The Body Shop málnás testvaj teszt

Málnahabos kalandozásaim tárgya a The Body Shop málnás testvaja:






Nem mondanám kiemelkedő kedvencemnek a málnát mint gyümölcsöt, inkább az a típus vagyok, akinek bármi jöhet, ami erdei gyümi :) Természetesen nem volt szükségem erre a testvajra, de a tavalyi Glamour-napokon nem tudtam nemet mondani a kíváncsiságomra. Azóta is töretlenül használom, amikor a bőrömnek már nem elég a sima testápoló - avagy beállt a hideg idő.

Amellett, hogy a napi minimum 2,2 liter folyadékbevitel megvan, szó szerint cserepesre tud száradni a bőröm a vádlimon és az alkaromon :( Tökéletesen orvosolják eme problémámat a testvajak hál'istennek! #luckygirl








Sűrű, vajszerű krém rejtőzik a csavaros tető alatt, a termék maga púderrózsaszín, szerintem írtó cuki! Illatra egy málnás shake jut róla eszembe, akit viszont zavarnak az édeskés illatok, annak nem lesz a szíve csücske.

Felkenni és eloszlatni teljesen könnyű, de javaslom hogy ne másfél perccel elalvás előtt tegyük ezt, mert igenis meg kell adni neki a terméknek időt, valamint a paplannak a lehetőséget, hogy ne az ágyneműn kössön ki ez a tápláló testvaj.









Személyes tapasztalat: ha nem is foglalkoztat minket napi szinten a gondolat, hogy a testünk különböző területein másmilyen a bőrünk, nos erre a testvaj használatával igenis egyből ráeszmélünk: kevésbé is tud kiszáradni, meg más textúrájú a bőröm a vádlimon+alkaromon, mint például a combomon+hasamon, utóbbiaknak például egyáltalán nincs szükségük testvajra, reggel, ébredéskor is ugyanaz a frissen krémezett állapot fogad, mint előző este: nem nagyon szipkázzák be a pórusaim a testvajat, amennyit akartak, megittak ebből a málnás shake-ből, a többi maradt a bőröm tetején.

Szóval Csajszik, nagyon javaslom hogy elsőre ne a nyakunktól a nagylábujjunkig krémezzünk, hanem csak a legszárazabb területekre vigyétek fel a testvajat, a többinél pedig tesztelgessétek szépen kényelmesen, hisz mindenkinek más és más a bőre, másmilyen ápolást kíván :)





Jókor mutatom egyébként ezt a terméket, mert már csak epresben kapható (ó, de kár ez egy erdei gyümi-rajongónak :P), jelenlegi ára a webshopban 4.990 forint, ám itt jön a csavar, akcióhegyek vannak itten kérem szépen:

Ha 6.000 forint felett vásárolsz, egy 50ml-es testvaj ajándék!

Ha pedig péntektől vasárnapig 7.000 forint vagy afelett költesz a webshopban, díjmentesen házhoz viszik Neked a kiválasztott termékeket! :)










Szeretitek az erdei gyümis szépségápolási termékeket? Fogtok vásárolni az eheti akciójuk keretében?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jó kis akciók vannak a TBS-nál mindig! :)
    A testvajak nagyon jók egyébként, nekem most a csokis van meg és a mangós, a csokis úgy hidratál, mintha a világ megszűnne létezni és még ki akarja használni minden erejét :D NAGYON jó! :)
    A málnásat még nem szagoltam, de tuti imádnám, szeretem a gyümölcsös illatokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, ennyire de ennyire jó ez a csokis testvaj? Atya-gatya, akkor őt sürgősen hadirendbe kell állítanom! :)))

      Törlés
  2. A shea vajamat tegnap végeztem ki :( és már csak egy mandulás maradt :( De nem baj jön a karácsony, remélem brutál akciókkal látnak el és betárazom az évi testvaj adagomat :D
    amúgy ez a málnás is birizgálja a fantáziám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyanítom, hogy nem igazán fognak minket akció nélkül hagyni év végéig, úgyhogy szaglászd csak meg azt a málnás vajat nyugodtan :P

      Törlés
  3. Pont nemrég szagolgattam megint ezt a málnás testvajat, imáádom :) Ha elfogy amit most használok, esélyes a következő vételre:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper! :) Táplálni fog mint a huzat, annyi szent, szeretni fogod! :)))

      Törlés
  4. A malnas az ultimate kedvenc TBS testvajam! Lehet, hogy az en borom extra szomjas, de en bekenem magam es egybol mehetek a dolgomra (akar oltozes, akar agyba bujas). :)
    Es a boltokban is akcio van, 20 %-os kedvezmeny van minden 200 millis testvajra!
    (es most mar elgondolkodtam a regisztracion is, hogy ne nevtelenkent kommenteljem szet a blogodat, amit egyebkent nagyon szeretek es nalad kapcsoltam at olvaso uzemmodbol komentelobe :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú de szuper, akkor csak az én bőröm kényeskedik ennyire :P
      Jaj annyira jó ezt olvasni, örülök hogy meghoztam a kedvedet a kommenteléshez és nagyon köszönöm hogy olvasol :)))))))))))))

      Törlés
  5. Nekem is megvan, de már máshogy néz ki. Imádom, és persze ki vagyok akadva, hogy ez sem kapható már, ahogy a másik nagy kedvencem, a papayás sem :-( Na de remélem, találok majd utódot, ami ismét szerepelhet kedvences bejegyzésben :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megleled méltó utódját, én tudom és kész :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt