Joy-mentes kuponnapok vagyis kuponmentes Joy-napok

Még csak most ért véget a pénteki munkaidő, oszt' máris lecsengtek a Joy-napok, wow! És méginkább wow, hogy mindössze egyetlen kupont használtam fel az újságból: a zuracskám gazdagabb lett egy csodás tengerkék pulcsival, amiért kevesebbet kellett kicsengetnem az eredeti áránál :)

Érdekes, hogy a leárazott, vagyis kuponnal összeegyeztethetetlen termékeket ilyenkor tudom mind beszerezni, a New Yorkerben is vagy 6 állvánnyal mintha több lett volna az üzletben, mint 2 hete...

Íme a mostanában zsákmányolt holmik:






Blogsale

DjKatyBeauty-tól zsákmányoltam ezt a brutálisan gyönyörű Sleek Snapshots palettát, hozzá pedig egy csodás arany Maybelline Colorama 108-as és egy ciklámen E.L.F. Royal Purple árnyalatú lakkot és ajándékba kaptam hozzá egy lila (wihi, mi más :P) Creation Vipera körömlakkot az 522-es árnyalatban.
Hatalmas köszönet ezekért a kincsekért és az ajándék lakkért, imádat-imádat és sok puszi! :)))









Rossmann

Épp csak benéztem, mert fel kellett használnom a 10% a végösszegből kuponomat, vagyis a körülmények áldozata lettem:
Lilibe fültisztító-pálcikák: 149 Ft - 10%
Catrice lakk - 34 Squeeze Me: 249 Ft - 10%
Boholytalanító készülék: 999 Ft - 10%
Syoss száraz sampon (amit persze lehagytam a képrőőőőőőől): 999 Ft - 10%







Müller, Szépségbolt.hu, Ambiente ajándékbolt

A drogériában beváltottam a Pixiboxos OPI kuponomat egy csodás zölden és lilán irizáló szürke lakkra, kávéfüggőként pedig nem hagyhattam ott ezt a Ritter Sport csokit, remélem megértitek.

Még a múltkori Szépségboltos rendelésemből kihagytam mint a sicc ezt a király körkefét, ehhez is 50%-os áron jutottam hozzá mint utolsó darabok egyike, valahogy nem volt kedvem 4 ezer forintot kifizetni a DM-ben egy randa körkeféért :(

És életem első Yankee Candle minigyertyája Red Apple Wreath illatban: dércsípte almaillat, nyammer! :) Megszagoltam még az Ambiente ajándékboltban a November Rain gyertyát és hát óanyám, konkrétan letüdőztem a ködös, esőáztatta de ugyanakkor alágyújtott avarkupac karcos, füstös illatát! Na utóbbit nem ajánlom, csak erős idegzetűeknek!
OPI San Francisco kollekció - Peace&Love&Opi: 2.995 Ft - 20% Pixibox kupon - 120 Ft blokk-kupon
Ritter Sport - Espresso: 295 Ft
Remington körkefe: 2.767 - 50%
Yankee Candle minigyertya - Red Apple Wreath: 690 Ft







New Yorker

Szeretem a narancssárga, leárazást kiáltó matricákat, vettem is pár holmit, köztük egy bomber dzseki-hasonmást és egy aztéééééééééékmintás topot! :D
Szürke ujjatlan top: 890 Ft




Fekete aztékmintás szegecses top: 2.390 Ft




Bomber dzsekire hajazó zippzáros felső: 2.990 Ft





Tetszenek a szerzemények? Melyik lakkot szeretnétek elsőként látni? Nektek hogyan teltek az idei Joy-napok?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Ennek a felét hogy nem láttam? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vasárnap és vidéken szereztük be őket :)

      Törlés
  2. Szia!

    Én csak a New Yorker kupont akartam beváltani, aztán ott mégis csak kettő eleve leértékelt pólót vettem, tehát a kupon megmaradt. A többi kuponomból adtam másoknak... legalább legyen értelme, hogy kidobtam 700Ft-ot arra a gagyi magazinra (egybe csomgolták egy másikkal, de egyikért se adnék pénzt mégegyszer). Szóval nekem a Joy-napok csalódás volt, májusban pedig a munka miatt nem jutottam el a boltokba. Jövőre csak a Glamourt veszem meg, abban több a jó kupon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kezdem én is egyre inkább úgy érezni, hogy szezonról szezonra kevesebb és karcsúbb kedvezményt kapunk :(

      Törlés
  3. Jó kis szerzemények, főleg a paletta és a lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A paletta záros határidőn belül bevetésre is kerül :D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nagyon dög ez a paletta, maximálisan beleestem! :)

      Törlés
  5. Hihi, majd kérek szépen külön bejegyzést a gyertyáról, hogy hogy vált be :-) Tényleg, nálam is aktuális már a következő, hm... Az ajándék lakkot nagyon szívesen adtam, remélem, szeretni fogod, és alig várom már a palettáról alkotott véleményed :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendicsek, külön gyertya poszt lesz :)
      Már a színe alapján imádom a lakkot, a paletta pedig eszeveszett jó! :) Amint bevetem, jön róla sminkes poszt! :D

      Törlés
  6. nagyon jó kis zsákmányra sikerült szert tenned! :) az arany colorama lakk nagyon szép már így üvegen keresztül is *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folyékony arany-kari: azonnal kijelentettem amint megláttam, hogy KELLKELLKELL! :D

      Törlés
  7. Ez a paletta nekem is megvan :) Véletlenül ezt küldték egy másik helyett, amit rendeltem, de aztán úgy döntöttem megtartom. :) Viszont a nézegetésén túl eddig még nem jutottam (tisztára mint a lakkjaim 40%-val :DD )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj, ez súlyosbító tényező amit írtál, hihetetlenül gyorsan változtass ezen, máskülönben kénytelen leszel blogsale-t tartani :)))))))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt