Ugrás a fő tartalomra

Személyes: Fashion TAG

A Bikira lányoknál találkoztam ezzel a TAG-el, egészen pontosan Roni tollából született ez a bejegyzés és annyira megtetszett, hogy most ki is töltöttem, íme:



1. Hogyan jellemeznéd a saját stílusodat?
Szegecses béjbe, hatalmas aztékminta beütéssel, de ha elegánsra veszem a formulát, akkor azt nagyon :)






2. Mik a gardróbod meghatározó darabjai?
Farmer és zippzáros felső - ezek automatikusan sportcipőért kiáltanak, azonban a felsők a 20-as éveim elejéről maradtak meg, így az utóbbi időben a legjobb barátommá vált a SALE-felirat, hogy felturbózhassam a gardróbomat basic darabokkal







3. Mi a legértékesebb darab a szekrényedben?
Itt ülök hosszú percek óta efölött a kérdés fölött és nem tudok rá válaszolni. Hogyha kicsit arrébb slisszolunk a gardróbszekrénytől, akkor az ékszereim közül egy GO Girl Only órát választok, amely életem legdrágább kiegészítője, kicsivel 10.000 felett fizettem érte (azóta is fáj, hogy ennyit kiadtam érte, ráadásul kuponnal!)






4. Mi az a ruhadarab vagy kiegészítő, amire leginkább vágysz?
Egy megbízható, tipikusan örök darab bőrdzseki, valamint egy többféle anyagból "összeollózott" (szövet, bőr), elegáns télikabát.
A gond az, hogy veszettül drága mind. Ezek a szépségek az Asos.com-ról vannak, most mondjátok hogy nem gyönyörűek:


 







5. Ki a kedvenc terveződ?
Elie Saab, Zuhair Murad, Salvatore Ferragamo, Badgley Mischka: olyan elképesztően gyönyörű ruhakölteményeket láthatunk tőlük, hogy eszem megáll. Érdekes, hogy csak az elegáns ruha vonalról tudok tervezőket mondani






6. Mennyit költesz ruhára és kiegészítőkre egy hónapban?
Igyekszem nem minden hónapban ruhát/cipőt vásárolni, de ennek betartása a mission impossible kategóriával egyenlő, de mivel nagyon-nagyon a leárazott darabokra koncentrálok, így számomra igen tekintélyes mennyiséget tudok összevásárolni 10 max. 20 ezerért, de maradjunk a tizesnél, az reálisabb.





7. Hol vásárolsz a legszívesebben?
New Yorker, LTB, Reserved, Tally Weijl, Pimkie, Springfield, Deichmann, Bershka, Pull&Bear, H&M, Zara és újabban felfedeztem, hogy a Promodban is szuper darabokat tudok magamnak találni, ráadásul mindig van egy jó kis akciós sarok: én általában a Pólus Centerben lévő Promodba szoktam járni, itt megmaradnak a nagy méretek, rendszerint találok is magamra mindenféle szépséget :)
Erről az üzletről tudni kell, hogy korábban kissé elvontnak tartottam, mert számomra Szentendrei Skanzen stílusú ruhákat árultak, nem tetszettek ezek a hímzett vagy épp virágmintás, visszafogott darabok.

Mango és Retro üzletek kimaradtak az első felsorolásból, náluk mindig csak az outletet látogatom a Premier Outlet Centerben, mert érdekes hogy csak itt találok magamnak méretet - a plázában sosem - és hozzá olyan nevetséges árakat, hogy csak fogom a fejem :D






8. Melyik a kedvenc parfümöd/illatod?
Chanel - Chance. Még jó 10 évvel ezelőtt, amikor az Azúr parfümériában dolgoztam, megszagoltam és beleszerettem :) Szorosan mögötte, a dobogó 2. helyezettje a Chanel Nr. 5, bár a tavalyi anyag-összetétel botrány miatt sajnos látványosan kerülöm :(






9. Hogyan szereted hordani a hajad?
Dúsan :D Nem szeretem összefogni, bármennyire is épp hosszú vagy félhosszú, mert brutálisan széles tepsifejem van, amit szeretek jóóó sok haj mögé rejteni :)






10. Melyik az az outfit, amikor akkor vetsz be, ha semmi más nem jut eszedbe?
Farmer, fehér vászoncipő, egy izgalmasan színes top és egy vékony ámde puha kardigán. Valahogy így:






11. Van olyan divatirányzat amit szeretnél, hogy visszatérjen és divatban maradjon?
Trapézfarmer, természetesen a combikáim ellensúlyozására. Mint az eredeti Charlie Angyalai sorozatban:






12. Van olyan divatirányzat amit szeretnél, hogy jól álljon?
Farmering és tartan-mintás blúz: mindkettőben úgy nézek ki, mint egy leszbikus műszakvezető a gyártószalag mellől és sajnos nem viccelek, tényleg borzalmasan mutatok bennük :(
Illetve a baseball sapka is jó lenne, ha jól állna mert nagyjából egy ruhatartó kosár is előnyösebben mutat a búrámon, mint ez a sapesz.

 

képek forrása: google kereső, asos.com





Tetszett ez a TAG? Töltsétek ki Ti is itt kommentben, vagy linkeljétek be a bejegyzést, kíváncsi vagyok! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. "mint egy leszbikus műszakvezető a gyártószalag mellől" :D:D
    tetszett ez a tag :)

    VálaszTörlés
  2. OK, én simán le-flanelingeztem volna a tartanmintás blúzt :-D És nincs is tepsifejed!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi köszönöm szépen, ez megnyugtatott de nem tántorított el a véleményemtől :DDD

      Törlés
  3. örülök hogy lett ilyen bejegyzés, én mindig hiányolom a személyes jellegű posztokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyarapításba kezdtem, jön szépen lassan az összes többi, ígérem! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…