Tavasz az őszben nyereményjáték sorsolás

Halihó Csajócák! :)))

Vártátok már a sorsolást? :D
Microsoft Office csomag híján Notepad-be pötyögtem a jelentkezéseket és sorsoltam, íme a Tavasz az őszben nyereményjáték nyertese :))



81 érvényes esélyt számoltam össze:
 





Ééés a 39-es sorszámot dobta az oldal a Generate gombra pöttyintve az ujjamat:





Szandrám, szívből gratulálok!!! :)))








Nézd meg a postafiókodat, írtam Neked e-mailt! :)))

Mindenkinek nagyon köszönöm a jelentkezést, aki most nem nyert ne csüggedjen, mert e hónap végéig tart a kommentelős játék: meglepetéssel készültem az október-november hónapban legtöbbet kommentelők közül annak, akit kisorsolok majd :DDD



Köszönöm hogy játszottatok, rövidesen leleplezem Szandra nyereménycsomagját :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Gratulálok a szerencsésnek :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen, csajok ! :))
    úú, nagyon örülök, haza érek suliból írom is a mailt ! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyertesnek, mi pedig kiváncsian várjuk a nagy leleplezést! :))

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Szandrának, és nagyon várom, hogy mi lapul a csomagban :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt