Music love

A hideg időszakkal beköszönt nálam a zenehallgatási idő megnövekedése és nem csak az aktuális, a rádiók által rongyosra és unalmasra játszott muzsikákat hallgatom úton-útfélen és szeretek meg közülük párat, hanem igenis visszatérek a régi, örök darabokhoz, melyek nagyon közel állnak a kis szívemhez.
Íme az aktuális és old time/all time favourite zenéim:




Abból az időből, amikor a sulidiszkóban nem crop topnak hanem csak simán haspólónak hívtuk a bulis felsőt :D






Gimme your love, gimme your love, vuhúúúú! :D
Telitalpú pink szandál, a farmer felső varrása hanyagul ollóval levágva...maga volt a lázadás maga, imádom! :)






Demi számomra az örök kedvenc:






Életem legvidámabb és legjobb nyarát akartam ezzel a zenével mindig visszahozni, ekkor voltam igazán önfeledt és határtalanul boldog mini tini :)






Az igazi lélekmelengető:






Imádtam akkor is ezt a zenét, amikor magabiztos német tudásommal nem értettem, hogy miért énekelnek a lányok ilyen érzelmesen arról, hogy ketten kapnak egyet :D






Sokmindent letett már J.Lo az asztalra, de ez a száma visz nálam mindent:





Ez a zene annyira de annyira én vagyok, hogy majdnem visítok minden alkalommal, mikor meghallom:







Ez annyira friss és ropogós, hogy épp csak belefért ebbe a listába. Szerelem. Első hallásra. A zongorabetét miatt. Óanyám!







És ha már zongorabetét, hadd szóljon: evritingzgonabíórájt :D








Nektek melyik a kedvenc muzsikátok? :D

Megjegyzések

  1. Mostanában Lana Del Rey-t, Late Night Alumni-t, Mindy Gledhill-t és Fall Out Boy-t hallgatok. :) A régiek közül Jennifer Lopez nekem is nagy kedvenc, na meg Britney és Christina Aguilera régi számai. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, Fall Out Boy, őket is hallgattam nemegyszer! :)))

      Törlés
  2. Wáá, de jó zenéket válogattál össze! Happy People, Aqua, Spice Girls, J Lo, ezeket mind imádom! hiába, a 90-es évek volt a legjobb korszak zene szempontjából, mondjon bárki bármit :P Én mostanában Stinget és Billy Idolt hallgatok előszeretettel, meg hát karácsonyi muzsikákat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan ahogy írtad, nagyon gazdag és változatos volt az az évtized! :))))

      Törlés
  3. Hű, de jó zenéket válogattál össze! :) J. Lo még most is fav nálam is, illetve újabban Christina A. számai is bejönnek a Lotus albumáról! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszenek! :)
      Christina új albumát még nem hallottam de köszönöm hogy megírtad, megyek is a Youtube-ra :)

      Törlés
  4. Én már rákattantam a karácsonyi zenékre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is gyűrűznek szépen lassan, de biztosan! :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt