Második felvonás: The Versatile Blogger Award

Negiluy lepett meg a díjjal, nagyon-nagyon szépen köszönöm, annyira drága vagy!!! :)))





A díj szabályai: 

1) Helyezd el a díjat a blogon
2) Linkeld be, aki jelölt téged
3) Jelölj te is blogokat a díjra
4) Értesítsd őket a jelölésről
5) Írj 7 dolgot magadról


Szeretem megszegni a konvenciókat, így én minden bloggernek szívből ajánlom, aki ezt a bejegyzést olvassa, vegye-vigye-szeresse :D





7 random dolog rólam:

1. elrepesztettem a bal lábamon a kisujjamat, mert belerúgtam hatalmas lendülettel egy fémvázas ajtóba
2. van egy csillag alakú öltés a homlokomon, melyet pár éves koromban szereztem: összevesztem a zöldségtartó állvánnyal, beszólt, én meg lefejeltem :) 2 öltés lett a vége a vitának
3. meg vagyok veszve a Brooklyn-híd - Manhattan látkép kettősért, szenvedélyesen gyűjtöm ezeket a főként fekete-fehér faliképeket
4. a kávé és a csokoládé a kedvenc italom és nasim, melyek színeit előszeretettel alkalmaztam a lakberendezésnél is: csokoládé mousse árnyalatú a hálószoba egyik fala, espresso színű a térelválasztó könyvesszekrény, tejcsoki árnyalatban pompázik a sarokkanapé
5. alapvetően jellemző rám a bika horoszkópom szerinti lassúság, de amikor beülök a volán mögé, mintha piros posztót lengetnének meg az orrom előtt :)
6. szinte minden állati szőrre és tollra allergiás voltam kiskoromban, ennek ellenére volt otthon nálunk kutya, macska, tyúk, kacsa, nyúl, papagáj és nem kaptam allergiás sokkot. Pár évvel később az allergiateszt semmilyen szőr vagy toll-allergiát nem mutatott ki :D
7. Sailor Moon-függő voltam és vagyok, amint kicsöngettek a suliban, én máris rohantam haza hogy elcsípjem a pont abban az időpontban kezdődő sorozat aktuális részét (én laktam a legközelebb a sulihoz)




Most viszont Ti osszatok meg velem 7 dolgot, nagyon kíváncsi vagyok! :)))

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hát igen, a szőrallergia szerencsére hozzászokással elmulasztható. Nekem is volt eleinte Schrödinél, de megbeszéltük a testemmel, hogy ezt gyorsan elfelejti majd :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyaaan? Bár mondjuk nem is csodálkozom, egy ilyen macsek mindent megér!!! :))))))

      Törlés
  2. A 4-es pontot mintha én írtam volna. :) Akkor írok még 6-ot :) :
    - ha büntetni akarok, énekelek
    - tudom külön mozgatni a bal szemöldököm.
    - soha nem tört még el semmim, de állandóan elesek/elcsúszok, vízen, jégen, kb akármin
    - gyerekkoromban rengeteg új szót alkottam, egy párat még a mai napig is használ a családom :)
    - Suli után én is néztem a Sailor Moon-t, és a hasonló meséket, na meg a szappanoperákat. Nagy kedvenc volt még a Héléne és a fiúk és az Első Csók.
    - kb 4 éve olvasok beauty blogokat, de csak most vettem rá magam, hogy elindítsam a sajátom.
    - irtózom a pókoktól. Nagyon-nagyo-nagyon durván!

    Na jó, ez 6+1 lett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon élveztem olvasni!!! :D
      Úúú, az Első Csók és a Második Csók sorozatokat sem hagytam ki a délutáni repertoárból, de jó hogy írtad! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt