Salvatore Ferragamo Spring/Summer 2014

Ha már a tegnapi posztban előkerült a neve, íme Salvatore Ferragamo jövő tavaszi-nyári kollekciója:








A felvonultatott ruhák olyan hanyagul (jó értelemben) lazák, asszimetrikusak és vagányak, mintha külön nekem tervezték volna, olyannak aki lázad most a konvenciók ellen (kicsit elegem lett az évek óta tartó, mindenféle monotonitásból és megszokottságból, túl sokáig voltam lojális és szabálykövető): felemás, átlapolós szoknyák, csatok minden mennyiségben, elegáns de ugyanakkor katonás kabátok, melyekre gyönyörű színkontraszt a törtfehér, púderrózsaszín és barack. LOVE IT!!! :)




Nektek bejövős ez a kollekció? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. ha már olasz csak jó lehet :D
    néha szoktam nézegetni a cuccokat,pl órában van pár ami nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz! :D
      Én már a parfümös üvegcsébe is bele tudtam szeretni, ne akard hogy az óráit is megnézzem! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt