Nail(land) of the day: A England - Dragon

Itt volt már az ideje, hogy megmutassam Nektek a fájdalomdíjként, a zuramtól kapott A England lakkot, melyet Madlennel és az aktuális zöld kabátommal kooperálva választottak ki számomra amikor megjártam a sebészeti műtőt.
Most itthon nyalogatom a sebeimet mert a fül-orr-gégészeten tölthettem másfél csodás napot, úgyhogy az orrom sajnáltatása közben felkentem én, a kanapén aszalódó és gubbasztásra ítélt házisárkány ezt a tiszteletet parancsoló Dragon néven futó lakkot:










Látjátok benne a kék és zöld csillámok mellett a tűzokádó sárkány rezes árnyalatú tűzgolyóit? Kastélyos mesébe illő! :)))
Napsütésben szikrázik mint a bolond, árnyékban pedig annyira mély és komoly lakká válik, hogy csókolommal köszöntem neki.


2 rétegben ment fel a körmeimre alap- és fedőlakk nélkül. Igen. Fedőlakk nélkül olyan, mint a frissen letakarított jégpálya a Vajdahunyad váránál, tükörsima:





Felhők mögül kukucskáló napfényben teljesen megváltozik a színe:






Ééés megint előbújt a napocska, szikrázzatok kicsi csillámok, szikrázzatok csak:




Jelentem: a lakk felkenése után panaszaim enyhültek, ez a megbízható és fantasztikus lakk elfedte a legmélyebb lelki sebeket is (muhaha :D)



Melyik a kedvenc zöld körömlakkotok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Csókolommal köszöntem neki :-D Kész vagyok tőled. :-D Ezzel a lakkal sok mindenért lehetne kárpótolni engem is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rá kéne vezetni a kárpótlási jegyekre is, ugye? :D

      Törlés
  2. nagyon szép ez a lakk,nekem is megvan.viszont aqua base-val sokkal jobban előbújik a sárkány :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne feszegesd a húrt kérlek, már így is készen vagyok ettől a lakktól! :))))))))))))

      Törlés
  3. Annyira szépek ezek a holo lakkok, és hiába nem szeretem a zöld színt, de ez valami mesés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony leírtad a kulcsszót: mesés. És valóban mesébe illő amit produkál! :D

      Törlés
  4. Uh, ez mennyire szép lakk már *-*

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást, remélem azóta minden rendben van! És milyen kedves az urad, hogy ilyen jó dolgokkal lep meg...hát igen a blogger lányok pasijainak a feladatai, tudod...;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andusom! :) No igen, a kötelességtudat :P

      Törlés
  6. Egyáltalán nem vagyok zöldes,de ez megfogott! :)

    VálaszTörlés
  7. Hozod a formád :))
    Imádom, kész. Ide vele ( jó kislány voltam )! :D

    VálaszTörlés
  8. look fabulous! love this color
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> tr3ndygirl.com

    VálaszTörlés
  9. úgy látszik én vagyok az egyetlen, akinek ez még mindig nem tetszik, pedig nem nálad láttam először... de a körítés, na az fergeteges :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, mennyien próbálunk Téged ostromolni? :DDD
      Köszönöm :)))))))))

      Törlés
  10. Nagyon gusztusos a színe :) Tényleg olyan házisárkányos, ahogy jellemezted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekeztem eltalálni a tökéletes árnyalat-megnevezést :D

      Törlés
  11. Rajtam épp az Avon Mindnight Green-je van, és egészen hasonlít erre a lakkra! És a töredékét fizettem érte.. :) Ezen kívül egyébként még össz-vissz 2 db sötétzöld lakkom van, de a karácsony közeledtével egyre többet kerülnek elő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, muti meeeeeeeeg, nagyon kíváncsi vagyok erre a dupe-ra! :)))

      Törlés
  12. Nagyon szép ez a lakk, mindig jó megcsodálni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt