Ugrás a fő tartalomra

Nail(land) of the day: Matt neon korall - Flormar Matte M18

Emlékeztek még, mikor úgy világítottak a körmeim, mint egy tízujjas töklámpásnak? A mai nail of the day posztban megmutatom a China Glaze Japanese Koi lakkjának olcsóbb, narancsmentesebb verzióját Flormar módra: íme a Flormar lakkok matt családjának M18-as kiadása, a matt, korall-piros-narancs:








Ha matt piros lakkért mennétek a Naillandbe, ne az M18-as árnyalatot emeljétek le az állványról, mert olyan kis hamis, nem a piros színt hozza, hanem annál sokkal többet:












11 ml lakkot kapunk hagyományos, klasszikus ecsettel Flormar lakk (700-800 Ft) árban: ez egy tisztességes mennyiség, tisztességes áron.
Cserébe kapunk egy neonfény-mentes környezetben korallpiros, neonfényben brutál narancssárga lakkot amely hihetetlen gyors száradási idővel bír - emiatt leborulok a matt lakkok feltalálóinak oltárán, mert amint végeztem az utolsó körmön az első réteg felkenésével, már kezdhetem felvinni az elejéről a második réteget. Egy álom!








3 réteg lakk fedőlakk nélkül, matt fényt ad:








Azoknak ajánlom ezt a lakkot, akik pompás ár-érték arányban keresnek matt ámde feltűnő színt, vagy akik kacérkodtak a China Glaze Japanese Koi lakkjával, de nem merték bevállalni: mondhatjuk, megvan a light, kalóriacsökkentett, hordhatóbb változata a China Glaze-nek :)))



Hogy tetszik? Melyikre szavaztok: Flormar M18 vagy CG Japanese Koi? :D

Pusza: Reni







UPDATE


2 nap hordás után, irodai munkával (papírozás, dobozolás), kevés mosogatással az alábbi eredményt produkálta:








Klasszisokkal jobb kopás tekintetében, mint a mattra száradó China Glaze, vele már az első napon problémám akadtak, ez a Flormar azonban 2 nap után hozta a fenti eredményt.
A középső ujjamnál ott kezdett el lepattogzani elsőként, ahol belenyúltam a friss lakkozásba: másnapra felpúposodott vagyis ahol aláment a levegő, ott tejszerűre változott meg a lakk színe azon a területen és 1 nap múlva már le is pattogott onnan.

Megjegyzések

  1. Az üveget látva egész más színre számítottam :) nem igazán szeretem a narancs lakkokat, mert nem állnak jól nekem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, milyen kis becsapós? :)
      Az én fehér bőrömön is ez volt az utolsó szín amire azt mondtam, hogy jól fog állni, mégis valahogy működik a kémia! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a szín, de ezekkel a matt lakkokkal nem vagyok kibékülve .D Nem tetszik magamon, máson meg mindig nézem milyen jól áll neki :) Mint neked is, ha fényes lenne még meg is venném:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hát ők bizony sajnos maguktól sosem lesznek fényesek, a CG-t meg is küldtem a Sally Hansen fedőlakkal, de ezt a Flormart most valahogy imádom a maga matt módján nézegetni :D

      Törlés
  3. ez valami hihetetlenül szép! :)) én erre voksolok!

    VálaszTörlés
  4. Te aztán tényleg nem cicózol így novemberben. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nem ám: amivel szerelembe esek, azt muszáj felkennem, ha esik, ha fúj, ha süt :D

      Törlés
  5. woow,nagyon ütős egy szín,tetszik :)
    Nekem a matt neon citromsárga szín van meg belőle, és imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG, mennyire ütős lehet a citromsárga ebből a kivitelből! :)))

      Törlés
  6. hmm. nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ez a lakk bizony feladta a leckét :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…