Ziaja narancsvaj tusfürdő-bőrradír teszt

Fürödtél már Mirindával? Ugye hogy azt az üdítőt inni szokás? Na most az a helyzet, hogy ez a tipikus Mirinda illat bekúszott a fürdőszobába a Ziaja narancsvajas bőrradírjával, vagyis az egészről csakis ő tehet:


















200 ml terméket tartalmazó narancssárga tégelyben, fehér csavaros tetővel érkezik a narancsvajas tusfürdő-bőrradír, én ezt a terméket személy szerint csak radírozásra fogom használni, ezen a téren valahogy nem jönnek be a 2in1 cuccok.
Üdítő, friss Mirinda illat csapja meg az orrunkat, amint felbontjuk a csavaros tető alatt még plusszban fóliával védett testradírt, az ücsire még a krémzselé színe is azonnal emlékeztet, imádom!

Nagyon kis mennyiség is elég belőle, nekem kb. harmadannyi is elegendő volt 1 vádlimra a Ziajából, mint az AVON ugyancsak radírozó termékéből.
A szemcsék ebben a narancsos álomban annyira szorosan sorakoznak egymás mellett és olyan szépen és egységesen vannak jelen, bombajó hogy nem kell őket összevadászni mert épp mondjuk a gyártó kispórolta volna!













Összességében ez a termék is bekerült a minden lány fürdőszobájába kötelező-csoportba, én személy szerint kötelezően elrendelném és minden leányzónak állampolgársági alapon adnám: LOVELOVELOVE!!!


A Ziaja narancsvaj bőrradírja jelenleg "csak" 10%-os kedvezménnyel kapható a Szépségbolt.hu oldalán, de én erre a termékre azt mondom minden egyes ráköltött forint megéri!

Ti próbáltátok már? Ha nem, semmiképpen se hagyjátok ki! :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem erről a narancsos, zselé hatású küllemről egyből a Mirinda-szelet jutott eszembe! :D Legszivesebben beleharapnék! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi :) Nagyon hasonló érzések motoszkáltak bennem is :D

      Törlés
  2. Én annyira nem szeretem a narancsos illatosítású dolgokat, mindenesetre jól hangzik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdítőben és sütiben sem jönnek be? :(

      Törlés
    2. Ott már inkább, bár meglehetősen válogatós vagyok, szóval nem sok mindenben! :D

      Törlés
  3. :D Én is élnék még párszor ezzel az állampolgársági joggal ha bevezetnéd :D
    Én is imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, akkor el kezdek intézkedni ezügyben :P

      Törlés
  4. Imádom, írtam róla én is, nagyon szuper :))

    VálaszTörlés
  5. Most erről, eszembe jutott, hogy de rég ittam Mirindát! A lényeget megfogtam, ismét...:D
    De jól hangzik ez a testradír is! Pont láttam még a múlt héten, hogy a Ziaja-s cuccok akciósak voltak a Rossmannban, ott -25% járt rájuk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még jobb :) Mindig máshol akciózzák őket, így ha valamelyikről le is csúszik az ember lánya, máris szembejön vele a következő :D

      Törlés
  6. Uuuu én nagyon szeretnék Mirindában fürödni :D Ki kell próbálnom ezt!

    VálaszTörlés
  7. Függő lettem mióta megvan..sőt, tovább fokoztam..radírozni ezzel és utána a ziaja kakóvajas tusfürdővel lemosni. Csokis narancsos illatmámor, annyira finom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehhhhhhhhhhh! Ez de durván hangzik, Te aztán tudsz élni, hallod! :)))))))))))))

      Törlés
  8. Hát igen, nálam is kedvenc, az egyik legjobb, és semmi kellemetlen mellékillata nincs, mint ugye egyes TBS-termékeknek :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt