Nail(land) of the day: Golden Rose Matte Velvet 105 - smaragdzöld

Bezöldültem. Most teljesen ráálltam erre a színre, nagy valószínűséggel ezt a kis smaragdzöld drágaságot egy másik zöld lakk fogja követni, de elsőként áradozom erről a nemazénszínem deazértigencsakbejövős Golden Rose lakkról:











Matt tejüvegben kapható a termékcsalád a Nailland pultjánál, első nekifutásra nem is nagyon tudtam, melyiket hozzam el, aztán bevillant hogy smaragdzöld lakkom nekem ugyan nincsen!

Teljesen máshogyan viselkedik a Golden Rose lakk, mint pl. a China Glaze matt lakkjai:
- nehezebben szárad, vagyis a szupergyors és könnyű felkenés után nem kezdhetjük el a második réteget az elejéről azonnal, várni kell pár percet mindenképpen
- csillámos, selymes fényű, tompított csillagfénynek mondanám, nem az a teljesen matt fajta



2 réteg bőven elegendő ebből a lakkból, egy harmadik réteggel el tudjuk venni a kettőnél még felfedezhető türkiz-beütést és adhatunk neki egy mély, zöld erdős-smaragdzöld komolyságot









3 rétegnél is felfedezhető benne a kékesség napsütésben:







Tartósság: 2 nap 2 réteg alap- és fedőlakk nélkül pakolászással, mosogatással, teregetéssel a következőképpen néz ki a lakk: veszít a fényéből, kissé megfakul (de csak szigorú szemmel nézve), emellett csendesen, lábujjhegyen kopik a körömvégnél:







Hja, persze hogy belenyúltam a lakkozásba több helyen is: így jár, aki türelmetlen :D






Melyik Golden Rose lakk van már a birtokotokban? Szeretitek ezt a márkát?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Wow, ez a lakk csodaszép! Nem nagyon viselek zöld lakkot, de ezt még magamon is el tudom képzelni. Igazi csapda lett a Nailland... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper hogy meghoztam a kedvedet hozzá! :)
      Ajjh, Nailland...lassan már kezd vetekedni a rezsiköltségekkel :DDD

      Törlés
  2. nem kedvelem nagyon a zöld színt, nincs is zöld lakkom :) de ez nagyon -nagyon tetszik :) számomra a Golden Rose márka a mákospipacsmezős lakkal vésődött be az eszembe, az nagyon bejön :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MI a manó? :) És beszerezted már ezt a mákospipacsmezőt? :D

      Törlés
    2. sajnos nem, amerre én lakom nem lehet kapni :( :))

      Törlés
    3. Ó értem! :( A Nailland távolságát pedig ne bánd, borzasztó pénzköltést vált ki az ember lányánál :DDD

      Törlés
  3. Gyönyörűséges *.* Mi lesz velem 7-én...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyit megígérhetek, hogy nem vállalunk érted felelősséget, bocsika :D

      Törlés
  4. Ez nagyon szép! :) Fenyőfazöld ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már hallom a száncsengőt a távolban :)))))))

      Törlés
  5. hát, nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. azt hiszem én is inkább úgy vagyok vele, hogy nemazénszínem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Durva egyébként hogy én sem éreztem magaménak, most meg már vasárnap van és még mindig itt figyel a körmeimen :)))

      Törlés
  6. Sokáig nézegettem a színt, hogy eldöntsem tetszik.-e, igen tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. No ebből a kollekcióból kinéztem párat, Erika kezén élőben is láttam a kéket, és nem volt annyira matt, tuti veszek ebből is :D Félek a 7-től :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a lakk. :) Hasonlónak tűnik, mint a Claire's farmeres lakkjai. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hozzájuk nem volt még szerencsém, de így hogy említetted, ha Claire's-ben járok, megsasolom őket, köszi a tippet! :D

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Ó de örülök hogy elnyerte a tetszésedet! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt