Tavasz az őszben nyereményjáték: a nyeremények

Szandrával sajnos nem lesz esélyem személyesen találkozni egyenlőre, így a postára bocsájtás előtt megmutatom Nektek ígéretemhez híven, hogy mi lapul a meglepi nyereményjáték meglepi csomagjában:






3 kedvenc színe vagyis a lila, barack és bordó hármas alapján nyereménye:
- 1 db NYX lila füstös paletta
- 1 db Golden Rose Matte Velvet selyemfényű, folyékony Karácsony, akarom mondani a 106-os árnyalat
- 1 db Maybelline Baby Lips - Intense Care



A NYX paletta a következő árnyalatokat rejti, original, 2 nyitófülön is leragasztott dobozt fog tartalmazni a csomagod :)



Nagyon remélem, hogy örömöd leled ezekben a szépségekben, rövidesen megérkezik Hozzád Szandrám a csomag, sok puszi! :)










Ha a fenti cukiságok elnyerték a tetszéseteket, maradjatok velem, nem ez volt az utolsó ajcsiözön! :D

Illetve még mindig nincs vége a hónapnak: október-november hónapban a legaktívabb kommentelők között december elején sorsolok egy mini meglepit! :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Huha, csodás nyeremények :) Gratulálok Szandra
    Amúgy ilyen lakk nekem is kell :D Nem tudom melyik színt fogom megvenni, de muszáj :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindegyikbe beleszerettem, muszáj volt (megint) megálljt parancsolnom magamnak :D

      Törlés
  2. atyaég ! ez felér egy 2. szülinappal *-* épp írtam, hogy szeretnék beszerezni egy baby lipset, na meg a Golden Rose, A NYX-ről nem is beszélve :D annyira, de annyira örülök, köszönöm szépen, így sokadszorra is :) alig várom, hogy ide érjen :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira cuki hogy így örülsz! :)))
      Csak reménykedtem benne hogy tetszeni fog, eredetileg a mákos pipacsmezőt terveltem ki Neked, de jóideje készlethiányos és még darabig az is lesz, így ezt a brutálkarácsonyosbordót választottam helyette :D

      Törlés
    2. kedves tőled, és nagyon jól esik hogy így megjegyezted, hogy megemlítettem a mákos pipacsmezős lakkot :) ennek is nagyon örülök :P

      Törlés
  3. Aztaa! Nagyon szép kis csomagot sikerült összeállítani! :)) Szerintem ha bárki más nyerte volna, akkor is garantált lett volna az 'öröm é bódóttá'! :') Mégegyszer grat a nyertesnek, természetesen nem irigykedünk! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ám! :DDD Örülök hogy elnyerte a tetszésedet a csomagocska :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. :) Még játékban vagy ám a kommentelős játékon! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt