Inspirációs képek

Ma olyan eső elől takaró alá bújós, álmos nap volt, igaz? Hoztam egy békésen képnézegetős posztot - néhol a nyugalom megzavarására alkalmas ételfotókkal :)



A hátsó kert (wihihi :D):





Nagyon szeretem a feketét feketével kombinálni - sosem fogok tudni róla leszokni:






Ehhez már csak egy villa kéne, tányér meg tortaszeletelő nem is szükséges:





Az aztékmintás úristenit! Ez aztán a muszájhogylegyennekemilyen szoknya:






Hogy én ezt az árnyalatot mennyire nem szerettem idáig! Most meg belezúgtam, tessék:






Türkiz, légies, nyárias - pont ahogyan itt most az idő egyáltalán nem:






Tökéletes karácsonyfa alatti eljegyzéshez:






Teljesen mindegy milyen anyagból, de ilyen trapézujjas pulóver a legújabb álmom:






Az a hangulat:






Dögöske:






Ilyenkor ősszel az ételeknél is fontos a rétegezés:






Amikor Marokkót viseljük magunkon:






Batman gyűrű, jííííííííhá!







Tudtam én, hogy Jockey Ewing divatot fog teremteni a könyöknél foltozott zakóival:






Azték poncsó: szerelem. Barna loknis haj: szerelem. Barna bőrcsizma és táska: szerelem






Hogy tetszettek a képek?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ahhh az az aztékmintás szoknya...imádnám! De sehol nem találok még csak hasonlót sem!
    És az a szendvics...atyaég, de jól néz ki, bármikor betolnék egy olyat! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még azt mondom hogy jó hogy nem találni ehhez hasonlót a boltokban, mert az tuti hogy olyan árcímkét ragasztanának rá, amitől falnak megyek :D
      Stradivariusra tippelek egyébként hogy van/lesz (nem tudom, mostanában nem merészkedtem a közelébe), mert mintha ezt a country, hippy, azték vonalat igen hatékonyan meglovagolták volna. Második tippem a "tesója", a Pull&Bear.

      Törlés
  2. igazán meghívhatnál minket a hátsókertedbe :P szuper képeket válogattál össze :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szandrám hidd el, non-stop party lenne a hátsó kertben, ha ez az enyém lenne :D

      Törlés
  3. Az a torta tényleg kínzás! A szendvics jöhetne, utána pedig úsznék egyet a medencében, hogy ledolgozzam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsika, szebb tortát hirtelen nem tudtam elővarázsolni :D Oké, csak szólok az úszómesternek, hogy addigra fejezze be a medence takarítását :)

      Törlés
  4. Azték mintás poncsó *.* Pár emberen már láttam, de boltba sehol...Hogy lehet ez?:D
    KELL*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sheinside.com illetve ASOS.com oldalakon futottam bele azték mintás poncsóba, egyenlőre vérzik értük a szívem, talán még őt érzem a leginkább magaménak, egészen baráti az ára is:
      http://www.sheinside.com/Apricot-Batwing-Sleeve-Geometric-Print-Cardigan-p-143628-cat-1734.html

      Törlés
  5. Szuper képek! Az az aztékmintás szoknya *.* kell! A gyűrűk is csodásak, de az összes többi kép is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Elíz :) Mostanában kimeríthetetlen tárházam van aztékmintás ruhadarabokból, nagy kattanásom ez a trend :P

      Törlés
  6. Milyen szép képek :) Az első képen lévő házat is elfogadnám, de az aztékmintás cuccok is bejönnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Ha ilyen házam lenne, külön gardróbom lenne az aztékmintás ruháknak :D

      Törlés
  7. A sütihez nincs mit hozzáfűznöm, én is úgy enném :D
    Azért nem semmi az a házikó az első képen :)
    A kék szoknyás lányzó ruhája nagyon bejövös :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosem szabad ezeket a dolgokat túlbonyolítani :)))))))

      Törlés
  8. Aww, az azték mintás poncsó és a könyökvédős pulcsi, kell, kell, kell! :))

    VálaszTörlés
  9. "Sajnos" megtaláltam ezt a poncsót a sheinside oldalán, épp akciós :D
    http://www.sheinside.com/Khaki-Long-Sleeve-Asymmetrical-Cardigan-Sweater-p-98012-cat-1734.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt