Inspirációs képválogatás - az idei utolsó

Nos Csajszikák, én már fejfájósra kajáltam tele magam, így már csak vegetálok a kanapén. Érkezzen ma az idei utsó inspirációs képmix, jó nézelődést!





Ide nekem az összeset:









Brrr, a hangulata:









Már rosszullevősre ettem magam édességekből de ezt minden további nélkül befalnám:









Karácsony reggelén:









Hellóóóóóóóóóóóó csizmaaaaaaaaaaaaaa:









Ez a nyaklánc engem jégvirágos rénszarvastappancsokra emlékeztet:









Happy, lazy togetherness:









Tészta bárhol és bármikor:









Lesz ilyen ujjú pulóverem és pont:









Hüpp-hüpp, ha ilyen szépséges márkák figyelnének a sminkasztalomon:









Mocsokjó párnák! Kellenek! :D









Sparkly babe:









Imádom a kagylókat és a naplementét:









Mmmeg a limonádét:









Egy nagyvilági nő a tökéletes, pinken irizáló piros rúzzsal:









Némi omlós kuglófot valaki?










Nagyon Karácsony:









Kőbe vésett szerelem:










Imádom a stílusát:








 Mehh, ez igencsak goni dolog:









Do not disturb:










A neon mindenit neki:










Jaj de nagyon szépséges vagy:










Tekerjünk egyet:









Perfect purple:









Na ezért is imádnivalóak a sziszáááák:








Baromi merész párosítás, de Wendy sikeresen összehozta:








Belehuppanós párnarengeteg:








Igencsak megragadta a tekintetemet ez a szoknya:









Az a magassarkú topán: Karácsony a lábakon:










Melyik volt a kedvenc?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Ó, éreztem én hogy az olasz oldaladra fogok ezzel hatni :D

      Törlés
  2. Egy instagrammos párnát ide! :D Amúgy, van egy tanár nálunk, akinek ilyen like meg dislike pecsétje van. Ha jót mondasz órán kapsz 1 like-ot, ha hülyeséget beszélsz akkor repül a dislike...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG, ez a tanár aztán halad a korral, hatalmasat nevettem! :P

      Törlés
  3. azt hiszem kezdek párna mániássá válni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mostani posztban én sem fogtam vissza a párna-vonalat, úgyhogy teljesen megértem :D

      Törlés
  4. Nagyon jó képek. :) Uh az a cupcake de jól néz ki. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök hogy tetszenek :)

      Törlés
  5. Csodás képek újfent, nem tudok egyet választani :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt