Ugrás a fő tartalomra

Decemberi Pixibox 2013

Hihetetlenül szerencsésnek tartom magam, amiért a kétszeres szerverösszeomlás után az e-mail gyorsasági versenyben belefértem a 800-ba mert rengeteg Murphy vicceskedett azon a 2 napon szegény Pixiéknél.

Az első szállítási napon már meg is érkezett a dobozkám, már távolról meglátott a srác és vigyorogva közölte hogy ó, az egyik törzsvásárlónk! :D Mondam is neki hogy nem nagyon lehet leszokni a Pixiboxról mert eddig is imádtam mindet :) A kollégák természetesen azonnal megrohamoztak és együtt bontottuk ki a dobozt:








Tádámm, a kincsek:





Estée Lauder Daywear antioxidáns arckrém 15-ös fényvédő faktorral, 15 ml
Bioderma Atoderm krémtusfürdő nagyon száraz, érzékeny és atópiás bőrre, 200 ml
ArtDeco Lip Lacquer ajakfény, 4 ml, 40-es árnyalat - sötét mályva
Lady Gaga - Fame parfüm, 7 ml
Egyptian Magic multifunkciós krém, 3 ml






Estée Lauder nappali arckrém: miután sok drogériás márkán végigmentem - pontosabban az arcom, erősen kacsintgatok a high end termékek felé, így ez nekem istenien kapóra jött, ha már az Estée Lauder körömlakkok is jónéhányszor elhessegetett gondolatként szálltak el az orrom előtt az áruk miatt.
A krém 15-ös fényvédő faktort tartalmaz, amely pont jó így télen, amikor nem fogja szana-széjjel sütni az arcunkat a hófelhők mögött bújkáló nap, ugyanakkor igenis védve vagyunk a néhány kósza, huncut napsugár elöl.
Külföldi webshopban találtam rá a teljes, 50 ml-es termékre, a Nordstrom oldalán átszámítva 11.416,66 forintért vesztegetik, a boots.com oldalon pedig kerek 40 fontért lehet a miénk ez a termék.
A csomagunkban a 15 ml-es arckrém 3.425 forintot tesz ki:







Bioderma fürdőkrém: a tél beálltával a bőröm is feltűnően vízhiányosan kezd el viselkedni, ilyenkor bizony a színes-szagos tusolózseléken kívül szuperhálás lesz a bőrünk, ha ilyennek kínáljuk meg (legalábbis ajánlom hogy hálás legyen :P).
A krém folyós állaga ellenére nagyon gazdag, fehér, picit áttetsző. Mától kezdve bőszen tesztelem, úgyhogy hamarosan várható a vele készült termékteszt!
A 200 ml-es tubus 3.140 forint az iParfüméria oldaláról megrendelve.










ArtDeco Lip Lacquer ajakfény: ezidáig nem voltam mályva-párti, az utóbbi hónapokban azonban egyre többször futok bele ebbe a színbe, ráadásul erről a gazdag ajakfényről 2014 divatszíne, a ragyogó orchidea jutott egyből eszembe:












Szuper jól pigmentált, igen gazdag ajaklakk, ami ugyan sötétebb mint a fenti orchidea szín, de ez télre bombajó választás, éljenek a sötét ajkak!!! :)
Az iParfüméria oldalán 3.230 forintért juthattok hozzá a termékhez, rengetek árnyalatban kapható.








Lady Gaga - Fame: ki ne futott volna bele az óriásplakátokba a parfüm megjelenése előtt? Nem az unalomról és a megszokásról ismert az énekesnő, így hát a neve alatt futó parfümtől se várjunk szokványos kinézetet és egysíkú illatot :) Ebben a mini kiszerelésben a folyékony fekete Gaga illat található a normál kiszerelésű parfüm öltözékében.
Müller parfümériában beváltható 20%-os kuponnal együtt érkezett a dobozban, ki fogja beváltani? :)







Egyptian Magic Cream: pont a napokban olvastam Lolly áradozását erről a csodakrémről, igazi multifunkciós kis darab, mivel alkalmas égési sérülések kezelésére, sebgyógyításra, hajpakolásként forrón alkalmazva, sőt még terhességi csíkok halványítására is! A sztárok kedvence:








A dobozkában megtaláljuk a kis köszöntő kártyát, a termékismertetőt és a kedvezményre jogosító kuponokat is, ezúttal a Lady Gaga parfümre beváltható Mülleres 20%-os kuponnal találkozhatunk, valamint az Estée Lauder szaküzletekben beváltható 10%-os kedvezénykuponnal, amelyhez kapunk egy kis kedvcsináló füzetkét a márka termékszettjeiből (igen, van benne körömlakk is :D):






Ez a doboz is elnyerte a tetszésemet, plussz újabb löketet adott pl olyan árnyalatú sminktermék kipróbálására, amit magamtól nem emelnék le a polcról :)
A téli megviselt bőr ápolásához is nagymértékben hozzájárultak a Bioderma termékével, az meg hogy Estée Lauder arckrém figyel a fürdőszobai polcomon, még mindig hihetetlen számomra! Köszönöm!!!




Nektek hogy tetszett a decemberi dobozka? Milyen árnyalatú ajakfény vagy Estée Lauder szemfestékpaletta lapult a csomagotokban?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Bár nekem túl sötét, de azért szép az az ajakfény :) az egyiptomi krémre annyira kíváncsi vagyok már! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előreveszem mindenképpen mert nagyon birizgálja az én fantáziámat is, mit tud! :D

      Törlés
  2. Én is ezt az árnyalatot kaptam az szájfényből és eléggé lehangolt, ritka csúnya lenne rajtam :/
    Illetve én szemránckrémet kaptam ami szintén nem jó a 21 éves arcomra :D:S
    Amúgy meg ez volt az első és nagyon tetszik, de ezek miatt alább hagyott a lelkesedésem:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy már próbáltad, hogy egy keveset felviszel az applikátorral, majd ujjbeggyel eldolgozod? Így tudod tompítani a színét és az eredeti sötét árnyalatból egy természetes, üde mályvát varázsolhatsz :)
      A következő boxnál is előre meg fogják adni a márkákat, ha nem lesz közte Estée Lauder vagy olyan márka ami érett bőrre fejleszt temékeket, szerintem nyugodt szívvel rendeld meg :)))

      Törlés
  3. A szájfénynek nagyon jó színe van!

    Nyereményjáték van nálam, ha gondolod nézz be:
    www.stylelounge.me/karacsonyi-nyeremenyjatek

    VálaszTörlés
  4. Te is nagyon szép szájfényt kaptál. :) Kíváncsi leszek, hogyan fogod használni az Egyptian Magic krémet, nekem még lövésem nincs, mit fogok vele kezdeni, annyira multifunkciós. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehogy azt hidd hogy én nem vagyok vele bajban :PPP

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…