Kedvenc Youtube-guruim - 4. rész

OMG, mennyire régen update-eltem az általam követett csajszik (és pasik) listáját, úgyhogy pont itt volt az ideje a sorozat negyedi részének. Következzen hát ismét 8 egyén, akiket követek:


>> Az első, második és harmadik bejegyzést a vloggerekről linkesítettem hogy vissza tudjátok olvasni. <<








Macbarbie alias Bethany Mota: gyönyörű leányzó, tipikus természetes szépség, beépített és folyton pörgő motorral, szuper DIY-ötletekkel, isteni ízléssel és mindig de mindig mosolyt csal az arcomra és így, gépen keresztül fel tud tölteni az energiájával :)

DjKatyBeauty: imádnivaló csajszi és nem utolsósorban macskatulajdonos :) Nagyon-nagyon szeretem a videóit, tökéletesen artikulál (mert bizony ez is döntő szempont nálam Youtube vlogger követésénél :D), remekül mutatja be a videókban szereplő termékeket, cuki, mosolygós, kell ennél több? Tessék Őt követni! :)

akaydoll: humoros, közvetlen, dinamikus, pörgős leányzó sok "egymás közti" beszélgetéssel, DIY-tippekkel, meg persze termék-, ruha- és mit ettem videókkal, vagyis olyan sokoldalú, hogy az már gömb :)))

beautycrush: lehet szeretni egy vlogger videószerkesztési módját? Mert ha igen, akkor az övét nagyon is kedvelem! Amúgy ha afro-vérvonallal rendelkezék, biztosan rá szeretnék hasonlítani, gyönyörű leányzónak tartom! :) Kellemes, barátságos hangjával elkalauzol minket az öltözködési- és napi sminkek bonyolult világában :D

StilaBabe09 alias Meredith Foster: "Always classy, never trashy!" Készen vagyok ettől a mondatától és olyan arcberendezéssel adja elő... :P
Nagyon édi kiscsaj, remek outfit videói vannak: tökéletesen hozza az amcsi high school divatot - na ilyenkor bánom, hogy nem vagyok feleannyi idős és nem a tengerentúlra születtem valami jó kis kaliforniai pénzes papa csemetéjeként :D
Amúgy meg az összes videóját szeretem, legyen az akár smink, outfit of the day, school supplies, haul, monthly favourites.

Casey Holmes: mindenféle bántás nélkül őrá mondom azt, hogy ha egy tök átlagos, számomra különösebben nem szembetűnő csajszi bombasztikus sminkelési érzékkel van megáldva, akkor a város szépévé tudja magát varázsolni. Vagy mint az ikonikus, barna hajú Barbie: porcelán bőr, tökéletes smink :)

EssieButton: szinkronizálnia kellene ennek a csajszinak, annyira szuper, karakteres hangja van :) Ez a cicaszemű, porcelánbőrű leányzó a másik kedvencem, aki artikulálásban verhetetlen, ráadásul olyannyira tud 1-1 sminktermékért rajongani, úgy bele tudja élni magát, hogy itt vihogom végig a videóit :D

gossmakeupartist: először hátra is hőköltem, amikor el kezdte magára felkenni a sminkcuccokat, de az első sokk után ahogy sorra néztem a videóit, szépen fel is iratkoztam rá: hiteles, közvetlen, élesben bemutatott termékek és folyamatosan közli ezalatt az infókat és tapasztalatokat. LIKE!





Ismeritek a fenti vloggereket? Ti kiket követtek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. ó Bethany nálam is nagy kedvenc :D imádom hogy ilyen lökött, és olyan szép :)) mindig nagyon jó ötletekkel áll elő :)
    Casey viszont eddig ismeretlen volt, de úristen, aki tud az tud :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kreatív és lendületes, imádnivaló :D

      Törlés
  2. No, ismét egy példa a telepátiára: ma két videót is rögzítettem, amikben Téged említelek. Köszönöm az ajánlást <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh te jó ég, akkor mássz ki a fejemből légyszi :D
      Annyira aranyos Tőled, nagyon-nagyon köszönöm!!! :))))))))))))))

      Törlés
  3. A felsoroltak közül Betht és Meredith-t nézem.Miiért nincs nálunk Bath and Body Works?Most,hogy már van Yankke Candle <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sephora, Target, Ulta, American Apparel, Forever 21...na most már le is állítom magam, mert visítófrászt fogok kapni :))))))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt