Amikor tényleg csak 5 percem van sminkelni

Amikor a reggeli rohanásban az ember lánya konstatálja, hogy mindössze 300 másodperce van arcot festeni magának aznapra, akkor bizony sokszor az első és automatikus reakció a pánik: de mégis miket pakoljak magamra mindössze 5 perc alatt? Mihez nyúljak? Megmutatom, mely termékeket használom a villámgyors sminket igénylő reggeleken:






Mindegyik lépéshez 2 variációt is megadtam ahol tudtam, a termékcsoportokat pedig az óramutató járásával megegyezően pakoltam őket körbe, így kezdjük is mindjárt a 12 óra 1 percnél:




I.
Szemfesték
A középen látható ecsetet vagy a Maybelline Color Tattoo On and on bronze tégelyébe, avagy a MAC Warming Heart tündöklően arany porába mártom bele és felviszem a szemhéjamra:








II.
Szemhéjtus
Ezután mehet fel a cicás szemhez a szemhéjtus, változó hogy barna vagy fekete tusvonalat húzok:
A Maybelline Eye Studio Lasting Drama termék egy barna szemhéjtus, a vonalat nagyon könnyen lehet meghúzni a hozzá tartozó ecset segítségével. Őt használom felváltva a NYX The Curve szemkontúr tusával, ennél tűhegyesebb és precízebb tusom csak 1 van, de neki majd külön bejegyzést szentelek (Urban Decay):








III.
Szemkontúr
A Rose Cosmetics ceruzát még az Ázsia Centerből szereztem be, ha nem az alsó vízvonalamra hanem az alsó szempillatőbe viszem fel, akkor nem sírom le 1 óra alatt és még délutánra is megmarad belőle valami :)






IV.
Bőrhibák és szem alatti karikák elfedése
Imádom még mindig a Catrice Camouflage Cream tégelyes korrektorát, nagyon gyorsan könnyen kezelhetővé válik a kéz melegétől, 1-2 felütögetés a problémás helyre, villámgyorsan eldolgozom a széleket és voilá!
Ha pedig nincs kedvem tekergetni a kupakot mert annyira remegek az idegességtől mert tudom, hogy már a cipőmet kellene a lábamra húzni, akkor a Miss Sporty folyékony korrektort vetem be, az ecset segítségével közvetlenül felkenem az érintett bőrhibára, ujjbeggyel elsimítom és kész!







V.
Pirosítás
A TBS Leona Lewis kollekciójának pirosítóecsetét bűn lett volna leárazva nem elhoznom: puha, cuki, könnyű vele dolgozni...ja és mondtam már, hogy cuki? :D
Első lehetőségként felpattintom a pink Yves Rocher pirosítómat, vagy ha kevésbé rózsaszín pofira vágyom, inkább valami barackosabbra, akkor jöhet az ArtDeco-féle megoldás:








VI.
Szempillafestés
Az utolsó lépés sebtiben a spirálozás: nem használok rohanás kellős közepén szempillagöndörítőt, mert biztos, hogy a szemgolyóimat göndöríteném be vele. Szóval rásegítés nélkül kell pillákat varázsolnom: a fake MAC szempillaspirál jöhet szóba a maga jól nyúló, kátrányos anyagával, mert este 5-kor is csodás, nyílt tekintetet varázsol! Avagy az Astor Play it Big spirálja kerül a kezeim közé, természetes pillákat festve:









Töredelmesen bevallom, hogy ha még kevesebb idő áll rendelkezésemre mint 5 perc, akkor bizony a pirosítás simán kimarad, illetve az 1. vagy 2. lépés lesz alkalmazva a szemhéjamon, mert akkor a kettőre együtt nincsen idő.



Nektek melyek a bevált termékeitek rohanós hajnalokra?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nagyon szuper bejegyzés!! A kedvenc pirosítóidról lehet kérni egy összefoglalást? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katym :)
      Feljegyeztem, 7végén elkészítem a kért posztot :)

      Törlés
  2. A Mac szemhéjpúderéről lehet kérni sminket / swatchot? Léégyszi :)

    VálaszTörlés
  3. az a pirosítóecset!!! :O übercuki *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D Annyira vonzza a tekintetet, képtelen voltam nem megvenni :)

      Törlés
  4. az a baj, hogy én a sminkeléshez számolom az előkészítést is, és azzal együtt biztos kell legalább fél óra egy minimálsminkhez is :(
    amúgy meg szemhéjalapozó nélkül nekem még a color tattoo-k sem maradnak fenn sajna. tehát ha nincs időm, akkor szemöldökigazítás, szempillaspirál és max egy krémes pirosító és indulok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De durva, nekem még este, hazaérkezéskor is úgy csücsül a CT a szemhéjamon, mint aki végleg beköltözött, nem nagyon moccan :D

      Törlés
  5. Nekem általában öt percem van minden reggel, mert nem vagyok hajlandó 30 percnél korábban felkelni a buszindulásomnál. Így már nagyon rutinos vagyok a gyors sminkekben - egy kis szempillaspirál, egy kis 2 az 1ben korrektor (értsd szemhéjalap :)), és egy kis CT (Metallic P. vagy Pink G) és indulok is :)

    VálaszTörlés
  6. Kb nekem is ez az alap, ha nincs időm sminkelni :D pirosítást én is kihagyom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugtató, hogy nem csak nálam van ez a reggeli őrült rohanás :D

      Törlés
  7. Hát én ezt szerintem nem tudnám kivitelezni 5 perc alatt :-)
    Megszoktam már, hogy picit lassabban, de nyugodtabban sminkelek, ha csak 5 percem van, akkor inkább kicsit később indulok dolgozni :-D
    A pirosítókra részletesen én is kíváncsi lennék! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, én ha 5 perccel későb indulok, akkor itthagy a hév, a későbbivel pedig már nem érek be időben :( Sajnos nálunk szögre pontosan van a kezdés, ha késel akár 1 percet is, azt is késésnek számítják fel :-/
      Jön a pirosítós poszt :D

      Törlés
  8. Reggel ha tényleg nagyon sietni kell, akkor bevetek egy színes szemceruzát, azt egy kicsit elmaszatolom, szempillaspirál, korrektor, gyors púderezés, és szemöldök igazítás.
    De egyébként nem szoktam sietni, ahogy Pancsi is írta, ahogy elkészülök, úgy indulok dolgozni. Szerencsére nem gond nálunk, ha késünk egy kicsit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mázlista :))) Tetszik ez a módszer is, amit leírtál :)

      Törlés
  9. Milyen szuper kis termékek ezek :) Én is egyébként mindig rohanok itthon, valahogy eltelik hipp-hopp az idő, miközben alig csináltam még valamit és azt veszem észre, hogy van 10 percem, hogy elérjem a buszt és a fejem még sehogy sem áll :D Általában alapozok, korrektorozok, púderezek, spirálozok és a szemöldökömet igazítom, a szájamra menet közben teszek fel valamit, ha van még időm, akkor CT és szemceruza is belefér :) a pirosítóval bénázok, nem használom inkább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dettó :DD Úgy elmászik az idő és olyan halkan, hogy csak úgy kamillázok amikor rápillantok az órára, az meg persze fenyegetően mutatja az időt :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt