés
  2. Tavaly ilyenkor eladtam neked a Magyar Hajózási Társaságot :-D LOL :-D

    VálaszTörlés
  3. Ahogy nézem eléggé különbözik a zenei ízlésünk, de az első dal és a Hippie Sabotage nagyon bejött nekem is :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt