Karácsonyi ajándékok, leárazás shopping, AVON és DM szerzemények

Persze hogy idén megbeszéltük hogy nincs ajándékozás és csak magunkat lepjük meg néhány csecse-becsével a leárazásokon...na, nem így lett, mutatom is:













KARÁCSONYI AJÁNDÉKOK


- Anya, lécci idén ne legyen ajándékozás jó?
- Oké, megbeszéltük!
Na a fenti párbeszéd eredménye ez az ínycsiklandozó képekkel illusztrált falinaptár, imádom!





Katy sem bírt magával az ünnepekkor és az alábbi csodás ajándékokkal lepett meg, hálásan köszönöm, iszonyúan örültem ezeknek a kincseknek!!! :)))
(én sem voltam rest, megdobáltam cserébe pár lakkal és csokival :D)











SHOPPING SZERZEMÉNYEK


Karácsony után a Premier Outlet felé vettük az irányt, 3-3 ezer forintért szereztem be ezt az aztékmintás crop sweatert, a meggy-áfonya színű vastag kötött pulóvert és 5.990 forintért lett egy eredeti Puma sportcipőm - igencsak esélyes ezek után, hogy egyáltalán nem tartunk ajándékozást Karácsonykor és az azt követő leárazásokra forgatjuk be az ünnepek előtti, ajándékokra szánt pénzt.







Beugrottam a DM-be még korábban, mert kifogyott a száraz samponom, illetve leadtam egy AVON rendelést is és akciós áron megvettem a Truly Radiant csomagot:







Jártatok a mostani leárazásokon? Sikerült valami szuper cuccot vennetek?


Pusza és BUÉK, találkozunk 2014-ben! :))))))))))))))))

Megjegyzések

  1. De jól néz ki az azték mintás pulcsi!!! Nekem is kell olyan! :)

    Boldog új évet kívánok Reni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még volt ezen kívül 1 ugyanilyen pulcsi a Devergo Outletben :)

      Törlés
  2. Ó, hát nagyon szívesen, Reni! Én is befotóztam már az ajándékaimat, szerintem holnap ki is pakolom majd a képeket. Közben csak egy memóriakártyám vált használhatatlanná, és emiatt kétszer kellett fotóznom, de sebaj :-D

    BÚÉK!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remekül hangzik :(
      Az ajcsikat pedig ismételten csak megköszönni tudom, nagyon örültem és örülök nekik! :)))

      Törlés
  3. olasz recepteket tőlem kérj :D
    boldog új évet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már tolhatod is őket mailben, várom! BUÉK! :))))))))

      Törlés
  4. De jó dolgokat vettél/ kaptál :)
    Minden nagyon tetszik, az avonos termékekről lesz teszt?

    VálaszTörlés
  5. Huha, minden csudi klassz *-* tesztkeeet :D

    VálaszTörlés
  6. Szuper kis dolgok! :) Én még nem jártam nagyon a leárazások közelében, talán majd a héten!
    Boldog Új Évet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várom a zsákmányos posztodat :) BUÉK! :)

      Törlés
  7. Nagyon jó dolgokat vettél! :) Boldog Új Évet! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt