Elfogyott termékek

Nyugtassatok meg, hogy nem csak én érzem úgy, hogy 12x annyi új terméket vásárolok mint amennyit elfogyasztok! Már mióta ezen agyalok és kétségbe vonom a saját teszteléseimet és a termékhasználat emlékeit mert az input és az output nincs arányban, nagyságrendileg több a termékshoppingolós poszt mint az elhasználtam-kidobtam bejegyzés.

Az év utolsó elfogyottas posztja következik, melyben termékmintákban természetesen most sincsen hiány:











TUSOLÓ

AVON Simply Delicate krémes intim lemosó: havi kedvences posztokban is összefuthattatok ezzel a termékkel mert semmi problémám nem adódott vele: tette a dolgát a rendeltetésének megfelelően, kényelmes a pumpás kiszerelése - esélyes az újravásárlásra.

AVON Mystique tusoló gél: édes, vattacukros illat és bíborszínű, áttetsző, folyékony gél. Vele sem volt különösebb problémám attól eltekintve, hogy télvíz idején bevetve bizony húzódott utána a bőröm, így ezerrel rongyoltam be a fürdőszobából a testvaj-lelőhelyemre. Nem fogom újravenni.









SAMPONZ

Garnier Fructis Pure Shine sampon: alaposan tisztít, könnyű és friss tapintású lett tőle a hajam és szállt mindenfelé, nem akart relatíve egyben maradni - sajnos a Fructis termékekre mindig így reagál a hajam, száll össze-vissza és ha bármi műszálas ruha van rajtam akkor feltöltődik és kiáll minden második szál oldalra...vicces...

L'Oréal Elséve Arginine Resist Hajerősítő sampon: ezzel a termékmintával sem volt gondom, jól habzik a benne lévő sampon és szépen megtisztítja a hajamat+a fejbőrömet de nem érzem nélkülözhetetlennek ilyen minimális használat után.








ÉJSZAKAI ARCÁPOLÁS

AVON Solutions Hydra Radiance éjszakai krém: DjKaty-től kaptam egy hatalmas adag termékminta-ellátmányt, szépen neki is kezdtem a minták felhasználásának, elsőként ezt az éjszakai krémet kentem fel az esti arctisztítás után. Szépen beszívódott a krém de sajnos reggelre ugyanazt produkálta mint a legtöbb, általam próbált éjszakai krém: durván kifényesedett a bőröm :( Ha emellett a tulajdonsága mellett ápolt és jót tett azt csak megköszönöm neki, azonban a túlzott zsírosodásnak nem örültem, nem fogom nagy kiszerelésben megvenni.

AVON Anew Reversalist Night éjszakai arckrém: szintén pici termékminta formájában érkezett, ez a krém azonban gyönyörűvé varázsolta másnap reggelre a pofimat, nagyon szépen el kezdte leradírozni a ráncaimat úgyhogy jól megjegyeztem magamnak ezt a krémet mert ha a tonnányi arckrémeim végére érek, fent lesz a shopping listámon!

Biotherm Aquasource Nuit éjszakai gél: nagyon cuki termékmintás tubusban érkezik ez a kék színű zselé, amit szipp-szipp és már be is szívott a bőrünk, 10 másodperc múlva már azt sem érzem hogy bekentem volna az arcomat. Ez a termék is remélem, hogy segített az arcomnak éjszaka, mert reggelre bizony úgy kifényesedett hogy öröm volt nézni. Sajnos nem fogom teljes kiszerelésben megvásárolni az én kombinált bőröm éjszakai ápolására.









KÉZÁPOLÁS, TESTÁPOLÁS

Ahava Holt-tenger ásványi kézkrém: szépen tette a dolgát ez a krém, este lefekvés előtt bekentem jó alaposan a kacsóimat, jól be is szívódott, másnap reggel pedig nem volt totálisan kiszáradva a bőröm az első kézmosás után közvetlenül - ez nálam már egy hatalmas piros pont! Jól összerakott kézkrém, ha rászánnám azt a pénzt, megvenném teljes kiszerelésben.

La Roche-Posay Lipikar Lait kiszáradás elleni testápoló tej: szerencsésen elhasználtam ezt a masszívan összerakott testápoló krémet, sajnos a beszívódással akad némi gondja mert nem akar bemászni a bőr alá pedig eskü, száraz volt a bőröm így pont olyan terepen vetettem be, amire gyártották. Teljes kiszerelésben őt nem fogom megvenni.








Miket használtatok el mostanában drogéria fronton?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én attól tartok nálam nem csak érzésre van így... :)) Bár pont emiatt mostanában azért könnyebben beszélem le magam. Ha nem lakkokról van szó, akkor időnként felül tud kerekedni a józan eszem :DD

    VálaszTörlés
  2. Nálam sem csak érzésre van így, ugyebár. Nekem is érik egy ilyen poszt, vagy videó, vagy valami, remélem, még az idén lesz rá időm :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyen, mert nagyon várom azt a videót! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt