Inspirációs képválogatás

A 7végén dorbézoltam és garázdálkodtam Pinteresten, meg is lett az eredménye: tűzforró lett az egész laptopom mert annyira sok fület nyitottam meg a böngészőben+videók+minden ami lefoglalja a processzort :D



Hangulat:




Álomhálóm:




Már megint az a bizonyos minta és bizonyos forma - nem lehet megunni:




Chillout:





Masnitasi: colour-blocking felvonásban:




Ilyen hajat szeretnék, sá-lálá-lálá:





Omnomnom:





Istenkém, ez a ruha full szerelembeesés:





Nyau :P




Magic eyes:




Erre a képre nézve szinte már én is érzem a perzselő napsugarakat:




Egy fáradt, koraőszi délutánon megidézve az indián nyár:




Picit sokszor néztem meg mostanában a Könnyű nőcske c. filmet - de ha egyszer imádom!!! Eredetileg amúgy ilyen frufrut szerettem volna vágatni, de az túlságosan megnyújtja a homlokomat, így ferde-tépett lett végül:




Sziszaaaaaaa:




Beach-holiday-hellósziamizu:




Remélem, visszagyűrűzik a trapéz szárú farmer divatja mert nagyon de nagyon imádom! :)




Na akkor engem ide. Most.:




Simply perfect:




Rájöttem, hogy baromira vonzanak a piros-fehér-zöld színösszeállítású ételek. Ki érti ezt? :D





Szépség és a Szörnyeteg rajzfilmből ha már nem lehet enyém az a könyvtárszoba, akkor ezzel is beérem, becsszó! :)




Igen, ez bizony nálam egy megdönthetetlen dolog:






Imádom nézni, ahogy a szelíd délutáni napsütésben sütkéreznek a virágok:



Tetszett az összeállítás? Melyik a kedvenc? :)
Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. OK, egyszerűbb, ha azt írom, minden tetszik, mert mire a végére értem, már nagyjából mindent felsoroltam volna én is. Plafonig érő könyvespolcot szeretnék majd könyvtárszoba helyett egyszer, ha mást nem is, a trapézszárú farmert imádom, tetszik a pasi, a szettek, a táska, imádom a kávémat, szóval ez a bejegyzés kb. rólam is szól :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Khömm, én kérek elnézést, egyben köszönöm hogy készíthettem egy posztot Neked :D

      Törlés
  2. A könyvtárszobás képet meg kell mutatnom a barátomnak, szuper, de sosem tudnánk telepakolni. A cicás köröm is cuki és a masnitasi! Hagyjuk, minden tök jó! :D Írtam Neked FB-ra, de látom még nem olvastad, így megírom itt is, díjat kaptál tőlem: http://negiluy.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptam.html :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó te jó éééééééég, köszönöm szépen, de drága vagy!!!!!!! :))))))))

      Törlés
  3. Oh, minden képért oda vagyok *-* Egy szelet sütit ideeee!!!

    VálaszTörlés
  4. a háló, és cicás manikűr, ahw :D nagyon tetszik a haj is, én is bevállalnám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira szeretnék egy jó sűrű alapanyagot a fejemen egy ilyen frizkóhoz, szuper lenne! :)

      Törlés
  5. Nagyon jó képek tényleg egytől egyig! Nekem főleg a könyvtáros tetszik, egyszer, ha nagyon gazdag leszek (hahaha :D), nekem is lesz ilyenem. És oh, a trapéz szárú nadrág, várom az újbóli reneszánszát nagyon, mert én is imádtam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eeegen, nekem is a mani része nem klappol a könyvtárszobánál, de azért nem adom fel! :D

      Törlés
  6. Nagyon szép képek, nem tudnék kedvencet választani :) bár a késői időpontra való tekintettel az álomhálóban szívesen hajtanám most le a párnára a fejem :P :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, örülök hogy nem tudsz választani a képek közül :P

      Törlés
  7. Nagyon szép képeket válogattál össze, tetszik a manikűr is :D mi más :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ájjh, ezt nem is sejtettem hogy pont a mani :PPP

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt