Inspirációs képválogatás esküvőre

Majd' kiugrom a bőrömből, Adrienn barátosném felhívott, hogy közölje velem, jövőre férjhez megy és én leszek az esküvői tanúja, ómamááááááááááám, istenkém de boldog voltam amikor ezt meghallottam! :)))) Ennek kapcsán a mai posztban fürdünk az esküvői inspirációs képekben, nyunnyogjatok és visítsatok velem! :D




Öltözőszoba-dekoráció:






Páppápp-párárámm:






Elegáns a javából: mammer, ezt fel sem vágnám csak nézegetném meg ott éheztetném a násznépet:






Annyira romantikus:






Erre senki sem mondana nemet, ugyi? :)






Egy álom válna ezzel valóra:






Visszafogott, nude, ártatlan, kecses:






Adrim a maga természetes loknijaival konkrétan így is néz ki:






Virágfüzér, áhhájj:






Annyira de annyira ééééééééééédi:







Ez az A dekoráció ami közel van a tökéleteshez:






Éljenazifjúúúpááááááááááááár:





Vidám, színes, bohókás, energikus:






Kis tüncike:






Meghatóan kreatív:







WOW:







Gyön(g)yörű:






Teljes szívemből kívánom:







Na jó, ezt a tortát már fel tudnám vágni se:







Kell találnom egy ilyen pólónyomó vállalkozást:







Kültéri terítésnél:






Na most bőgtem el magam:

Megjegyzések

  1. <3 Nekem októberben ment férjhez a legjobb barátnőm. Komolyan mondom majdnem annyira izgultam mint ő (na jó, nem tudhatom mennyire izgult, de én nagyon), hogy minden tökéletes legyen a nagy napján. Szuperek az inspirációs képek, főleg a második. A tortákat én falnám, szó nélkül (főleg, ha olyan finomak, mint ahogy látszanak). Gratulálok barátnődéknek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuj, sok boldogságot nekik! :)
      Én is őrületesen izgultam a saját esküvőm előtt, aztán a nagy napon már egyáltalán nem. Csak mosolyogtam :)))))))))) Úgyhogy ráhagytam az izgulást a násznépre :D Köszönöm szépen, átadom! :)))

      Törlés
  2. én júliusban voltam itt olasz lagzin. valójában engem ez a dolog nem nagyon hoz lázba :) de nem vagyunk egyformák:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olvastam is a beszámolót+nézegettem a képeket, érdekes volt az ottani szokásokról olvasni! :)

      Törlés
  3. Ilyenkor bánom, hogy most nem tarthatunk nagy esküvőt. Az első meg közel sem volt tökéletes. De sebaj, álmodozni attól még lehet, maximum felcsapok esküvőszervezőnek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ez nem jó hír :( Én is hatalmas lagziról álmodtam, aztán csak mi ketten tudtuk finanszírozni, így karcsú, ámde meghitt esküvő lett :D
      Ha felcsapsz esküvőszervezőnek, azonnal értesíts! :)))

      Törlés
  4. Óóóóóó, olvadok! Én még hat éve „adtam férjhez” az egyik nagyon jó barátnőmet, hegedültem nekik, én készítettem manikűrt, de a smink akkor még nem volt az én pályám, így azt másra bízta. Viszont gyönyörű lett, és az valóban egy tökéletes esküvő volt. Mára már hárman vannak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, micsoda extrák! :))))))) És soha nem gondoltam volna, hogy létezik A tökéletes esküvő! :D

      Törlés
  5. Jajj csodás képek! :) Az első torta áááhh álomtorta! :D De minden kép nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából szerintem simán elmehetne az a torta ékszerként is :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt