Ugrás a fő tartalomra

Nailland és The Body Shop zsákmányok

Míg a szombati mini bloggertalálkozón visszafogtam magam a lakkok bűvöletében, ugyanezt a hétfői, maxi bloggertalálkozón nem mondhattam el magamról: elszabadult a Nailland-pokol, ó én szegény! Őket hoztam haza magammal illetve tegnap előtt a The Body Shopot is megjártam, hogy megkaparintsam függőségem tárgyát, az áfonyás tusfürdőt:









Egy Golden Rose Holiday kollekciós liquid sand lakk mindenképpen kellett, azon kívül semmire nem volt szükségem. Ez lett belőle:
Golden Rose Holiday - 54-es árnyalat: ezüst színű liquid sand lakkom nem volt és ez az anomália majd' szétfeszített, muszáj volt helyreállítani a világ egyensúlyát

Models Own - Emerald City: a smaragdzöld kötelezően előírt divatszín ebben a szezonban, rám nézett ez az üvegcse és el kezdtek benne szikrázni a csillámok. Nem hagyhattam ott.

Golden Rose Carnival kollekció - 08-as árnyalat: őt 3x is visszaraktam, mondván oké hogy lila de NEMKELLMÉGEGYLILALAKK. De mivel már csak egy kevéske hiányzott a 10%-os Nailland kedvezményhez, így eszeveszetten rohantam vissza érte és mikor lehúzta Madlen a lakkot, utána pedig a kedvezményt, kevesebb volt a végösszeg, mint a lila lakk nélkül: na Lányok, így kell spórolni, mondjátok meg a pasijaitoknak is, hogy tisztán anyagi haszon miatt jött haza veletek eggyel több lakk! :)

Barry M. Foil Effects lakk - 320-as árnyalat: Petra most hétfőn is megemlítette, milyen egy álom ezzel a lakkal nyomdázni. Kinyitottam az üvegcsét és folyékony arany csomagolópapír nézett vissza rám: el is adta magát nekem 3 másodperc alatt!






Nálam a neon az év 365 napján jöhet. Hétfőn sem volt ez kivétel - nem mintha nem lenne már gyorsan kopó neon lakkom a China Glaze márkától, de mivel megbabonázott és nem került ötezerbe sem ez a kollekció, máris bekerült a pénztárgépbe:




Balról jobbra a brutális árnyalatok:
1212 Shell-O
1222 Heat Index
1220 You Drive Me Coconuts
1219 Are You Jelly?
1218 Isle See You Later
1217 Keepin' It Teal






Tegnap előtt a The Body Shop Facebook oldalán egy 30%-ra jogosító kupon volt elérhető: egy általunk választott terméknek az árát volt lehetőség csökkenteni, így meló után rohantam be az Árkádba, célirányosan felkaptam a tavalyi oltári nagy kedvencemet a Cranberry Joy tusfürdőjét és már ácsorogtam is a kasszánál:


1.890 Ft mínusz 30%






Hogy tetszenek a szerzemények? Melyik lakkot látnátok elsőként felkenve?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. *-* jesszus, manikaaaat!!! Bakker egyszer vonatkozott a lakkstop idejére lakk vásárlás, Reni most ebben a pillanatban nem kedvellek :D :D (dehogynemimádlak:) ) Imádom mind *-*

    VálaszTörlés
  2. A Model's Own lakk felett egy mini csészealj látszik a fény tükröződésétől :-D A lakkok TOTÁLIS SZERELEM!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda megfigyelő képesség, most már lebuktam hogy az ufo-k a szponzoraim :PPP

      Törlés
  3. Leginkább egy jó árú China Glaze szettre fáj a fogam, remélem én is eljutok még idén Naillandbe! :-)
    A Barry M lakkra nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt már le sem írom, hogy a fenti szett mellett vannak még különböző ombre-szettjeik is - ja, hogy ezt már le is írtam? :D

      Törlés
  4. nagyon szép lakkok! :)

    játék van nálam, ha érdekel :)
    http://beusmink.blogspot.hu/2013/11/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Na máris megyek és megsasolom! :D

      Törlés
  5. a barry m tényleg jó nyomdázi elég sokat használom,nekem a szürkére fáj a fogam most:)
    én is pályázok valami jó kis cg szettre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azzal nyomdázott elsőként Petra, emiatt is szerezte be az aranyat és hát innentől kezdve nekem sem volt visszaút :) A fenti szetten kívül az ombre-szettjeik különböző színösszeállításban kaphatóak...nem írok többet... :D

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Na és persze a bőség zavarában képtelen voltam eldönteni, ki legyen az első - végül az ezüst Golden Rose Holiday lakk győzött :)

      Törlés
  7. Júj azok a lakkok gyönyörűségesek! *.*

    VálaszTörlés
  8. a China Glaze lakkok, te jó ég ! *-*

    VálaszTörlés
  9. Úristen de gyönyörű lakkokat vettél! *.* Az arany Barry M legyen az első!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Elíz! :) Oksa, előre soroltam a kis aranyost :D

      Törlés
  10. Azon a GR lakkon én is nagyon gondolkodom! Gyönyörű! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…