Ugrás a fő tartalomra

Huge haul: The Sense, Xmas Blogger Shopping Day, Látomás Shop, H&M, F&F Home

Idén nálunk nincs ajándékozás. Ez az első Karácsony amikor eszerint járunk el, mert valahogy totálisan elegem lett abból, hogy mindenki az Eiffel-tornyot vagy a Hungaroring versenypályát akarta a fa alatt látni tőlem, így bárhogyan kreatívkodtam vagy vertem el iszonyat pénzeket ajándékokra, nem járt át az adni jó érzése az arcokat látván. Én pedig meguntam hogy mindig Ferrero desszerteket és kávét kapok, híztam már tőlük eleget :P
Szóval idén magamra csoportosítottam át az erre szánt keretet és lelkiismeret-furdalás nélkül megvettem azokat a ruhadarabokat, melyekre a gardróbom áhítozott, szert tettem olyan ékszerekre és körömlakkokra (nem Nailland!) amikre nem is gondoltam volna hogy szükségem van (thx Dave :P)







The Sense - Wardrobe Sale

Szombaton kezdtem a szingli shoppingot, beugrottam Molnár Dorkához, a The Sense blog írójához, hogy a retinámat gépen keresztül kiégető keribredsós pólót elhozzam mert amint megláttam, felsikítottam hogy ez nekem kell - nem vagyok kicsit sem SATC-rajongó, ááá!
Dorka hihetetlenül kedves leányzó, ugyan csak pár percet beszélgettünk mert rohantam is tovább, de nagyon aranyos és udvarias blogger :) A póló mellett ez a kávékrém-tevebarna (szerintem pontosan nejlonharisnya színű) maxiszoknya is velem jött, pont 1 darab volt és persze hogy pont a méretemben #Reniörül



Carrie Bradshaw póló: 2.500 Ft
Barna maxiszoknya: 2.000 Ft








Xmas Blogger Shopping Day

A bloggervonalon végighaladva vasárnap ismét a Váci utca felé vettem az irányt, siettem délután az Ötkert-be, hogy a karácsonyi Blogger Shopping Day keretein belül ugyan ha nem is kedvenc bloggereim ruhadarabjait, de kiegészítőit megszerezzem :)
A vakító reflektorfényben szinte alig láttam valamit, de egyszercsak megpillantottam egy jó ismerőst Maggie-t és pénztárcám legnagyobb bánatára lecövekeltem Nála :)
Az hogy KIKO feliratot láttam az egyik lakkon, konkrétan nem hittem el ugyanúgy, ahogyan a Sigma krémes szemfestékénél is csak kamilláztam - természetesen mindkettő jött velem haza az alábbi nincsmégilyenárnyalatagyűjteményemben lakkokkal együtt
Colour blocking clutch: 2.000 Ft
L'Oréal rúzs - 303 Coral&Floral: 500 Ft
Sigma Eye Shadow Base - Strike: 1.000 Ft
Neonsárga fülbevaló, Kiko lakk, AVON lakkok, DelSol lakk, Maybelline lakk, MaxFactor lakk: sum 1.400 Ft






A Fifty pairs of Shoes kedves és mosolygós bloggerinájától Vivientől ezt a hatalmas LOVE feliratú nyakláncot és ezt a brutálisan részletgazdag gyűrűt zsákmányoltam - nem, nem vagyok hajlandó Ebay-ről megrendelni 1 dollárért, mert így is a körmömet tövig rágtam le a Sheinside-os Black Friday rendelésem miatt ami még mindig nem ért ide :(
A Style and Blog lányoktól ez a feltűnő fülbevaló, egy szegecsmintára hajazó és egy szerintem tipikusan karácsonyi színekben pompázó karkötő jött velem haza hosszas nézelődés után (mert persze hogy mind a 40 karkötőt elhoztam volna szívem szerint :D)
Ez a husi lila textilgyűrű egy még igen fiatal bloggerina által lehetett az enyém.
A jobb alsó sarokban pihenő statement, egyiptom világát idéző karkötőt magától Iszak Esztertől vásároltam.
Ééés van egy kakukktojás is a képen, mert a bal alsó sarokban figyelő, jaffa színű statement nyaklánc a Látomás Shop ajándéka magamnak tőlem.

Fifty pairs of Shoes LOVE nyaklánc: 2.000 Ft
Fifty pairs of Shoes gyűrű: 500 Ft
Style and Blog fülbevaló: 1.000 Ft
Style and Blog karkötők: 600 Ft/db
Textil gyűrű: 250 Ft
Iszak Eszter karkötő: 500 Ft
Látomás Shop statement nyaklánc: 2.900 Ft








H&M

A H&M egészen az Ünnepekig akciózik, naná hogy bementem nézelődni és vásárlás lett a vége.
10 éves korom óta már-már perverz módon akartam egy igazi miss p.csás, plüss pink macinacira és most végre lett egy :D
A pizsamanadrág pedig égetően kellett, mert hosszú pizsamanadrágom egyáltalán nem volt és én, a mindig átfagyott kontra hálóing télen: rettentően rossz kombó!
Lila pöttyös, lila könyökfoltos kardigán: 4.000 Ft
Szürke leopárdmintás kardigán: 4.000 Ft
Bézs pizsamanadrág: 2.990 Ft
Pink plüss szabadidőnadrág: 2.000 Ft
Barna és királykék sztreccskesztyű: 700 Ft/2 pár
Állatmintás zoknicsomag: 1.990 Ft
6-os fülbevaló-szett: 700 Ft











F&F Home

Nemrégiben Tescoban jártunk a zurammal és amint hozzáértem ezekhez a párnákhoz, már kaptam is le őket a polcról és jöttek velünk haza: ilyen de ilyen de ilyen puha párnám még az életben nem vooooooolt, hát eszem megáll, annyira imádom őkeeeeeet! :)))


F&F Home vajpuha díszpárnák: 1.990 Ft/darab







Melyik a kedvencetek?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szép zsákmány:) A leopárdos F&F párnát nagyon néztem, de végül egy szív alakú jött velem haza. Plüss pink macinaci nekem is kéne:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú de nagyon kíváncsi lettem erre a szív alakú párnára! :)

      Törlés
  2. Love-os nyaklánc, és a körömlakkok...Apám de szép színek...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Love nyakláncot rövidesen beillesztem egy outfit posztba :)

      Törlés
  3. Lehet azt mondani, hogy minden kedvenc? :D De a melegítőnaci♥

    VálaszTörlés
  4. delsol lakkokat én is nézegetem egy ideje :)
    kíváncsi leszek nálad a Kiko mennyit tud :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj én is nagyon, már nagyon régóta vágytam erre a márkára :)

      Törlés
  5. Ohh azok a lakkok, a love feliratú nyaklánc és a 700 fülbevaló szett nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy ennyire elnyerték a tetszésedet :)

      Törlés
  6. O.O na jó képtelenség választani :D De mivel lakk függő vagyok első körben azt :D A fülbevalók nagyon kis cukkerkák :) (mert a ruhák is ám tetszenek....:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is kell választanod kötelező jelleggel...na jó, de :D

      Törlés
  7. Hát sok szép dolgot sikerült beszerezned az biztos :)

    VálaszTörlés
  8. A Sigma arany tesója nálam van :D kár, hogy nem találkoztunk :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…