Nailland-mentes shopping és ajcsik: Tally Weijl, Müller

Hosszú-hosszú idő óta nem jártam a Nailland-ben, a csúfos pénzköltést kompenzálják a csodásabbnál csodásabb lakkok, amelyek szépen sorakoznak és várják a bevetést.
A héten csak olyan dolgot sikerült vásárolnom, melyek nélkül igenis lehet élni de érdemes? Tally Weijl közelébe csak akkor menjetek, ha ellen tudtok állni az akár 70%-os leárazás táblának. Ha pedig mégis meg szeretnétek kísérelni, akkor bátran térjetek be, mert őszi dzsekik és télikabátok dögivel vannak a leárazott pulcsik és topok között!


Én most "csak" 2 hosszú kardigánra csábultam el, 2.900 forintért adták darabját:




Mostanában kezd begyűrűzni a ruhatáramba egyre több fekete-fehér vegyes kötésű pulóver:




A feketének vastagabb és puhább az anyaga, igazi beleburkolózós, kanapéra bekuckózós darab:











Megkésve bár, de törve nem, megkaptam én is és a zuram is a névnapi ajcsiját, egy kardamom- és egy csokoládé-aromabombával felturbózott illatgyertya formájában.

Emellett Szandra tweetje után (ő már le is tesztelt 2 delikvenst ebből a termékcsaládból) elvesztettem a maradék eszemet és letámadtam a Müllert, a harmadik próbálkozásomat siker koronázta: mind a 4-féle Baby Lips-et feltankoltam és vigyorogva hoztam őket haza, 785 forint volt darabja:






A lilát téptem fel elsőként (már nem is igazán csodálkozom saját magamon), azóta is bőszen alkalmazom az ajkaimon, sőt ő biztosan jön velem jövő héten a kórházba, hogy semmiképpen se száradjon ki a szám.
A többiek sem fognak túl sokáig az eredeti csomagolásukban maradni, addig is 1-1 közeli kép a műanyag tartókban lakó árnyalatokról:



Intense Care:





Cherry Me és Peach Kiss:






Hydrate:





Notórius ajakszárazsággal küzdő lévén rövidesen érkezik róluk az első benyomás-poszt, remélem már várjátok! :)

Ti is beszereztétek a Baby Lips termékcsaládból az egyiket?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. meg fogom látogatni a Tally Weijl-t jövőhéten, az tuti :D óó egy (vagy több:P )Baby lips-et én is befogok szerezni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha beszerzed, én elsőként a peach kiss-t javaslom, őt vetettem be elsőként és nagyon jól vizsgázott/vizsgázik! :)

      Törlés
  2. Szerettem volna Baby Lips-et de sajnos nálunk nem volt még a Müller-ben sőt az eladó úgy nézett rám mintha kínaiul beszélnék, amikor rákérdeztem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, ugyanígy jártam én is! :D
      Cseles egyébként, mert van ahol a Maybelline állványon csináltak neki helyet, másik üzletben pedig az ajakápolós polcra vannak kitéve.
      Nagyon remélem hogy záros határidőn belül Hozzátok is megérkezik! :)

      Törlés
  3. Jesszusom, azok a gyertyák! Honnan? Honnan? (Kitört belőlem az illatgyertyaőrült, na :-D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjaj fogalmam sincs, de megkérdem az ajándékozót, honnan szerezte :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszenek a kardigánok! :) Uhh 4 baby lips is, te jó ég! :D Várom róluk a véleményedet :)

    VálaszTörlés
  5. Ó, én is kerestem a hétvégén a Müllerben a Baby Lipseket, de nem voltak még. De nem bánkódtam, vettem helyette Bee Natural gránátalmás balzsamot, eddig nagyon jól teljesít, a héten szerintem még írok róla! :)
    De hogyhogy kórházba kell menned? Remélem nincs semmi gond!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, na arra nagyon kíváncsi vagyok ám! :)
      Cuki vagy, semmi nagy gond nincsen, pár polip beköltözött a nózimba és mivel nem fizették a lakbért, úgy döntöttem, fájó szívvel megválok tőlük :DDD

      Törlés
  6. Mázlista, hogy megszerezted a piros Baby Lipset, én nem is tudtam, hogy az is van nálunk, mert amikor én mentem, abból már nem is volt, így azt hittem nincs is, pedig azt szerettem volna leginkább... na mindegy, majd legközelebb :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva fogalmam sem volt, hány árnyalatban elérhető, amikor megmutatták hogy nem az állványon hanem az ajakápolóknál van, az összesből lekapkodtam az állványról, a barackosból ez volt az utsó ráadásul. Pesten egyáltalán nem jártam sikerrel, gödöllői Baby Lips-ek, december 3-ára nagyon szívesen hozok Neked pirosat! :)))

      Törlés
  7. Úristen, kávés gyertya!!! :O Imádom a kávét, imádom a gyertyákat! Jesus! Ők honnan? Drágaszágok! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel a reakciómmal :-D Nézd meg kicsit feljebb, én is kb. így rohantam ki, hogy nekem ilyen gyertyák kellenek :-D

      Törlés
    2. Haha, tényleg! :D Nem tudom mi történt velem.. amikor megláttam a kávés gyertyát, össze-vissza kapkodtam a fejem, hogy most ez honnan van, én miért nem találkoztam még vele, nekem ilyen kell, minden áron!!! Talán függők lennénk? :D :D

      Törlés
    3. Jesszuska, elszabadultak itten a viaszos indulatok! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt